Chapter 12

13.7K 288 13
                                    

Omlouvám se.Nevím kde se stala chyba,že se to minule nenačetlo.

Celý večer jsem koukala na tu fotografii.Jako bych si na to měla vzpomenout...
Ale prostě to nejde.

,,Sem domaaa." Sejdu schody,a přivítám tátu. ,,Jak bylo zlato?" ,,Ale docela dobře." ,,Bezva.Mám hlad jako vlk." Zamířil do kuchyně. Tak jo Su.Nic to není.Prostě se ho  jenom zeptáš.
,,Tati?" Sedl si ke stolu,a jedl sušenku. ,,Ano?"
,,Víš..Chci se tě na neví zeptat." ,,Povídej." Sedla jsem si hned na proti němu.
,,Ty se znáš Camerona Reada?" Zarazil se v pohybu. ,,Proč se na to ptáš?" ,,Jen tak.Dneska sme si docela dobře povídali...No a-" ,,Ty se s ním stýkáš?" Řekl už více naštvaně. ,,Neřekla bych tomu stýkají.Jen prostě-" ,,Už nikdy se o něm nebudeme bavit! Máš domácí vězení,dva týdny!Jestli se.ještě jednou dozvím,že si sním mluvila,tak tě pošlu za tetou na Floridu!" Nikdy na mě nekřičel tak,jako teď. Vlastně..Nikdy na mě nezvýšil hlas.

A teď?

Zavřela jsem za sebou dveře pokoje.Neměla jsem vlastně co dělat.Zkontrolovala jsem proto telefon.

Máte 5- nové zprávy
Máte 10-zmeškané hovory

Sherry-Kočko nezajdeme na nákupy?

Já-Nemůžu mám zaracha.Pak to vysvětlím.

Dál sem to neřešila.Ty další byli od Alexe.

Zmrd-Si v pořádku?Jak dopadla schůzka?"

Zmrd-Sue?Si v pořádku?Ozvi se!

Zmrd-Proč mi nebereš telefon?!

Zmrd-Kurva Suelito!Mám o tebe strach!Sakra Su!!!

Měla bych mu asi zavolat...
Jo.To je dobrej nápad.

,,Doprdele,Suelito!Si v pořádku?Proč mi kurva nezvedáš telefon?!"
,,Omlouvám se." Vzlyknu. ,,Co se děje?!" ,,Já nevím.Prostě sem byla na té schůzce,která probíhala úžasné.No a pak sem se ptala doma táty, proč se už nebaví s Camerone,,protože byli ještě s mámou přátele.A on prostě začal křičet,hodně křičet.No,a nakonec mi dal zaracha."

,,Přijedu za tebou!" ,,Ne!Proč?" ,,Nikdo na tebe nebude řvát!"  ,,Nikam nejezdi.Ještě by se to táta dozvěděl,a já už se z domů nedostanu." ,,Dobře.Uvidíme se zítra.Vydvezdnu tě u školy." ,,Zítra končíme v deset." ,,Ví o tom táta?" ,,Ne." ,,Fajn.Čekej mě." ,,Dobře."

Co je to sakra za divný pocit,který jsem právě cítila?


Mr.Boss ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat