Multimedia Poyraz
Sabah erkenden uyandım. Çünkü bugün ihale vardı. Heyecanla banyoya gidip duş aldım. Ve diğer günlere nazaran bugün daha şık giyindim ve makyaj yaptım. Saçlarımıda ördükten sonra telefonumu ve çantamı alarak aşağıya indim. Poyraz'a mesaj atmayı unutmadım ve telefonumun kilit şifresini girdim. Sevdiğim yazısını bulunca mesaj yazmaya başladım
Kime : SEVDİĞİM
Günaydın sevdiğim
Mesajı yazdıktan sonra kahvaltı masasına oturdum ve kahvaltımı hızla yapıp evden çıktım. Arabama binip şirkete geçtim. " Miray son kontrolleri yap. Semra ya söyle ikramlari hazırlasın. Kayra projeksiyon ile ilgilensin. Usb yi Kutay a vermiştim taksin bilgisayara hadi hadi çabuk ol" dedim ve bende toplantı odasına geçtip konrolleri yaptım. Odama geçerken birine çarptım " Pardon ya " dedim ve Poyraz'ı gördüm bana sarıldı ve konuştu "Günaydın bitanem. Ama sana gün aymamiş. Bitanem ne bu hız? Kazanicaz merak etme " dedi ve saçımdan öptü " Bilmiyorum Poyraz'im ya " dedim ve bende ona sarıldım. " Hadi hadi daha işimiz bitmedi" dedim ve onu benim odama götürdüm. Ve beklemediği bir şekilde dudaklarına kapandım. Nefessiz kalınca ayrıldık ve konuşmaya başladım " Bu sana tokat attığım için. " dedim ve tekrar öptüm " Buda dudaklarımı kanayana kadar keseleyip sana 2. Bir ceza verdiğim için sevgilim. " dedim ve yanından ayrılıp işlerime odaklandim." Poyraz hadi saati geldi kalk hadi yaa. Babam nerede ?Miray nerede? Herşey hazır mı ? Çıldırcam nerdesiniz ? Babam geldi mi ? Mirayyy Mirayy " diye heyecandan bağırıyordum. Miray odaya girdi. " Efendim babanız geldi. Kaya Mimarlığın sahipleride az sonra burada olurlar. Merak etmeyin herşey hazır . " Ohh tamam teşekkür ederim Miray çıkabilirsin" o sıra hala Poyraz'ı dürtüyordum. " Kalk Poyraz yaa" kalkmadiği için yüzüne su döktüm. " Noluyor lan?! Amk. Kim yaptı lan bunu ?" Iı şey ben " dedim mahçup olur gibi bir sesle. " Yuh Deniz ya böyle uyandırılir mı Allah aşkına ya ?" Uff sonra konuşuruz bunları hadi gelirler birazdan buraya hazırlan sende. " Tamam. Sonra sana yapacağimi biliyorum ama. " Tamam şunu kazanalim da ne yaparsan yap kafiyim" Tamam anlaştik." Dedi ve odamdan çıktı. Bende son kontrolleri yapıp makyajımi tazeledim ve saçlarımı düzelttim. " Hadi hadi düğüne girmiyoruz " dedi Poyraz . " Hii tabi tabi " dedim ve odadan birlikte çıktık ve toplanti odasına doğru yola koyulduk. Heyecandan Poyraz'ın elini artık nasıl sıkmışsam bağırdı bir an " Oha Deniz ya kır elimi " Ya özür dilerim heyecandan " Tamam sorun yok bitanem " heyecanla toplantı odasının kapısını açtım. Herkes bir anda ayağa kalktı. Elimle oturun işareti yaptım ve bende oturdum. Babam da yanımda bana güven verircesine bakıyordu. En büyükleri konuşmaya başladı "Şimdi burada ihale için varız. Ve ilk sunumu KAYA MİMARLIK yapıcaktir. " dedi ve Kaya Mimarlık sunumunu yapmaya başladı. Ne kadar ilerledikçe o kadar da saçmalığa dönüyor konuştuğu şeyler. Sıra bize gelince projeksiyonu açtım ve bilgisayardan ilk sunumu sunmaya başladım " Gördüğünüz gibi ilk vakıf binasında çocuklar için bahçe ve parklar yapılacaktır. İkincisinde ise içi görünüyor ne kadar güzel ve özenliyse o kadar da konforlu ve doğal afetlere karşı korumalı. İçinde her odada 1 adet yangın düğmesi var. Her duvarin boya dekoru farklı ve bunlar koku yapmayan malzemeden. Çünkü onların sağlığı herşeyden çok önemli. Onlar bizim geleceğimiz. Onlar bizim gibi malesef ki şanslı değiller. Anne babaları malesef ki yok. Ama onlar bunu haketmiyor. Bunun için güzel bir yuva güzel arkadaşlar ve onların yerini tutmasada bir aile. Anne baba belki olmayabilir ama onlar orada olduklari sürece bende yanlarında olucam ve hep beraber yeni kardeşleriyle bu yuvada yetişecekler. Ve hepsi 18 yaşını doldurduğunda onların paraları olmadığı için bir bağış güzergahı kurduk. Her ay onların bankadaki hesabına 500 lira yaticak. Kimlik çıkartılacak tüm ihtiyaçlari karşılanacak en önemlisi ise onların geleceğini sağlam tutacagima söz veriyorum " dedim ve sunumu bitirdim. Bir an alkış tufani koptu. Bende kendime şaşırır bir şekilde etrafa baktım . Ve başkan konuşmaya başladı. " Şimdi arkadaşlar bu proje için 5 aydır çalıştığınızi biliyorum ve bir taraf diğerine göre bir tık önde ve onun projesi yılların projesi ilan edilecektir. Açıklıyorum. " dedi ve durdu. Bende heyecandan gözlerimi sıkmış cevabı bekliyordum. "KAZANAN MİMARLIK. SAĞLAM MİMARLIKTİR HAYIRLI OLSUN. " dedi ve ben direk Poyraz'a sarıldım ve bunların rüya olmaması için dua ediyordum.