24. BÖLÜM / DAYAK

14 9 0
                                    

MULTİMEDİA ŞARKI : HİSLERİMİN TERCÜMESİİ

ŞARKI : BTS JUNGKOOK BEGİN

Sabah neşe ile uyandım. Dün olanlar ne zaman aklıma gelse mutlu oluyorum. Sabah sabah evde dans ettim. "Günaydınn kızımm " Günaydın annecim" Hadi çabuk hazırlan " Neden ??" Seninle anneannenin yanına gidicezz " Anne sen balsın. Hemen hazırlanıyorum " dedim ve odama ışın ettim. (SEVGİLİ YAZARINIZIN MAALESEF YOK DEĞERİNİ BİLİNN)

Hemen bir şort birde gömlek giydim. Saçlarımı salık bıraktım. Çantamın içine gerekli eşyalarımı koydum. Makyaj masama geçip sürme allık ve birazda ruj sürüp telefonumu ve gözlüğümü aldım ve aşağıya indim. Annem de hazırlanmış beni bekliyordu. "Hazırım " Tamam kahvaltıyı orada yapıcaz çıkalım mı ? " Tamam da babam nerede?" Erken çıktı hadi " dedi annem ve evden çıktık. Aklıma Poyraz geldi. Ve aradım bende. "Alo Poyraz günaydınn " Günaydın canım " Nasılsın ? " İyi gibi sen ? " Bende bugün planın var mı?" Evet ya hemde baya çok. Akşama buluşmam gereken adamlar var. Şimdi de evden çıkıcam." Peki çok dikkat et kendine " Sende bitanem" dedi ve telefonu kapattı. Bende müzik açtım. 'GİPSY CASUAL KELUSHKA ' "Anne Duru gelicek mi?" Duru Anıl ile tatile çıktılar " Haa tabi ya. Siz ne zaman çıkıcaksınız ?" Valla hiç belli olmaz belki babanın işleri yüzüne hiç çıkamayız " İstiyor musun?" Evet bu yıl Madrid ve Barcelona ya gitmek istiyordum. Ama kısmet değil " ki ben annemin üzülmesine dayanamam ve hemen babama mesaj attım.

KİME : YAKIŞIKLI BABAM

BABACIM SENDEN BİŞEY İSTESEMM?

KİMDEN : YAKIŞIKLI BABAM

SÖYLE CANIM

KİME : YAKIŞIKLI BABAM

ANNEMİ MADRİD VE BARCELONA YA GÖTÜRSEN?

KİMDEN : YAKIŞIKLI BABAM

PEKİ BİTANEMMM

Mutlu bir şekilde anneme çaktırmamaya çalıştım. Ama sadece çalıştım. "Kiminle konuşuyordun kızım ? " II Poyraz anne " İyii selam söyle " Tamam anne " dedim ve cama bakmaya başladım.

Durun size anneannemin evini anlatayım. Çok güzel bahçesi var.İki katlı evleri ve birbirinden güzel eşyaları var. Yani kısacası evleri mütüşş.

Şuan annem ve anneannem konuşuyorlar bende onlara kahvaltı hazırlıyorum. Yani anneannnemin eksiklerini tamamlıyorum. "Hanımlarr. Kahvaltı hazır "dedim ve hep beraber masaya oturduk. "EE kızım senin hayatın nasıl ? " diye soru yöneltti anneannem. "Çok şükür iyi anneanne. İnşAllah diğer yıl Poyraz ile evlenicez. " Ooo hayırlı olsun kuzum . " Teşekkür ederim anneanne " sonra annem ve anneannem ile konuşmaya devam ettiler bende sessizce kahvaltımı yaptım. "Tamam siz içeriye geçin size kahve yapayım. Burayı da ben toplarım. " dedim ve onları içeriye gönderdim. Bende etrafı topladım bulaşıkları yıkadım ve onlara kahve yapıp bende bahçeye gittim ve fotoğraf çekip sosyal medya hesabımda paylaştım.

"Denizz anneannenle işimiz var biraz. Akşama doğru geliriz. Bişey olursa haber et"  Tamam siz beni merak etmeyin " dedim ve annemleri gönderdim. Bende kendime soğuk kahve yaptım. Bahçeye çıktım vee güzel bir şarkı açtım.

( YÜKSEK SADAKAT : FENER ) 

Canım o kadar çok sıkıldı ki bende anneannemlere her geldiğimde giydiğim pijamalarımı giydim. Sonra da yaklaşık 2 saate yakın Yaren ile konuştuk. Kitap okudum biraz. ( SÜMEYYE ERTÜRK : AZRA ) sonra pasta yaptım kendime ve artık saat 16.00  olduğu için merak edip annemleri aradım. 

DENİZ ⭐Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin