Dám na tác všechno připravené jídlo. A k tomu obálku s dárkem. Tak fajn,je přesně 8:28.
Jdeme na to.Vyšlapu všech pět schodů,a pozici vstoupím do pokoje mého táty.
,,Hodně štěstí,zdraví.Hodně štěstí, zdraví.Hodně štěstí drahý tatínku.Hodně štěstí,zdraví." Rozespale si promne oči,a na jeho tváři se objeví úsměv. ,,To už sem tak starej?" ,,Starej?Vždyť je ti dnešním dnem přesně 39 let.Nejsi starej!" Položil před něj tác se snídaní. ,,Krásně to voní." ,,To teda,a samozřejmě mám i dárek." Otevře obálku. ,,Poukaz na celodenní thajské masáže." Ušklíbne se. ,,No víš,napadlo mě to,protože vín jak tvrdě pracuješ.Tak jsem ti to zařídila v práci,a dneska máš volno takže...."
Objal mě. ,,Díky holčičko."Uf.To by bylo.Přejdeme k dalšímu bodu našeho plánu.
Hned co jsem ho vyhnala z domu,se i já seberu a půjčí si tátovo druhé auto abych mohla dojet pro všecho co mám na jiném seznamu.První položka je dort.
Vyrazím do dveří cukrárny. ,,Ahoj Suelito.Tady je ten dort.V kolik mám dorazit?" Popadnu velkou krabici.Opravdu velkou krabici s dortem. ,,Oslava je v osm.Takže dřív Rose.
Rose je tátova známá.Nechce si to přiznat,ale má ji rád.
Bezva.Mámě dort,a naše tajná akce pokračuje výzdobou a pitím.Výzdobu jsem vyzvedla v obchodě u paní Petersonové.
A nakonec pití.To máš sjednané u našeho dloholetého přítele Denise.Má hospodu hned ve městě.
,,Nazdar květinko.Jdeš pro to pití?" Jen kývne na souhlas. Jeho dlouhé rezavé vousy,a irský přízvuk byl dokonalý. ,,Tak běž otevřít kufr." Bylo milé,že tu těžkou bednu vzal.
,,A tady je ten dárek co si chtěla." Podá mi více než opatrně krabici. ,,Si úžasnej.Děkuju."Krabici s dárkem položím na přední sedadlo. Šetřila jsem na to skoro rok.Je v tom všechno moje kapesné.
Třiceti léta whisky.Táta jí miluje,a já mám konečně možnost dát mu jí.
Z kabelky jsem vyndala mobil,který nepřetržitě zvonil.Milovaná Sherry❤
,,Ahojky..." ,,No nazdar kotě!Tak kde si?Čekám před vašim barákem." ,,Nahradí klíče sou na trámu,mohla by jsi prosím začít vařit?Přijdu tak za půl hodiny." ,,Jasňačka."
Poslední bod.Zařídit jeho náhodné zdržení.
Zaparkuju před firmou,kde táta pracuje. S recepční se znám takže není problém.Zaklepu na dveře,a že druhé strany se ozve,že můžu vstoupit.
,,Čau Sebastiané." ,,Ahojky.Tak co? Hotovo?" ,,Jo.Už to stačí jen připravit."
,,Úžasný.Tákže,já ho potkám náhodou cestou do baru,a půjdeme k vám mnohem pomaleji.A pk ti dám vědět ve vaší ulici." ,,Přesně tak.Si úžasnej." Líbnu ho na tvář.Co vím,tak má za sebou jedno nevydařené manželství,a dítě na které platí alimenty.
Ale je milí.Nikdy se ke mně nechoval nijak špatně.
,,Tak věčer." Ještě mu zamávam,a odcházím konečně domů.Příprava oslavy je v plném proudu.Všechno je na chystané,a Sherry pouští do domu hosty.
Až nakonc nastala osmá hodina.Byla to spíše oslava pro známé.Tedy lidi z práce.Světla zhasla,a jen se čekal až táta vejde.Jen co vstoupil,světla se opět rozsvítila a všichni zakřičeli ,,Překvapení!!"
Táta byl úplně mimo.Ale radost v jeho očích byla očividná. ,,Všechno nejlepší k narozeninám tati." Políbím ho na tvář.
Oslava začala,a všichni se opravdu dobře bavili.Hlavně když měl táta projev.Měl už totiž něco v krvi.
,,Takže...Já bych chtěl opravdu velmi poděkovat,že ste přišli.No a hlavně mojí dceři,ano támhle ta kočka těch černých šatech je moje dcera.Takže pracky pryč!Děkuji a bavte se."Nevěděla jsem,že právě tahle oslava mi převratí život naruby.
ČTEŠ
Mr.Boss ✔
RomanceNejlepší umístění- 1#Romance Byla jsem prakticky nahá.Měla jsem na sobě krajkové kalhotky,a tátovo tričko. Bylo něco okolo půlnoci,a já narazila v našem obýváku na nevídaného hosta. Šéfa mého táty.Stál tam bez košile jen v kalhotách a díval se na m...