Bu bölüm yazanokurr ithafendir.
( Multimedia Poyraz'ın kuzeJJni Alya )Sabah uyandığımda yanımda Poyraz'ı görünce yüzüme bir gülümseme geldi. Onu uyandırmadan kalktım yataktan ve banyoya gittim. Kısa rutin işlerimi hallettikten sonra odaya geçtim ve üstüme şort kazak ikilisini giydim.
Ayağımda yazlık botlarimi giydim saçlarımı normal topladım. Aşağıya inip mutfağa geçtim. Ama telefonum çaldı. Arayan Poyraz'ın yengesi Suzan Yenge. Açtım hemen çünkü bu kadın acil bişey yoksa beni aramaz. " Alo Günaydın Suzan Hanım " Günaydın Deniz. Duydum ki Poyraz'ın evindesin. Bugün Poyraz'ın Almanya daki teyzesi ve kızı Alya gelicek. Şuan yoldalar. Kahvaltıyi sizde yapıcaklar" Peki Suzan Hanım iyi günler " Sanada Deniz " ben hızla mutfağa giriştim ve kahvaltıyi bahçeye açtım. Poyraz'ın taş teyzesi Funda Hanım sabah kahvaltıda yeşil çay içtiği için onu hazırladım ama daha suyunu koymadım.
Funda Hanım.
Ekmek olmadığı için yanıma biraz para ve telefonumu aldım. Firin alt sokakta olduğu için Poyraz'ın arabasını almadım.
Emeği aldım ve hızlıca eve geçtim. Önce Poyraz'ı uyandırdım. " Poyraz hadi kalk canım Funda Hanım ve Alya kahvaltıya bize geliyorlar " Onlar kim ya? " Poyraz senin Almanya'daki teyzen ve kuzenin " Yaa uff tamam " dedi ve yataktan kalktı. Bende yatağı düzeltim ve odadan çıktım. Azra'nın odasına girdim " Azraa güzelim hadi kalk. Bugün sizin Almanya'daki teyzen ve kuzenin Alya geliyor " Ama ben onları tanımıyorum ki " Olsun onlarda seni tanımıyor ama tanisirsiniz " Tamam " dedi oda yataktan kalktı. Bende aşağıya indim. Herşey hazır olduğu için telefonumu aldım ve koltuğa oturdum. Biraz sosyal medya hesaplarıma girdim. Fotoğraf çektim ve Poyraz ile Azra aşağıya indi. " Günaydın uykucu kardeşler " Günaydın Deniz'im" Günaydın Deniz Abla hani neredeler?" Gelirler tatlım birazdan " dedim ve kapı çaldı. " İşte geldiler " dedim ve hep beraber kapıya doğru gittik. " Hoşgeldiniz " dedik Poyraz ve ben Azra şaşkınca onlara baktı. " Deniz Ablaa Poyraz Abiii " diye Alya bize sarıldı. Sonra Azra'yi gördü " Azraaaa " diye bağırdı ona sarıldı. Sırayla sarıldık ve içeriye geçtik. " Kahvaltı hazır daha fazla bekletmeden oraya geçelim. " dedim ve hep beraber bahçeye çıktık. " Size anlaticak çok şeyler var ama en son Poyraz 'ın mezarına vermedik mi nasıl oldu da tekrar canlandı?" Hepsini anlaticaz Funda Hanım ama siz Azra'yi nereden tanıyorsunuz ?" Hadi önce kahvaltı yapalım ve bana Hanım diye hitap etme ben seninde teyzenim " Peki Funda Teyze " dedim ve hep beraber kahvaltıya oturduk Funda Teyze her şeyi anlattı. Meğersem Azra Amerika'dayken Funda Teyze'de onun yanındaymiş. Kahvaltımız bittikten sonra Funda Teyze Azra ve ben kahvaltıyi topladık. Poyraz'da Alya ile oynamaya başladı. Bizde mutfakta bulaşıkları yıkadık. " Hadi siz Teyze - Yeğen oturun ben kahve yapıp geleyim " Yardım edeyim Deniz Abla " Gerek yok güzelim hadi geçin siz bahçeye bende yapıp geleyim " Tamam" dediler ve mutfaktan çıktılar. Bende Türk kahvesi için ölçüleri ayarlayıp ocaga koydum. Sonra arkadan biri sarıldı. " Aşkım " Efendim Poyraz" Sana her şey için çok teşekkür ederim. Bu yaptıkların karşısında sana ne yapsam az. Dile sevgilim benden ne dilersen " O zaman şimdi bahçeye geç. Sonra konuşuruz " Tamam güzelim " dedi beni öptü ve içeriye geçti.