20. BÖLÜM / TATİL HEYECANI

15 9 0
                                    

Multimedia şarkı : Hayatımın şarkısı...

Sabah uyandığımda sesler geldi ve direk Poyraz'a baktım yanımda yoktu kesin yine kavga ediyorlardi. Hemen yataktan kalktım ve sesin geldiği yere yani Azra'nin odasına girdim. " Noluyo ya?" Yok bişey sadece Azra sorun çıkarıyor " dedi Poyraz. " Tamam artık Poyraz sen çık odadan " dedim ve Poyraz 'ı itmeye başladım. Onda nasıl hayvan gücü varsa vende de öküz gücü var. EvelAllah bişey olmaz bana. Bunun konuyla ne alakası var anlamadım ama söylemek istedim. Neyse dönelim mevzuya. " Evet Azra ne oldu ?" Odamda uyuyordum bir an abim geldi sonra nasıl oldu anlamadım kavga etmeye başladık." Sana zarar verdi mi? "Yok bişey yok " Tamam o zaman sen hazırlan ben kahvaltıyi hazırlim " Deniz abla ben hazirlicam " Ben hazırlarim ya " Hayır ya ben hazirlicam işte " Peki madem " Sen benim dolabimdan elbise alabilirsin " Teşekkür ederim " dedim ve odadan çıkıp yüzümü yıkamaya gittim. Yıkadıktan sonra saçlarımı düzelttim ve Azra nın odasına girdim. Dolaptan kıyafet seçmeye başladım. Dolapta omzu düşük siyah elbise buldum ve onu giydim.

Bilekten bağlama topuklu da giydim ve saçlarımı düzeltim biraz da makyaj yaptım ve odadan çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bilekten bağlama topuklu da giydim ve saçlarımı düzeltim biraz da makyaj yaptım ve odadan çıktım. "Poyraz nerdesin ?" Odadayım gel " dedi bende yanına gittim. " Deniz bunun hali ne ?" Noldu ?" Kıyafet diyorum üretim hatası var galiba " Hayır Poyraz karışma bana" Sen benim gelecekteki karımsın o yüzden Deniz Hanım istediğim zaman karışırım. " Bugün değil Poyraz. Lütfen değil bugün " Son olsun " Tamam hadi aşağıya inelim Azra hazırlamıştır kahvaltıyi " Ben yemicem " Hayır Poyraz. Sizinle konusmak istediğim şeyler var. Beni gerçekten seviyorsan lütfen kahvaltıya in" Uff Deniz boşver bizi " Hayır burada benim eşimin ve görümcemin arasini yapmam gerekiyor o yüzden Poyraz Bey lütfen karışmayın" Ne yapıyorsan yap Deniz. Ama barişmam haberin olsun " Görücez " dedim ve beraber aşağıya indik. Azra her şeyi hazırlamışti. " Ellerine sağlık canım " Afiyet olsun Deniz abla " dedi oda somurtgan bir şekilde. Hep beraber masaya oturduk ve bende çayları koydum. " Evett şimdi izninizle ben konuya başlamak istiyorum Uluhan Ailesi " Başla Deniz başla " dedi Poyraz bıkmış bir şekilde " Şimdi iki tarafta hakli ama siz abi-kardeşsiniz. Ve anne babanızdan kalan son hatıralarsınız. İkinizinde kalbi kırık farkındayım ama kim ailesinin hatirasinin kırık olmasını ister? Hiç kimse. Sen Azra. Abin uyuşturucu kullanıyor evet ama o biraz olsun acısını unutmak istiyor. Anne yok baba yok kardeşi kayıp. Sen olsan sende üzülürsün. Evet bunu bende doğrulamıyorum ama elden bişey gelmez. Sana da söylemedik çünkü böyle tepki vericeğin makuldu. Hatta Poyraz sen tekrar gidersin diye kimseye söylemedi. O sadece seninde gitmenden korkuyor. Sen Poyraz. Sende haklısın bir kardeşin abisine sana aciyorum tarzında bişey kullanmak kirici ve ağır bişey sende hatalısın çünkü ne olursa olsun ona vurmaman gerekirdi. İkinizde hem hatali hemde haklısınız bu yüzden tavsiyem daha fazla küs kalmayın " vay bee bende ne cevherler varmış da ben kullanmıyormuşum. Bir an bu konuşmayi yapan ben değilmişim gibime geldi. Her neyse. Kimseden ses çıkmadı sonra Poyraz ayağa kalktı sonra da Azra. " Özür dilerim abi. Sana öyle demek istemezdim. " Özür dilerim bende sana vurmak istemezdim " dediler veeee ikiside birbirine sarıldı. " Şimdi herkes barıştığına göre konuyu burada kapatalım "dedim ve bende yanlarına gidip sarıldım ikisinede. Poyraz'ı öpmeyi unutmadan " Hadi o zaman devam edelim kahvaltıya " dedi Azra ve hep beraber oturduk kahvaltıya devam ettik. Dün sormayı unutmuştum aklıma geldi kahvaltıda sormak istedim ve sordum " Poyraz. Biz evlenince de bana vurmazsin demi ?" Hayır tabikide ben sadece sinirden öyle bir hata yaptım. " İyi bir an bende korktum " dedim neşeyle kahvaltıya devam ettik. 

DENİZ ⭐Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin