Multimedia : Poyaz'ın saplantılısı Hülya
Bir dakika ya senin burada ne işin var ? Gelen Poyraz'ın saplantılı aşkı Hülya. Durun anlatayım:
Bir zaman biz Poyraz ile sevgiliyken,ki hala öyle Hülya Poyraz'a asikti ve bana sırf bu yüzden zarar vermeye kalktı. Ama Poyraz buna engel olup Hülya ya tokat atmisti. Tokat attı diye okuldan ayrıldı başka bir okula yazılmıştı. Şimdi hala karşımızda.
" Ne işin var Hülya burada ? Daha hangi yüzle buraya geliyorsun ya ? " dedim ve içeriye geçti. " Ne cürettle içeriye giriyosun?" Dedim ama beni takmadı. " Azra duyduğuma göre Poyraz'ın kardeşisin. Ve sana şunu söylicem Poyraz yaklaşık 10 yıl gibi bir zamanda uyuşturucu kullanıyor. Bunu da Deniz den başka kimse bilmiyordu oda senden sakladı zaten " Deniz Abla? " dedi bana sorarak ses çıkaramadım. Başımı öne eğdim sadece " Neden he neden baba söylemedin ?" Hiçbir şey demedim ağlayarak yukarıya çıktı. Hülya da gülmeye başladı " İşte Deniz yine karşındayım bakalım bu sefer Poyraz 'ı elimden alıcak mısın görürcez bakalım " Görücez Hülya şimdi git burdan daha fazla gecemizi berbat etme " dedim ve onu iterek kapıya götürdüm ve artık nasıl hikmetse bir ittim ve yere sert bir şekilde düştü. Bende kapiyi yüzüne kapattım ve içeriye geçtim. " Deniz bize ihtiyaç yoksa gidelim biz. Kalabalık yapmayalım " Peki siz bilirsiniz " dedim ve onları da gönderdim. Sonra hemen salona gidip etrafı toplamaya başladım.Etrafı topladım ve mutfağa geçip ilk başta bulaşıkları halettim sonra da yemek yapmaya başladım. Güzel bir pirinç pilavı ve tavuk sote yaptım. Yanına da güzel bir salata yaptım ve kapı çaldı. Şimdi baya panik oldum. Ben bunu Poyraz 'a anlatıcam bilmiyorum. Kapıyi açtım Poyraz ve Kuzey i gördüm daha da panik oldum " II şey hoşgeldiniz Poyraz biraz benimle gelir misin ?" Maçı biz kazandık Deniz. 9-8 biz kazandık bee " diye bağırdı Poyraz. Bende biraz bağırarak " Poyrazzz biraz benimle gelir misin dedim sana " dedim ve onun bileğini tutup bahçeye çıkardım. " Ne oldu Deniz ? Neden apar topar çağırdın beni ?" Poyraz yaklaşık yarım saat önce Hülya geldi buraya. Artık nasıl öğrendi bilmiyorum ama Azra ya senin uyuşturucu kullandığını biliyor şuan da odada ve sen gelene kadar da yanına gitmedim dan konuşursun diye " Tamam Deniz tamam ben bakarım " dedi ve bir hışımla Azra nın odasına gitti. Bende Kuzey in yanına gittim. " Deniz Abla Azra nerede?" Kuzey şuan Poyraz onunla konuşmaya gitti biz bırakalım onları abi-kardeş konuşsunlar " Peki Deniz Abla " dedi ve oda benim gibi oturmaya kalktı. Sonra aklıma ayran yapmadığım geldi ve onu yapmaya mutfağa geçtim.
Ayran yaptiktan sonra yukardan bağırış sesleri duydum. Koşa koşa yukarıya çıkıp Azra nın odasına girdim. Girdiğimde de artık nasıl oldu anlamadım ve tokat sesiyle birlikte bende elimle ağzıma kapattım ve ikisine de bakmaya başladım. Poyraz çok sinirli bakıyordu Azra da ona acıyarak bakıyordu. Yanlarına gittim Azra'yi kaldırdım ve yatağa oturttum. " Deniz bırak ya daha abisine karşı saygiyi öğrenememiş. " dedi ve odadan çıktı. " Azra sana su getirim mi ?" Hayır " Yemek yaptım sen seversin Pirinç pilavı et sote ve salata yaptım " Yemicem Deniz Abla " Azra ben özür dilerim sana söylemeliydim ama sende anla. Poyraz o kadar bağımlı değil çok içmiyor. Ailesini kaybettikten sonra başladı içmeye belki biraz olsun unutuyo acısını. Sende anla be kuzum. " Deniz abla uyumak istiyorum " Peki bişey olursa çağır gelirim bugün burada kalıcam "Tamam " dedi ve kapısını kapattım. Aşağıya indiğimde Poyraz hala sinirli Kuzey de ne olduğunu düşünüyor. " Aç mısınız ?" Yok saol Deniz abla ben gideyim artık " Sen bilirsin canım gel geçireyim seni ", Peki " dedi o önde ben arkada kapıya doğru yürüdük. " Hadi görüşürüz sonra dikkat et kendine " Sizdee " dedi ve arabaya bindi. Bende Poyraz'ın yanına gittim. " Aç mısın yemek yaptım " Hazırlar mısın ?" Dedi aynı sinirle " Tamam 5 dakikaya hazır olur " dedim ve hızla mutfağa gidip sofrayi hazırlamaya başladım. " Poyrazzz sofra hazır " dedikten sonra Poyraz mutfağa geçti ve hızla sandalye yi çekti geçti oturdu. " Neden bu kadar sinirlisin ?" Bana acıyor ya. Bildiğin bana acıdığını söyledi Deniz " dedi bu sefer o sinirli çocuk yoktu onun yerine duygusal bir ifade kullandı. " Sen acinacak bişey yapmadın Poyraz. Azra şu anda sağlıklı düşünemiyor. Bu yüzden de yanlış tepkiler veriyor. Ben onunla konuştum o yarın olunca senden özür diliyecek buna eminim. Sende daha fazla üzme kendini bende üzülüyorum. Ee maç nasıldı kaç asist yaptın yada kaç gol attın ?" Sen iyiki varsın " Ben bunu sormadim hadi merak ediyorum " 1 asist 4 gol" Ooo aferin sana ama beni geçemezsin. " Onuda görücez Deniz " Hadi hadi yemeğini ye artık " dedim ve yemeğime odaklanmaya çalıştım. Ama sadece çalıştım. Çünkü aklımdan çıkıyordu Poyraz'ın halleri. Hele Azra ya vurduğu an ani gibi kazındı aklıma acaba Poyraz bana da evlendiğimizde vurur mu? Yatağa geçtiğimizde sorucam bunu.
Şuan Poyraz ile sadece oturuyoruz Poyraz tavana bakıp duruyo bende onu izliyorum. " Deniz beni seviyor musun ?" Sorman kusur Poyraz. O nasıl söz sen benim en en en sevdiğim ilk, ve son aşkımsın " İyiki seni tanınmışım. Sen benim en derin parçamsın " Hadi neyse yoruldum yatalim " dedim ve kalktım Poyraz'da kalktı merdivenlere doğru gittik ki Azra'yi gördük. " Sen hala yatmadın mı ?" Dedi Poyraz ters bir şekilde. " Yatmadım attığın tokatin izini temizlemeye çalışıyorum " dedi oda ters bir cevapla " Poyraz sen çık ben geliyorum. " dedim ve yukarıya çıkmaya başladı. Bende Azra ile ilgilenmeye başladım. Artık nasıl vurduysa kipkirmizi olmuş yanağı. " Acıyor mu? " Çok değil " Sen geç otur ben merhem alıp geliyorum " dedim ve onu oturtup mutfağa geçtim buzdolabından merhemi aldım bir bardağa soğuk su koydum ve içeriye geçtim. " Al İç bunu bende kremi sureyim " dedim o suyunu içti bende merhemi sürdüm " İşteee bitti hadi sende artık yat dinlen yoruldun zaten" dedim ve beraber yukarıya çıktık. ",Deniz ana yanlış mı yapıyorum ?" Bence yanlış çünkü Poyraz sadece acısını dindirmek için kullandı uyuşturucuyu evet sende haklısın sana söylemedik ama verdiğin tepki biraz ağırdı. Poyraz karşımda ağladı neredeyse sen acıktın mı ?" Ben yerim Deniz abla sanada çok teşekkür ederim "Önemli değil hadi iyi geceler güzelim bişey olursa çağır beni " Deniz abla bir dakika " dedi odasına girdi sonra tekrar çıktı " Al bunları rahat edersin " Teşekkür ederim " dedim ve ona sarıldım oda bana sarıldı bende Poyraz'ın odasına girdim. " Poyraz ben bunları giyip geliyorum " Onlar ne ?" Pijama Poyraz. " Tamam " dedi bende banyoya gidip pijamalari giydim. Saçlarımı açtım yüzümü yıkadım ve acayip yorulduğumu şimdi anladım. Odaya geçtim Poyraz bana soru sordu " Nasıl olmuş ?" Neresi " Azra nın yanağı " Kötü ama merhem sürdüm yarına çok bişey kalmaz " Peki " dedi bende yatağa geçtim. Poyraz bana sarıldı ve öptü. " Seni herşeyden çok seviyorum sanada çok zahmet verdik Azra ile ben hakkında " Birdaha sakın duymim o lafi " Peki Deniz ama sana olan borcumu nasıl öderiz " Gerçekten ödemek istiyor musun ?" Tabikide istiyorum " O zaman bana kocaman saril öp" beni kendine çekti ve sarıldı sonra da öptü tamda o sıra telefonum çaldı. Elime aldım da Duru'nun aradığını gördüm ve şarj %2 " Poyraz şarj verir misin ?" O çekmecede var " dedi çekmeceye eğildim şarjı taktım ve açtım telefonu " Efendim Duru " Deniz nasıl oldular " Sana anlatırım sonra" Tamam şuan nerdesin eve gelicek misin ?" Yok hayır yarın gelirim ben yanina konuşuruz sonra " Tamam canım konuşuruz sonra" Bay " dedim ve kapatıp oraya koydum. Sonra da Poyraz ile eski pozisyonu aldık onu güzel bir şekilde öptüm ve şu sözleri söyledim " Merak etme. Herşey düzelicek. Buna inan ve daima Allah'a dua et adamım seni çok seviyorum " dedim ve uykuya daldım.
Herkese selam yeni bölümle tekrar karşınızdayim . Kusura bakmayın yeni bölüm biraz geç geldi ve kısa oldu ama diğer bölümde inşallah bunu telafi etmeye çalışıcam lütfen vote ve yorum yapın o kadar emek veriyorum sizlere şarkı öneriyorum lütfen yorum ve votee.
Sizleri çok seviyorum diğer bölümlerde görüşmek üzere bay bayyBeni diğer hesaplarımdan da takip edebilirsiniz
İnstagram : mekselne
Twitter : miraycakmak915Sizleri çok seviyorum bay bayy...
Kelime sayısı : 1228