Sabah aytı bir mutlulukla uyandım. Ne de olsa bugün nikahım var ve biricik Poyraz benim resmileşmiş eşim olucak. (Cümle biraz değişik oldu ama anladınız işte siz ). Annen m yine her zaman ki gibi odama daldı
"Hadi Deniz uyan. Daha saçın başın var. "
"Ölmüşüm böyle demenden tamam anne uyandım. "
"Düzgün konuş deli etme beni. Hadi kalk duş al "
"Sıkıldım ama duş almaktan "
"Çok konuşma "
"Gidicem bu evden "
"Valla bana hoş " dedi ve odadan çıktı. Bende Poyraz'a mesaj attım.
KİME : NEFESİM
Günaydın sabah uykum.
Aklıma gelen fikirle Nefesim yerine Sabah Uykum yapmaya karar verdim ve değiştirdim. Sonra da duşa girdim.Çıktığım da direk telefonumu aldın elime ve gelen mesaja baktım.
KİMDEN : SABAH UYKUM
Sana da Günaydın baş belası
KİME : SABAH UYKUM
Sensin baş belası.
KİMDEN : SABAH UYKUM
Arıyorum seni telefonu açAradı. Açtım
"Efendim"
"Baş belası nasılmış acaba ?"
"İyiyim iyi merak etme sen ?"
"Bende iyiyim beler yaptın ? Var mı heyecan ?"
"Var valla. Duştan çıktım az önce ve direk seni aradım bende "
"İyi yapmışsın aşkım. Sonra konuşalım mı hazırlanmam gerek ?"
"Tamam tamam benim için de iyi olur görüşürüz bitanem"
Dedim ve kapattık telefonu. Bende günlük şeyler giydim hemen.(Accık reklam yapalımm )
Saçlarımı doğal haline bıraktım. Eşyalarımın hepsini aldım aşağıya indim. Hemen kahvaltımı yaptım ve Duru ile birlikte kuaföre gittik.
Yine her zaman ki şeyler oldu. Saç makyaj derken saat oldu 13.30.
Poyraz beni kıyafetimle gördü.
"Oha " dedi sadece ve geldi bana sarıldı. Bende sessiz bir şekilde
"Öküz " dedim. Duydu galiba ya da duymadı bilmiyorum işte.Çekimler bitti nikah salonuna geldik.
"Ayağına basarım dikkat ett "
"Çok beklersin " dedi ve gıcık gıcık gülmeye başladı. Bende o anı sabırsızlıkla beklemeye başladım."Siz Deniz Sağlam iyi günde kötü günde Poyraz Uluhan'ı kocalığa kabul ediyor musunuz ?"
"EVETTTT "
"Siz Poyraz Uluhan iyi gün-"
"EVETT " dedi biricik Poyraz ve nikah memurunun lafını kesti. İçimden nikah memuruna dedim ki;
"Unutmayın MOR da bir renk ;)"Poyraz'ın ayağına son sürat bastım ve ayağını çekme fırsatını bile bulamadı. Sinsi sinsi Poyraz'a baktım.
Ayağa kalktık Poyraz beni alnımdan öptü.
Nikah memuru aile cüzdanını bana verdi ve nasıl salladığımı ben bile hatırlamıyorum yani.Şuan bir kutlama yapmak için sahil kafe ye geldik. Poyraz kutlamayı burada istediği için dün burayı kapattırmış.
"Seni seviyorum sevgilim "
Gülümsemekle yetindim. Sonra bizimkiler bağırmaya başladı.
"Deniz sahneye çık çık çık " Poyraz'a baktım o da istekli gibiydi. Mutlu bir şekilde sahneye çıktım.
Poyraz ile ilk buluşmamızda kafe de bu şarkı çalıyordu bende bunu tercih ettim. Şuan o kadar mutluyum ki gerçekten tarifi kolay olmayan bir şey.
Şarkıyı bitirdim. Sahneden indim. Poyraz'a sarıldım ve eğlenceyi başlatmış olduk.
Şuan çılgınlar gibi dans ediyorum. Gerçekten saçı başı dağıttık kızlarla. Hatta ben topuklu ayakkabılarımı bile çıkardım. Poyraz da bir köşede bizim erkeklerle konuşuyorlar.Bizimkilerin yanına gittiğimizde anında konuyu değiştirdiler ve bizden açtılar.
Kumru: Diyorum ki akşama biz bize bir şeyler mi yapsak ?
Ediz : Aynen la biz bize olalım
Ege : İlk defa Ediz e katılıyorum
Ediz: Hiçte bikere benim neyim var. Sen önce kendine bak Akdeniz
Ben : Tamam yaparız. Siz yeter ki Ediz özellikle sen böyle espriler yapma
Eren : Aynen akşama görüşürüz. Şimdi bizim Yaren ile bir kaç işimiz var. Bay bay
Dediler ve gittiler. Bizde dağılırken Alya bana doğru koştu.
Alya : Deniz abla nasılsın? Annem hayırlı olsun dememi söyledi. Hayırlı olsun da ne hayorlı olucak? Siz şimdi karı koca mı oldunuz ? Çocuğunuz ne zaman olucak ? Kız mı istiyorsunuz erkek mi ? Bence erkek olsun çünkü beni diğerlerinden korur. Benim kardeşim olur.
Ben : Aşkım daha bunlar için çok erken. Sen kafanı böyle şeyler için yorma. Bu arada çok teşekkür ederiz. Çok mutlu oldum kuzum benim.
Dedim ve öptüm
Poyraz: Aşkım Alya ya katılıyorum. Neden benim gibi yakışıklı karizmatik centilmen bir erkek yapmıyoruz ?
Ben : Tatlım ben benim gibi narin kibar ve az egolu bir kız istiyorum.
Ses çıkarmadı Poyraz. Bende bir şey demedim zaten. Annemler beni yanlarına çağırdı. Tüm sosyete kadınları ve annemin vakıf arkadaşları buradaydı. Bana soruları varmış ta.
Gizem Teyze : Deniz kızım hayırlı olsun neden bu kadar aceleye getirdiniz bu işleri?
Ben :Saol Gizem teyze fakat biz Poyraz ile neredeyse çocukluktan beri birlikteyiz ve daha bunu nasıl aceleye almış oluyoruz. Hatırlansanız sizde düğün yapmadan evlenmiştiniz eşiniz öyle istiyor diye
Pislik karı.Şuan ablamın yanındayım. Yemin ederim ömrüm çürüdü ya beni çok koşturuyorlar ( Memati koşma CrazyPilot50 cimin1030 SugMer siz anladınız aldkskd )
Çok şükür eğlence bitti saat şuan 8 e geliyor. Eve geldik. Bizimkilerle 9 da sözleşmiştik. Hemen yularıya çıktım ve kıyafetimden kurtulup sıcacık küvetime girdim. Yaklaşık yarım saat sonra çıktım ve kıyafetlerimi giydim.
Ve Duru'nun odasına gittim.
"Lole nabiyon ?"
"Anıl ile konuşuyorum"
"Vay selam söyle enişteme siz ne zaman evleniyonuz ?"
"Erken tatlım. Biz dünya turu yapıcaz "
"Arkan tatlom boz donya toro yopocoz (Erken daha tatlım biz dünya turu yapıcaz ) Ömrünü çürüt köpek "
"Uff Deniz çık odamdan "
"Yemedik " dedim ve çıktım. Ben bu kızı deli etmeyi seviyorum ya.Şuan bizimkiler le birlikte yemek yiyoruz.
"Özlicem be sizi " (Deniz )
"Gitmiyoz kız bir yere " (Kumru)
"Bilmem Poyraz izin vermez belki sizinle görüşmeme "
"Niye vermesin valla döverim onu " (Ediz )
"Yavaş gelin tamam "(Poyraz )Sahilde Ege bir yer ayarlamış ve şuan ordayız. Hazırladığı yer gerçekten çok güzel. Alkol falan da var.
"Poyraz biraz alkol kul-"
"Hayır Deniz yasak sana "
"Sende içme o zaman "
"Ben içerim ama sen içemezsin "
"Görürsün "
"Hele bir iç seni naparım ben görürsün " dedi tehtid ederek. Dil çıkardım bende.Ki ben yine naptım birazcık alkol kullandım. Poyraz a söylemedim ama farketmiş olacak ki
"Allah Deniz seni napmasın " dedi ve beni iyice kendine yasladı.Şuan ne mi yapmaktayız ?
Eğlence bitti Poyraz beni eve bırakacak.
"Yalnız kalamıyoruz seninle bir türlü "
"Merak etme yarından sonra hep birlikteyiz zaten "
"Yarını iple çekiyorum aşkım"
"Neyse neyse hadi iyi geceler beni bıraktığın için saol bitanem"
"Ben teşekkür ederim bana bu zevki verdiğin için Sultanım iyi geceler" dedi ve beni öptü sonra da bende eve girdim. Yukarıya çıktım. Makyajımı sildim üstümü değiştirdim. Saate baktığım da 1 e geldiğini gördüm ve gözlerim fal taşı gibi açıldı. Biraz Azra yı aradım ve onunla konuştuk.Sonra da bende artık uyku vakti deyip gözlerimi kapattım.
SELAM YENİ BÖLÜM. GEÇ GELDİ AMA SONUNDA GELDİ. KUSURA BAKMAYIN BÖLÜMLERİ GEÇ YAZIYORUM. AMA GERÇEKTEN BU ARALSR ÇOK MEŞGULUM. BANA SORMAK İSTEDİĞİNİZ SORULAR VARSA YORUM OLARAK YAZABİLİRSİNİZ VE YA ÖZELDEN BANA MESAJ ATABİLSİNİZ. HEPİNİZİ ÇOK SEVIYORUM DİĞER BÖLÜMLER DE GÖRÜŞÜRÜZ.
LÜTFEN YORUM VE VOTE ATMAYI UNUTMAYIN ♥
HİKAYEMİ ARKADAŞLARINIZLA VE YAKIN ÇEVRENİZ İLE PAYLAŞARAK BU AİLEYİ GENİŞLETEBİLİRSİNİZ.
İYİ AKŞAMLARR ♥♥