39.BÖLÜM / BABAM

13 6 1
                                    

(MULTİMEDİA FOTOĞRAF : DENİZ İN AKŞAM GİYECEĞİ KIYAFET )
(ŞARKI : YENİ KEŞFETTİM MÜKEMMEL TAVSİYE EDİLİR DKDJ )

Sabah uyandığımda Poyraz beni öpüyordu. Önce gözlerimi yavaş yavaş açtım sonra da ondan ayrılıp konuştum.

"Günaydınnn "
"Sana da aşkım *karnını okşar *
Sana da günaydın miniğim " dedi ve karnımı öptü.

"Hadi aşağıya inelim bugün size çok iyi bakacağım "

"Poyraz şirkete gidiyorsun itiraz istemiyorum. Babam sana da kızmasın "

"Ama Deniz ben böyle hayal etmemiştim "

"Hayır Poyraz " dedim ve yataktan çıktım. Önce banyoya gidip duş aldım.

Odaya girdiğim de Poyraz telefonumla oynuyordu.
"Ne yapıyorsun ?"
"Hi-hiç hadi üstünü giy üşüteceksiniz "
Kafamı salladım ve üstümü giymeye başladım. Tabii şarkı açmayı unutmadım.

Üstümü giydim ve saçlarımı kuruturken şarkıya kendimi fazla kaptırmışım ve bende hem şarkı söyleyerek hem de dans ederek saçımı kuruttum.

"Sabah sabah neden bu kadar enerjiksin ? Bebeğe bir şey olacak "

"Poyraz Allah korusun. Hem bilmiyorum işte içimde güzel hisler var. Babam beni affedicek diye düşünüyorum "

"İnşallah hayatım. " dedi ve yaklaşıp omzumu öptü onu kendime çekip bende yanağını öptüm.

"Hadi inelim aşağıya ben acıktım "

"Geliyorum "
Dedi ve oda üstünü değiştirip aşağıya indik. 

-2 SAAT SONRA -

Poyraz ile birlikte bende şirkete gitmek için hazırlandım. Duydum ki babam şuan Antalya daymış ve akşam geliyormuş.

(Şirkete giderken giydiği kıyafet )

Poyraz olmuş mu ?"

"Evet çok tatlı olmuşsun aşkım "

"Teşekkür ederim bitanem "
Dedim ve Poyraz ın yanağını öptüm.

"Poyraz hala inanamıyorum biliyor musun ?"

"Bende biliyor musun ? Hala bizden bir parça taşıdığına inanamıyorum. İyiki seni tanımışım. Seni ve sizi çok seviyorum. "

"Bende seni çok seviyorum bitanem " dedim ve göz kırptım.

Şaun arabadayız. Bu sefer şarkıyı ben değil Poyraz açtı.

(Şarkıya aşık oldum. Eğer BTS in AMAs a katıldığı videoları veya televizyondan direk hepsini izlediyseniz bilirsiniz. Ben direk izlemiştim ve okula sadece 1 saatlik uykuyla gitmiştim. Neyse konumuza devam edelim. )

Şuan Poyraz ile birlikte Poyraz ın odasındayız. Ve benim canım sıkıldığı için biraz karnımı okşadım. Bunu gören Poyraz bana baktı ve soru sordu.

"Benim aşkım bebeğimiz ile mi konuşuyormuş "

"Hayır Poyraz sadece seviyorum"

"Bilmem belki konuşursun diye dedim "

"Tamam. " dedim ve yüksek sesle konuşmaya başladım.

"Bebeğin sence de baba biraz deli değil mi ? Efendim ? Evet evet bence de gerçekten ona benzememelisin bebeğim.  "

DENİZ ⭐Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin