Probudila jsem se v noci,se strašnou žízní.Oslava skončila hned potom potom,co se táta zřídil tak,že ho museli táhnout do pokoje.Takže v deset bylo po hehe.
Sešla jsem těch pár schodů dolů,přičemž mě studia chodidla od země.
Bez jakých koli okolků si do skleničky naleju vodu s kohoutku.Pomalým krokem se vrátím zpátky.Jenže zaskočí mě osoba stojící u našeho gauče.Mně známá osoba.
Byla jsem prakticky nahá.Měla jsem na sobě krajkové kalhotky,a tátovo tričko.
Bylo něco okolo půlnoci,a já narazila v našem obýváku na nevídaného hosta.
Šéfa mého táty.Stál tam bez košile jen v kalhotách a díval se na mě.
Ale jeho lednově modré oči,se spíš koukali na moje prsa.....Tak takový trapas se může stát jenom mně....
,,Dobrý den...." Kuňknu tiše. ,,Ahoj.."
Jeho hlas jsem,až tak moc nevnímala.Moje očí byli spíše na jeho úžasném těle. ,,Líbí?" ,,Jo..." Hned si uvědomím co jsem to sakra řekla. ,,Teda ehm...Jako,že-" ,,To je dobrý."Opět nastalo trapné ticho.
,,Tvůj táta říkal,že můžu přespat." ,,Jo jasně.Máte ehm..Nějakou deku,a nebo?" ,,Hodila by se." Odložím sklenku na stůl,a vytáhnu z pod sedačky takový ten úložný prostor.
Vezmu jednu deku,a polštář.,,Tady prosím." Ustelu mu. Ježiši!Právě tady stojím skoro nahá společně se šéfem mého táty. ,,Díky." ,,Kdyby vám byla zima,Tak je tam ještě jedna deka.V noci je tu pěkná kosa tak.."
,,Já bych radši kdyby mě hřálo jedno roztomilý kotě...." My máme kočku? Počkat.....
,,Ehm.Já no p-půjdu." ,,Nemusíš."
Co to jako...Jako znamená toto!
Otočila jsem se za záměrem odejít.
Jenže jeho ruka si mě přitáhla k sobě. ,,Jednou mě budeš v mojí posteli hřát ty,koťátko."Mou ruku pustil,a já tak mohla,naprosto zaskočená odejít.
Tváře mi hořeli. Pořád nechápu co to má sakra znamenat!
Vždyť je to šéf mého táty!Bum bum bác.....
ČTEŠ
Mr.Boss ✔
RomanceNejlepší umístění- 1#Romance Byla jsem prakticky nahá.Měla jsem na sobě krajkové kalhotky,a tátovo tričko. Bylo něco okolo půlnoci,a já narazila v našem obýváku na nevídaného hosta. Šéfa mého táty.Stál tam bez košile jen v kalhotách a díval se na m...