(Biraz kıskançlık üzerine olsun dedim )
(Multimedia resim Deniz in şirkete giderken giydiği )
(Şarkı şu aralar en sevdiğim şarkı )
Sabah saat 9 gibi uyandım. Poyraz hala uyuyordu bende uyandırmadım. Her zaman geç hazırlandığımdan şikayetçi olduğu için önce duş aldım ardından kıyafetlerimi giydim saçımı yaptım.
Makyajımı yaparken Poyraz uyandı.
"Günaydın sevgilim "
"Günaydın da niye erken hazırlandın ?"
"Sen her sabah benim geç hazırlanmamdan şikayetçi olduğun için bende erkenden kalktım ve hazırlandım ve birazdan aşağıya inicem sende çabuk hazırlan ve gel "
"Tamma geliyorum "
Ben aşağıda otururken Poyraz telefonu ile konuşarak iniyordu aşağıya.
"Tamam o zaman şirkete geliyor mu bugün ?"
"Tamam tamam iyi günler size de "
"Poyraz kiminle konuşuyordun ?"
"Elemanlar ya "
"İyi hadi gel kahvaltı yapalım "
Poyraz beni öptü ve yanıma oturdu.
Kahvaltıdan sonra eşyaları alıp evden çıktık ve arabaya bindik.
Şirkete geldiğimiz de Adnan nın yanına gitmek için arabadan erken çıktım tam basamaktan yukarıya çıkıyordum ki Poyraz beni durdurdu."Nereye ?"
"Adnan ile konuşmaya "
"Geleyim mi bende "
"Gerek yok "
Dedim ve hızla şirkete girip asansöre bindim. Onun odasına geldiğim de hızlıca kapıyı açtım.
"Yine mi sen Deniz ben sana ne dedim ?"
"Canım şu hisseleri versene bi ya"
Dosyayı bana verdiğin de iyice inceledim ve Muhasebe Hissesi yazan yeri gösterdim.
"Yazık seni göz doktoruna götürmeliyiz. Bundan sonra bana Deniz diye hitap edersen seni kovarım bilmiş ol küçük şeytan "
Odama girdiğim de masamın üstünde bir not buldum.
AŞKIM YARIM SAAT SONRA YENİ SEKRETERİMİZ GELİCEK. TOPLANTI ODASINDA BULUŞALIM. BENİM BİR KAÇ İŞİM VAR.
Notu okuduktan sonra dosyaları aldım ve teker teker incelemeye başladım.
O kadar özlemişim ki yerimi gerçekten 1 - 2 günlük şeyler ile odamın ve işimin kıymetini yeni anladım.Sonra ablam aradı beni. Yaklaşık 20 - 25 dakika onunla konuştuk. Sonra oda telefonundan şirket elemanı aradı.
"Deniz Hanım yeni sekreter geldi şuan toplantı odasında sizi bekliyorlar Poyraz Bey ile efendim "
"Tamam canım gidiyorum şimdi"
Ablamı kapattıktan sonra telefonumu aldım ve toplantı odasına indim.
Odaya girdiğim de bir tane sekreter görünümünde bir kız sandalye de oturuyordu. Poyraz da camdan dışarıyı izliyordu. Poyraz ın yanına gittim ve sarıldım.