Chapter 27

12.1K 529 47
                                    

Seděla jsem v parku,na mě neznámém místě. Nechtěla jsem nikoho vidět. Sem jenom blbá puberťačka.Nic víc.
Potřebuju mluvit s nějakou holkou.

,,Ahoj,Su!Bože,už jsem se bála!Dlouhou ses neukázala ve škole!A co ten hnusnej plátek v novinách?! A-" ,,Sherry." ,,Su? Ty brečíš?" ,,Mohla bych k tobě?"
,,Jasně.Chytni si první taxík! Budu tě čekat."

Hned jak auto zastavilo,vyběhla jsem.ven,přímo do náruče Sherry. ,,Su,no tak.Neplakej...To bude dobrý."  Tiše zamumlám,že jsem ještě nezaplatila taxi. ,,Počkej tady.Já tam dojdu." Utírám si slzy.Hlavu mám skloněnou dolů.Začínalo zase pršet. ,,Nesvůj tady tak.Pojď dovnitř." Brala mě kolem ramen. Sherry bydlela ve velkém panelovém domu,společně s rodiči,a třemi sourozenci.Jedním z nich byla i Lucy,jen ta už bydlela ve vlastním.

,,Tak si sedni." Poslavila přede mě hrnek horké kávy se zmrzlinou. ,,Teď mi všechno řekni." Začala jsem od momentu kdy jsem si s Alexem vůbec začala,až přes seznámení s jeho matkou,a skočila jsem v momentě kdy souhlasil s tím,že jsem jen pitomá puberťačka.
,,No to je,ale debil.Kočko,nebreč.Bude to fajn."

Seděli jsem spolu v jejím obýváku, jedli zmrzlinu,a sledovali romantické filmy. Každých deset minut,mi zvonil telefon. ,,Tak mu to zvedni." ,,Nechci s ním mluvit."
Další dvě hodiny plné čokolády,ukončil můj dotaz,kde všichni sou. ,,Jeli na dovolenou.K babičce." Víc říkat nemusela. Její babičku jsem neměla ráda, stejně jako ona.
Ozval se zvonek. ,,Pizza,je tu!" Už mám hlad. Sherry vstala,a šla ke dveřím. Nějakou dobu bylo ticho.,,Nemyslím si,že je to dobrý  nápad!" Otočil se,jenže místo Sherry s pizzou,tam byl Alex s pugetem. ,,Co tu chceš?" ,,Su,já se ti moc omlouvám." ,,Běž pryč." ,,Ne.Nikam nejdu.Budu tady dokud mi neodpustíš. Klidně si i kleknu." ,,Vždyť neklečíš..." Sherry si prostě nemohla odpustit nevhodnou poznámku. ,,Pojď si prosím promluvit." Kývnu,ale s tím  že si promluvíme venku.

Bylo chladno.Objala jsem se plážemi,a čekala co mi řekne. ,,Su,já to tak nemyslel.Byl sem vzteklej.Všechno mi padá na hlavu! Prostě sem to přehnal. Nechtěl sem.Nejsi pitomá puberťačka. Si moje zabička,žabičko.Miluju tě. Chci s tebou strávit celý život. A proto..."

Klekl si na kolenou,a vytáhl krabičku. ,,Vezmeš si mě?" ,,Já..." ,,Měla bys odpovědět.Támhle za tím křovím je nějakej čurák co nás fotí.Takže zítra bude takhle fotka v ranních novinách s tím,že si buď souhlasila nebo mě odmítla."


Mr.Boss ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat