Po vydatné večeři,která byla opravdu vynikající,mi Alex z neznámého důvodu zavázal oči svojí kravatou. ,,Teď s tebou spát nebudu!" ,,A pak,že já myslím furt na sex..."
Cesta autem trvala něco okolo deseti minut. ,,Teď to slíbené překvapení. ,,Ne.Alexi,vždyť už toho bylo dost ne?" ,,Je pojď." Okolo mě,byly cítit květiny.Hromada květin.
,,Pozor,tady je schod." Venku bylo chladno,a však hned jak jsem překročila ten schod,ovanulo mě příjemné teplo. ,,Kde to jsme?" ,,Víš...Napadlo mě,že budeš ráda,když budeme konečně v něčem novém."
Sundala jsem si tu kravatu z očí. ,,PŘEKVAPENÍ!" Ani mě tolik nezaskočili všichni ti lidé.Spíše to,že jsme se nacházeli v obýváku,který jsem mu ukazovala při výběru domu. Jen jsem se zmínila,že bych byla radši v domě,než bytě. ,,Ty si koupil.." ,,Ten dům co se ti tak líbil." ,,Takže tohle je..." ,,Naše."
Byla jsem někdy víc šťastná? Asi ne.
Všechna ta gratulace,a dárky.
Ať to byli věci do bytu,nebo jen tak,vše udělalo radost. Dárky od Sherry,a Lusy,potěšili spíše Alexe.A to v podobě dováženého prádla. Cameron mi věnoval maminčin náramek,společně s fotkami.,,Díky,že jste přišli!" Alex zabouchl dveře za posledním člověkem. Sedl si vedle mě,na naší sedačku,a položil si hlavu na můj klín. ,,Je to vlastně vtipné." ,,Co?" Hladím ho po vlasech. ,,Když si vzpomenu,jak jsme se potkali." ,,Jo.To jo." ,,Dala si mi facku." Začnu se smát. ,,Jo.A pak jsem tě polila vínem." ,,A pak začalo období pomalého zamilovávání."
,,Si to nejlepší co mě kdy v životě potkalo,Su."
,,A ty si to nejhorší co mě v životě potkalo,Alexi."
,,Nejhorší?"
,,Jo."
,,Proč?"
,,Protože,když máš náladu,dokážeš mě nepřetržitě šukat celou noc."
,,Miluju tě."
,,A já tebe."
ČTEŠ
Mr.Boss ✔
RomantikNejlepší umístění- 1#Romance Byla jsem prakticky nahá.Měla jsem na sobě krajkové kalhotky,a tátovo tričko. Bylo něco okolo půlnoci,a já narazila v našem obýváku na nevídaného hosta. Šéfa mého táty.Stál tam bez košile jen v kalhotách a díval se na m...