28. BÖLÜM / KAFE

6 4 0
                                    

Uyandığımda yanımda Poyraz yoktu. Biraz çadırda durduktan sonra çadırdan çıktım ve etrafıma baktım. Kızlar kahvaltı hazırlıyorlardı. Bende vakit kaybetmeden kızların yanına gittim. "Günaydın fıstıklar" Günaydın  canım benim " Bizimkiler neredeler ? " Ormana doğru girdiler ama gelirler birazdan " İyi bakalım ben ne yapayım ? " Sen şunları masaya koysana " dedi Yaren bende sırasıyla hepsini koydum ve telefonum çaldı. Hızla çadıra girip telefonumu aldım. Arayan babam olunca hemen açtım tabii. " Efendim babacım " Nasılsın kuzum " İyiyim babacım sen ? " Bende iyiyim baba "

Biraz konuştuktan sonra babam asıl konuya geldi. "Kızım sana bir teklifim var " Söyle baba " Kızım şimdi evde canın sıkılıyor biliyorum. Ahmet amcan var ya bir kafe açmış ve solist arıyor bende ona seni söyledim biliyorum ki sesin de senin gibi çok güzel. Diyorum ki bir düşünsen de bana geri dönsen " Bilemedim şimdi baba teşekkür ederim ama ben bir düşüneyim. Merak etme dönerim 2 saate " Tamam kızım " dedi babam ve kapattı. 

Bizimkilerin yanına gittiğimde Poyraz  bana 'ne oldu ' der gibi bakıyordu. Karar verdim ve kahvaltıda söyleyeceğim herkese. Kahvaltıya geçtik ve ben söz almak için yutkundum sonra da konuşmaya başladım.  "Şimdi öncelikle az önce babam aradı ve bana bir teklif sundu " Evet "  Ahmet amcayı hepiniz biliyorsunuz.  Ve bir kafe açmış solist arıyormuş ve babam da beni söylemiş. " Anladım sende Poyraz'dan izin gibi bir şey istiyorsun " dedi Uraz. "Aynen öyle bana kalsa çoktan kabul etmiştim ama Poyraz olunca işler değişiyor. " dedim ve Poyraz'a baktım. Baya düşündü oda. Karar vermiş olacak ki bana baktı ve söze başladı. "Bilmiyorum şimdi.Ahmet amcayı da Barlas amcayı üzmek istemiyorum ama senin için kaygılanıyorum. Senin gideceğin yere bir sürü gereksiz de olacak ve seni de rahatsız edecekler. Tamam ama bende senine olacağım. İşimin çıktığı zamanlarda da zaten ayarlarım birini " dedi ve gülümsedi. "Çok teşekkür ederim aşkım " dedim ve sarıldım. Sonra da babamı arayıp hemen haber verdim. 


Şuan Poyraz ile ormanda gezintiye çıktık. Uraz ve Mavi de orada kaldılar. Yani Masal Ege Ediz Kumru Yaren ve Eren olmak  üzere hepimiz ayrı ayrı geziyoruz. "Neden kabul ettin ? Yani bu mükemmel bir şey ama sen asla kabul etmezdin. " Evet etmezdim ama senin mutluluğun da önemli. Sen bana sormayıp kabul de edebilirdin. İşte sen beni mutlu ettin bende seni mutlu ettim. " Seni çok seviyorum aşkım " Bende seni çok seviyorum Deniz " dedi ve beni kucağına alıp döndürmeye başladı. 


Saat 2 ye geliyordu ve bizimkilerin işleri çıktığı için bu mükemmel yerden ayrılıyoruz. Üzülüyorum ama çalışacağım yeri de görmek için sabırsızlanıyorum. Arabaya bindik ama bu sefer ben ve Poyraz önde Ege ile Kumru da arkada oturuyordu. 

"Deniz ben hala anlamadım sen niye ağladın ?" dedi Ege. " Önemli değil ya sadece o şarkıyı ne zaman dinlesem ağlama isteği ile doluyorum da o yüzden tutamadım yani bir an kendimi " İyi kötü bir şey olmasın da " dedi ve gülümsedi. 

Şuan Ege ile Kumru'yu bıraktık ve Poyraz beni ve bırakıyor. Bu arada babam ile annem dönmüş. Duru ile Anıl'da. "Deniz benim işim var ve seni eve bırakayım sen bana kafe'nin konumunu atarsın " Tamam canım "

Eve geldim ve gelir gelmez önce babama sonra anneme sarıldım ve biraz konuştuk.  Yukarıya çıkıp Duru'yu da gördükten sonra odama geçip duş aldım. Ve yavaş yavaş hazırlandım bende. Klasik bir gömlek ve şort giydim. Saçlarımı da düzleştirdim. Makyajımı da normal bir şekilde yaptıktan sonra eşyalarımı alıp aşağıya indim. "Baba ben hazırım " Tamam gidelim " dedi babam ve babamın arabasına binip yola çıktık. 


Ahmet amcam beni görür görmez gözleri parladı. "Amca " dedim ve önce elini öptüm sonra da sarıldım ."Hoş geldin kızım. Abi sende hoş geldin " dedi amcam. 

DENİZ ⭐Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin