10-

8.5K 294 29
                                    

Yb'ü erken yayınlayayım dedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yb'ü erken yayınlayayım dedim.
Umarım hoşunuza gidecek şeyler olur.😈 Gif Atalay bu arada..

Çok fazla uzatmadan bölüme geçelim.

Koray tarafından devam...

"Ooo bizim bayan boş çene de mi buradaymış?" bize yaklaşmakta olan Eslem'e laf atan Atalay'ın sırtına bir yumruk atarken "Kapa çeneni.!" Diye söylendim.Asıl kendisinin boş bir çeneden ibaret olduğunu bilmiyor muydu acaba?

"Valla sana çok güzel laf yetiştirirdim ama yoğunum.Ama şunu söyleyeyim,sen git bi aynaya bak bence." Elinde kitaplarıyla önüne bakarak salona geçtiğinde  dudaklarımda salakça bir gülüş vardı.

"Bu okulda da fena kızlar yokmuş hani.." ellerini ceplerine koyup önünden geçen kızların arkalarına kadar bakarken gözlerimi devirdim..Onu yanımda getirmeliydim tamam.
Şükran hanımın yanımıza gelmesiyle konferans salonuna geçtik.
Elimde kısa ve özet bir şekilde konuşacağım yazılara şöyle bir göz atıp bir bardak suyu kafama diktim.O mavi gözlü kız ben sahnedeyken herkes  gibi  beni izleyecekti ve ben donup kalmazsam iyidir.

Onu aklıma getirmemeye çalışıyorum ve bakmıyorum bile.. Önümde,masaya bağlı bir mikrafon bana bakıyor,bende ona.
Çoğu yerde seminer vermiştim ve bu içlerinden en farklı olanı...

Önümdeki bi ton gence baktım.
Kızların beğeni dolu bakışları,Eslem'in mahçup bir şekilde parmaklarıyla oynayıp dizini titretmesi...
Ve erkeklerin dikkatli ve sert bakışları..
Tamam, güzel..
Yeterince beni dinleyecekleri sessizlikteydiler..

"İlk öncelikle hepinize merhaba gençler.Ben Koray Seçkin.Seçkin İnşaat sektör ve şirketin bir nevi sahibiyim diyebilirim.Burası benim eski okulum.Bende sizin gibi en az 4 senelik bir işletme okuyarak inşaat veya mühendislik diyelim eğitimi alarak  kısa sürede geniş bir kitleye birlikteliye adım attım diyebilirim.Şu an 30 yaşındayım ve 5 yaşında bir oğlum var." Etraftan uğultular gelmeye başlayınca  en arkadan bir kız bağırarak "Yaşınızı hiç göstermiyorsunuz ama Koray bey!"  diyince gülümsedim.Bu ve bunun gibi yorumlara hazırlıklı gelmiştim şükür.
"Eh öyle de değil midir zaten? İnsan hissettiği yaştadır gençler bunu hiç bir zaman unutmayın.60 yaşındaki bir teyze kendisini henüz daha 20 yaşında bile hissedebilir.." dediğimde ben de dahil herkesten kısa bir kahkaha yükseldi.

Eslem'e kaydı gözüm.Arkadaşına bakıp öyle güzel bir şekilde gülmeye devam etti ki bir an dalmışım.Konuşamamışım..
Eslem'in son anda uyarıcı bakışıyla kendime gelip boğazımı tazeledim.
"Ihımm...Evet,konumuza dönecek olursak eğer, gençler! Eğer hedefiniz yükseksekse ki böyle bir üniversite de okuyan bir öğrencinin hedefi olmazsa zaten işi bitmiştir.Hedefiniz yüksek olsun.Kolay bir işin içinde değilsiniz.Burası tıp fakültesi veya Hukuk Fakültesi değil.Siz sayısal ağırlıklı bir okulda okuyorsunuz.. Şirketimde 2 yıl ve daha uzun süreli olan staj programları bulunmakta.Elbet ki mezun olduğunuzda hepiniz tercih ettiğiniz yerlere gideceksiniz ki buna bende dahilim.. Tabiki de kapımız her zaman açık.."

YASAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin