(Multimedia Deniz'in kuzeni Mavi )
Sabah erkenden uyandım. Direk banyoya koştum yüzümü yıkadım bugün çekim vardı. Odama gidip biraz daha güzel şeyler giymeye karar verdim
Makyaj yapıp odadan çiktim. Aşağıya indiğimde Poyraz kapidaydi annem konuştu " Şoför bugün arabanı servise götürmüş Poyraz ile gidiceksin" Tamam odadan telefonumu alıp geliyorum " dedim ve yavaş yavaş yukarıya çiktim odadan aldım telefonumu ve Ediz aramaya başladı " Dert ortağı naber?"İyi olmaya çalışıyorum ortak ya sen ?"İyi ortak nolsun beni özlemişsindir diye aradım " iyi yapmışsın özlemiştim ben de seni" Poyraz'ın arabasına bindik ve Ediz konuşmaya devam etti " Sen hangi okula gidiyorsun ortak ?" Erdem Koleji de neden ortak " Orti beni özlediğini biliyorum o yüzden sizin okuldayım artık .Hatta sizin sınıf diyebilirim. " Yaa ortak sen süpersin birazda ukalasin ama olsun" Sensin ukala neyse bizim okulda görüşürüz " Görüşürüz " Günaydın Ortak naber" İyi Deniz de noldu sana ve ne bu elbise kaç para verdin sen buna kaçak mal kullanmışlar söyle şikayet edelim hadi Deniz gözlüm " Poyraz'dan sonra ilk defa biri bana Deniz gözlüm dedi . Ve duygulandım " Poyraz lütfen bana birdaha Deniz Gözlüm deme" Tamam sen nasıl istersen de iyi misin ?" İyiyim boşver " okula gelene kadar konuşmadık. Okula geldiğimde Ediz bana doğru geliyordu. Bende ona doğru gittim ve sarıldık. Sonra onu Yaren 'in yanına götürdüm. " Yaren kanka bu benim dert ortağım Ediz. Ediz buda ortaokul arkadaşım Yaren" Onlar konuşurken telefonuma mesaj geldi
Kimden : Ortak
Deniz o çocuk güvenilir değil ben sana söyleyeyim
Kime : Ortak
Neyini gördün acaba ? Daha tanımıyorsun bile
Kimden : Ortak
Sen öyle sanmaya devam et ben seni uyardım gerisi sana kalmış bişey
Tabikide onun dediğini yapmayacaktım o kim ki ? Ben yanlarına ilerlerken zil çaldı sınıfa çıktık. Ders boyu Ediz bana baktı. Son derse kadar böyle devam etti. Artık rahatsız olmaya başladım yanına gittim " Ediz noldu açıkta bir yer mi gördün ?" Yok hayır ben o niyetle bakmadım " O zaman lütfen bakma rahatsız oluyorum " Tamam tabiki " dedi. Poyraz yanıma geldi "Hadi gidelim geç kalıyoruz " Tamam Poyraz hadi " giderken elimi tutuyordu. Elleri aynı Poyraz'ın eli gibi yumuşacık. Ah ne diyorum ben kafamı iki yana sallayıp düşüncelerimden kurtuldum ve elimi çektim. Arkasına dönüp bana baksada geri önüne döndü bişey demedi. Poyraz ile çekiminin yapılacağı yere geldik. Sekreter bana baktı ve konuşmaya başladı " Kime bakmıştiniz ?" Ben Semra Sağlam 'ın kızı Deniz Sağlam. Annem nerede ?" Ah buyrun Deniz Hanım Semra Hanım da sizi bekliyor." Kadın Poyraz 'a bakarak asansöre doğru yola koyuldu. Bu benim umrumda mı ? Ah tabiside hayır banane ki. Annemgilin bulunduğu kata geldik. Yaz koleksiyonu için burdaydik.......................................................
Tonlarca elbise denedik ve fotograf çektiler. Yorgunum hemde çok akşam kuzenim Mavi gelicek ve ben daha onun yanına gidicem. Artık eve gitme vakti. Poyraz geldi ve beni eve birakcağini söyledi bişey demedim arabasına bindik yola koyulduk. Kafamı cama koydum ve düşünmeye başladım herşeyi yaşadıklarımı mutluluklarimi üzüntülerimi sevdiklerimi. Araba durdu aşağıya indim. Beklenmedik bir şekilde Poyraz'a sarıldım ve ağlamaya başladım. " Deniz noldu neden ağlıyorsun ? Kim ne yaptı sana ? Bişey mi oldu ?" Yok hayır önemli değil kusura bakma sanada sarıldım " Önemli değil ortak bişey olursa ara" Tamam teşekkür ederim " eve geçtim odama çiktim bir duş aldım Mavi aradı " Kuzi ben geldim " Tamam Kuzi gelirim 15 dakikaya " Tamam kuzi çabuk ol yorgunum " Tamammm" dedim ve kapattım. Siyah bir pantalon ve beyaz tişört giydim altına da beyaz nikelarimi giydim ve telefonumu alarak evden çıktım şoförden arabanın anahtarını aldım ve arabama bindim. Hızla havalimanına sürdüm. Yaklaşık 10 dakika sonra arabadan indim ve Mavi 'nin yanına gittim . Sarılma faslını geçtik ve arabaya bindik. İkimizde yorgun olduğumuz için konuşmadık. Eve geldik ben odama çıktım ve pijamalarimi giyip yatmaya koyuldum ki Mavi odaya girdi " Kuzi kalk kız gecesi yapıcaz " 1 yorgunum 2 ben onlarla konuşmuyorum 3 odadan çık lütfen " dedim yalvarır bir şekilde " Uf ne halin varsa gör " dedi ve odadan çıktı. Bende kendimi güzel bir uykuya attım. Gece yarısı uyandım mutfağa geçtim su içtim yukarıya çıkarken ses duydum bu Asmin Duru ve Mavi'nin sesiydi " Ne yani sen kiskaniyor musun Duru Deniz'i? Uff boşver Mavi " tarzında şeyler duydum ve umursamadan odama geçtim ve uyudum.
Arkadaşlar kusura bakmayın yeni bölüm kısa oldu ama gerçekten aklıma hicbirşey gelmedi bunu yeni bölümde telafi etmeyi düşünüyorum. Yorum ve vote bırakmayı unutmayin hepinizi çok çok çok seviyorum diğer bölümlerde görüşürüz. :-)