13.BÖLÜM / KARDEŞ

25 8 0
                                    

Multimedia Poyraz'ın kardeşi Azra

Sabah iğrenç alarmım sayesinde uyandım. Bugün çok işim olduğu için yatağimla vedalaşıp banyoya gittim. Rutin işlerimi hallettikten sonra odama geçip kıyafetlerimi giydim.

Saçlarımı ördükten sonra telefonum çaldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçlarımı ördükten sonra telefonum çaldı. Arayan babacığmin adamlarından biri olan Barış. " Efendim Barış ne oldu? " Deniz Hanım size çok önemli bişey söylemek istiyorum " Dinliyorum " Efendim Poyraz Bey'in kardeşi bulundu ama daha Poyraz Bey e söylemedik "Tamam adresi ver hemen geliyorum " Efendim her zamanki depo " Geliyorum" Poyraz bana kardeşini bulmak istediğini söylemişti. Bende 2 aydan beri bunun için uğraşıyorum. Ve buldukta. Ben mafya olsaymışim keşke. Aşağıya indim ve kahvaltı yapıp hızla evden kendi arabam ile çıktım. Sonra aklıma Poyraz'ı aramadığım geldi ve onu aradım " Günaydın canım " Günaydın prenses nasılsın ?" İyiyim canım sen ?" Bende iyiyim. Şirkete geçicem birazdan alayım mı seni? "Şuan arabadayim bende bir işim var oradan geçerim şirkete " Tamam canım dikkat et kendine "Poyraz " Efendim uğur böceğim " Seni çok seviyorum unutma bunu tamam mı ?" Sende unutma bunu bende seni çok seviyorum " Görüşürüz o zaman "Görüşürüz canım " dedim ve telefonu kapatıp arabayı park ettim. Heyecanlı bir şekilde deponun kapısını açtım ve içeriye geçtim. Yalvarış sesleri duydum. Demek bizimkiler kızı zorla kaçırmış. İsmini bildiğim için yanına gittim ve konuşmaya başladım . " Azra Uluhan" Benim de siz kimsiniz acaba mafya falan mı ?" Hayır tatlım bildiğim kadarıyla senin bir abin var. Adi ise Poyraz. Poyraz Uluhan " Evet nerden biliyorsun ki bunu valla siz mafyasiniz. Bakın organlarımı almayın abime zarar vermeyin para ile çözebiliriz bunu " Canım ben Poyraz'ın sevgilisi " Sen. Sen Deniz abla mısın ?" Evet tatlım " dedim ve sarıldım ona oda bana sarıldı ve konuşmaya başladı " Beni abimin yanına götürür müsün lütfen ?" Tamam ama önce bana başından geçen her şeyi anlatmanı istiyorum " Tamam "dedi ve beraber oradan ayrıldık. Şirkete yakın bir cafe ye geçip orada konuşmaya başladık. " Dinliyorum güzelim " O kazadan sonra beni birileri kaçırdı. Bildiğim kadarıyla bizim düşman şirketimiz miş. Bana ilk başta kötü davrandılar. Ama onlar benim ailem oldu. Yani bu günlere gelebilmemi onlar sağladı diyebilirim. Bundan 1 yıl öncede Amerika daydım. Dün döndüm ve kaçırıldım. Yani siz beni kaçırdınız tabi buna kaçırmak denirse " dedi gülerek. " Hadi o zaman kahveleri içtikten sonra o çok beklediğin abinin yanına gidelim"dedim ve telefonum çaldı. " Kim arıyor ?" Abin " dedim ve telefonu hapörlöre aldım. " Alo Poyraz'ım " Deniz canım nerdesin sen daha şirkete gelmemişsin ?" Geliyoruz canım " Nasıl yanında kim var? " Süpriz " dedim ve kapattım. Hesabı istedikten sonra kalktık. Heyecanla Azra elimi sıkıyordu. Şirkete geçtik asansöre bindik ve Poyraz'ın odasına doğru yola koyulduk. Kapıdaki 'Poyraz Uluhan' yazısını görünce derin nefes aldı ve kapiyi açtım. Yanında gidip sarıldım. " Özledim seni " Bende bitanem " dedim ve oturdum koltuğa Poyraz bana bu kız kim der gibi bakıyordu. Bende hemen konuya girdim. " Evet Poyraz Uluhan görmüş olduğun yanimdaki kişi Azra Uluhan. Yani senin o kayıp sandığın kardeşin " dediğimde önce şaşırdı sonra da Azra ya sarıldı." Kardeşim Azra. Seni çok özledim canım benim nerelerdeydin?" Sonra anlatırım abi bende seni çok özledim Deniz abla sayesinde sana kavuştum" dedi ve mutluluktan ağlamaya başladı ikiside. Bende onlara mutlu bir şekilde bakarken ayrıldılar ve ikiside bana sarıldı. " Tamam tamam yeter bu kadar duygusallık. Hadi siz abi kardeş özlem giderin. Benimde odamda işlerim var. " Tamam çok teşekkür ederim Deniz. Seni çok seviyorum " Bende bende hadi görüşürüz " dedim ve ikisinide öpüp odama geçtim.

DENİZ ⭐Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin