Mutimedia : Poyraz'ın fincani
Şarkı : Sürpriz sonundaSabah uyandığımda bir dedim yani. Çünkü yine annem heyecan yapıp hepimizi saat 09.00 da uyandırdi. " Ya anne ya. Ben evencem sen değil lütfen sakin yaa. Baba sende bişey söyle sabah sabah uyandırıyor bizi " Bencede hakli fazla heyecan yapma sende hadi herkes yatağa " Seni seviyorum babacım "dedik ve hızlıca yatağa zıpladım ki biri ahh diye ses çıkardı " Ulan Duru mal mısın ne diye benim yatağımda yatıyorsun ?" Canım istedi git sende benim yatağımda uyu " Tamam "dedim ve onun yatağına gittim. Niye hemen kbi ettin diye soran olursada onun da yatağı acayip rahat da. O benden önce evleneceği için bende onun yatağı ile benimkini değiştircem. Bende onun yatağına girip yattım. Herşeyi odası yatağı yastigi onun gibi kokuyor. Yani oda benim gibi çilek gül karışımı bişey kokuyor.
Uyandığımda saat 11 e geliyordu kalkıp duşa girdim. Tabiside Duru'nun banyosuna girdim. Benimde işim gücüm anca Duru 'yu deli etmek Merve_Ckmk.
" Duru banyonda güzelmiş ya. " Ya Deniz yaa niye orada yikaniyon senin yok mu banyon ?" Varr ama canım seninkinde yıkamak istedi ." Pislik " dedi ve vurdu bana. Bende ona vurdum başladı yastık savaşı " Uaaaaaa " diye bağırdı Duru " Neyin kafasını yaşıyon bir git ya işim gücüm var benim " dedim ve odadan çıktım. Kendi odama girdim ve çığlığı bastım " Ulan it. Odamı ne hale çevirdin yaa " dedim ve toplamaya başladım. " Köpek " dedim ve kendimce yemin ettim bende onun odasını berbat edicem. Neyse bende ufak ufak hazırlanmaya başladım." Hadi Deniz. İn aşağıya " Tamam anne geliyorum " dedim ve aşağıya indim. İnerken saate baktım 12.32 Allah dedim ve aşağıya inerken yere düştüm. Sonra kalktım ve yanağımin yandigini hissettim. Lavaboya gittiğimde yanağıma baktım ve çığlık attım. " Noldu la " diye yanıma geldi Duru. Ona yanağımi gösterdim ve " Nolcak akşama geçer. Hem makyaj yaparsanda geçer " Uff sus yaa " dedim ve yüzümü tekrar yıkadım ama hala geçmedi.
" Lan yeter yaaa " Düzgün konuş annem yanında " Yaw hee Duru sen sanki hiç annemin yanında demiyon " Susun artık daha alışveriş bitmedi hadi gelin " Annee benim Anıl ile buluşmam lazım ben gidicem " Hayır Anıl ile konuştum Duru gitmiyon" Allah Allah sen niye konuşuyon Deniz " Duru seninkinde bende o kadar yardım ettim. Sus şimdi ve bize yardım et " Tamam Deniz tamam. " dedi ve bizimle gelmeye devam etti.
" İstee herşey bitti eve gidebiliriz kızlar " Anne bencede bitsin artık saat 16.32 ve ben daha hazırlancam " Biz niye dün yapmadık bu alışverişi ?" Yaptım dünde yaptım ama bitmemişti ki daha. Çok sükür bitti artık " dedi ve eve doğru benim arabama bindik ve gittik eve doğru.
Eve geçtim ve hızlıca yemek yedim sonrada odama çıkıp tekrar dan duş aldım. Sonrada zaten kuaföru çağırdım. O gelene kadar bende dünkü aldığım kiyafetimi giydim. Sonrada kuaför geldi ve ilk başta saçlarımı kuruttu. Sonrada zaten saç ve makyaj yapıp gitti. ( PARASINI DA VEREREK TABİİ )
" Duruuuuu Duruuu " Ne oldu " dedi odaya geldi. " Omg omg omg Denizzz çok güzel görünüyorsun " Teşekkür ederim sende güzel olmuşsun " Senin yanında sönük kaldık ama " Allah Allah. Bu konuda sizi geçemeyiz Duru Hanım " Ayy sen daha iyisin canım benim " Şimdi sıra odunluk vaktii " Tabi ben daha iyiyim " dedim ve güldüm " Odun Ukalaa " Sensin ukala odun " Tamam tamam. Hadi annem seni aşağıya çağırıyor şimdi de sana kahve taktiklerini öğreticek. Bana da öğrettiği gibi " Yaa " dedim ve istemeye istemeye aşağıya indim. " Denizz kızım çok güzel olmuşsun " Yaa teşekkür ederim anne " Biricik kuzum benim çok güzel olmuşsun "Canım babam yine her zamanku gibi yakiyorsun ortaklığı " Deniz iltifati bırak gel buraya sana kahve yapmasini öğreticem. " Anne zaten yapmasını biliyorum "Deniz gel buraya " dedi ve hüzünlü bir şekilde annemin yanına mutfağa gittim. " Evet anne ilk kural ne ?" Kes sesini de beni izle " Valla ben matematik sözlüsünde bu kadar baski görmedim yaa" Ben senin iyiliğin için yapıyorum yoksa banane " Tamam sanane hadi karışma bana. Ben yaparım kendi başıma " Deniz öğreteyim işte " Annee biliyorum ben çocuk değilim " İyi ne yaparsan yap. Ama unutma ki Poyraz'ın kahvesine tuz koy. " Tamam " dedim ve annemle birlikte mutfaktan çıktık ki kapı çaldı. " Ben baktım " dedim ve kapıya gittim. Gelen tabikide Mavi lerdi. "Hayirsiz seni " Yaaa kusura bakmayın unuttum heyecandan" Şu Duru kuzenimde olmasa valla hatirlanmayiz " Yaa hadi geçin içeriye " dedim ve içeriye geçtiler. Mavi yaklaşık 6 aydır hamile ve kız çocuklari olucak. 'URAZ İLE EVLİ '. İsim olarak ta Çisel düsünüyorlar. Çünkü biz küçükken Mavi ile ilerdeki çocuklarımizin ismini düşünürken Mavi hep Çisel derdi. Çünkü o Yağmur un çiselmesine aşık bir anne adayi. Neyse ben en iyisi içeriye geçeyim. " Bişey ister misiniz ?" Kuzi bana su ama soğuk getirir misin ?" Tamam canım kanka sen ?" (URAZ A SÖYLEMEK İSTİYOR. HANİ BUNLAR KANKA YA ) " Saol kanka " dedi ve bende biricik anne adayi kuzenime su almak için mutfağa geçtim. Kolumdaki saate baktım da saat 17.27 olduğunu gördüm. Poyraz lar yaklaşık 1.30 saat sonra gelecekler. Suyu götürdüm Mavi'ye ve bende onların yanına oturup konuşmaya başladım. " Ee genç anne baba adayları nasıl gidiyor bakem ?" Valla güzel de arada bir sanci geliyor. Ama geçici " Sen baba adayi ve benim biricik kankam " Valla şimdiden heyecanlıyım. Canım kızçem olacağı için " Yaa. İsim de Çisel diye duydum ama " Nereden biliyorsun ?" Dedi Uraz. " Biz küçükken hep isim düşünürdük. Ve Mavi de hep Çisel derdi. Yani duymadım açıkçasi eğer ben biraz da olsa Mavi yi tanıyorsam onu Çisel koyar " Aynen ya. Valla ilk başta bunun yüzüne kavga etmiştik. Ama karar verdik ki birtanecik kızımın adı Çisel olucak." İyi yapmışsınız. Böyle şeyler için kavga etmeyin bence. Kız olursa tabi olucakta Mavi. Erkek olursa da Uraz koyar " Katılıyorum " diyerek te Duru geldi. Hoşgeldiniz dedikten sonra direk Mavi nin yanına gitti. Ve salak salak bebekle konuşmaya başladı. ( YANLIŞ ANLAMAYİN BEBEK DAHA MAVİ NİN KARNINDA ) "Teyzem. Sen ne zaman cikican annenin karnindan. Özledik biz seni çabuk ol tamam mı Çisel. Seni çok seviyoruz bitanem " dedi ve Mavi'nin karnini öptü. (MAVİ NİN KARDEŞİ YOK. VE MAVİ DENİZ DURU VE ASMİN İ TEYZESİ OLARAK SEÇTİ ) "Allah aşkına Duru delirme yanıma gel hadi " dedi annem ve Duru kalktı annemin yanına gitti. Bende o sıra ablami unuttum ve onu aradım " Alo abla " Efendim Deniz. " Abla bugün beni istemeye gelicekler" Biliyorum ve 5 dakika sonra ordayim " Sana kim söyledi ?" Duru " Tamam abla görüşürüz " dedim ve kapatıp bağırmaya başladım " Duru. Bitanem daha söylemediğin birileri kaldi mı ben arasam ?" Yok herkese haber verdim. Çünkü senin unutacağını biliyordum " Aferin sana " dedim ve tam oturdum ki kapı çaldı. Heyecanla kapıya gittim. Ama gelen Ablam Mert Enistem ve Babam di " Hoşgeldiniz " dedim ve babamın elini öptüm ablama sarıldım. Tabi eniştemi de unutmadım.