42. BÖLÜM / GICIK

9 3 4
                                    

- 1 AY SONRA-

Sabah uyandığımda yanımda Poyraz yoktu. Şaşırdım mı ? Tabikide hayır. Çünkü dün kötü bir şekilde kavga ettik. Anlatayım.

Dün Nora Poyraz ın odasına girdi. Poyraz da perdesini kapattı. Dedim önemli birşeyler yapıyordur beklim biraz. Yarım saat bekledim sonra dayanamayıp odalarına girdim.

Sonra da olanlar oldu. Poyraz ile kavga ettik daha fazla dayanamadım ve ben eve gittim. Akşam olunca oda eve geldi. Sonra sinirden Nora denen kızı aradım ve kovulduğunu söyledim.

Sonra Poyraz Nora yı savununca hiçbir şey demedim oturdum ve ağladım sadece. Sonra Poyraz dayanamadı ve evden gitti.

Uyandığımda dediğim gibi yanımda yoktu. Bebeğim 2 aylık olmuştu ve kendini fazlasıyla belli ediyordu.

Duşa girdim çıktım. Sonra üstümü giydim ve saçımı topladım. (Multimedia )

Mutfağa su içmeye gittiğimde Poyraz ile karşılaştım. İyide bu benim yanımda uyumadıysa nerede yattı ?

Salona girdiğimde koltukta uyuduğunu anladım. Çünkü etrafta bira şişesi sigara küllüğü ve bir kaç uyuşturucu paketi. İyi de bu sigara içmiyordu ki ?

"S-sen sigaraya mı başladın ? "

"Hayır dün Ediz geldi "

Sadece kafamı salladım ve suyumu içtim. Sonra yukarıya çıkarken Poyraz bana seslendi.

"Deniz mutfağa gelir misin ?"

"Noldu Poyraz "

"Gel kahvaltını yap. Bebeğimiz için "

"Aç değilim şirkette yerim " dedim ve yukarıya çıktım. Arkamdan bağırsa da onu dinlemedim. Numarasız gözlüğümü taktım ve eşyalarımı alıp odadan çıktım. Onu daha fazla duymamak için kulaklığımı taktım.

"Emine abla akşama bana sıcak şehriyeli çorba yapar mısın sana zahmet "

"Tamam Deniz im yaparım. Poyraz Bey sizde ister misiniz ?"

"Olur valla "

"Tamam efendim " Emine ablaya teşekkür edip evden çıktım. Benim arkamdan da Poyraz çıktı. Ben kendi arabama oda kendi arabasına bindi.

Şirkete gittiğimde Nora yı yine gördüm. Ve daha çok sinirlendim.

"Ben sana kovuldun demedim ni kızım "

"Poyraz Bey sizden sonra beni tekrar aradı efendim. Sizin sinirli olduğunuzu ve anlayış göstermemi istedi. Bende öyle yaptım "

"Kes sesini kovuldun o kadar. Tazminatını muhasebesen alırsın. Hadi canım naş " dedim ve sinirle odama geçtim. Bugün kontrolüm vardı.

Hemen muhasebeyi arayıp tazminatının yatmasını sağladım. Sonra da güzel bir kahvaltı istedim şirket şöföründen. Ben kahvaltımı yaparken Poyraz kendi odasından durmadan bana baktı. Rahatsız olduğum için kalktım ve perdemi kapattım.

Sonra babam geldi. Galiba bugün yeni ortağımız ile tanışma günümüz. Poyraz ın amcası yeni şirket kurunca ortaklıktan çıkmış. Babam da onun yerine yakın arkadaşına teklif sunmuş. Birde onun oğlu var. Benim lise arkadaşım.

İsmi Tarık. Benimle yaşıt yani 23 yaşında.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 08, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DENİZ ⭐Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin