Chapter 17

13.8K 495 26
                                    

Alex

Se slibem,že mi zavolá opouští jak mě tak mé auto.Venku prší,a ona co nejrychleji přeběhne chodník.Počkám až za sebou zavře hlavní dveře.Teprve potom mohu s ne moc dobrým pocitem odjet do práce.

V hlavě si přehrávám včerejší večer.

Probudil mě telefon,který používá jen personál.V tom to případě Hazel.
,,Sakra,Hazel.Doufám,že je to-" ,,Asi před třemi minutami tady byla Suelita.Plakala,a ptala jestli za vámi může." Suelita? ,,Počkat.Ona je tady?" ,,Ano.Běžela za vámi.Šla po schodech." ,,Má klaustrofobii." Promnu si oči. ,,Díky Hazel."
Vstanu z postele,a jdu ke dveřím. Stačí jediný pohled kukátkem,a už jí mám v náručí.Celá se klepe.

Bože jak mi chyběla.Šokován tím co mi říká,mám chuť toho debila zabít.

Z prvu sem jí měl opravdu jenom pro potěšení.Byla jiná než ostatní.Řekla mi věci,které by si nikdo jiný nedovolil. Polila mě vínem,a dala facku.Která by tohle udělala?

Se smíšenými pocity parkuji auto u firmy.
,,Dobré ráno ,pane Raine.V kanceláři na vás čeká,pan Simon.Prý má pro čas nějaké zprávy." Oznamuje mi blondýna u recepce.Co to sakra zaměstnáváme? ,,Dobrá.Nechci bytě ničím rušen.Všechny schůzky co mám do dvanácti přesuňte nebo zrušte."

Otevřu dveře mé kanceláře.Na mojí židli si sedí můj dlouholetý přítel. , Zdar chlape.Ty si teda umíš vybrat." ,,Přestaň mlejt,Dylene.Radši mi řekni co si zjistil." Pověsím si kabát.Na stole mám položenou žlutou složku. ,,Nechceš mi to přečíst?" Řeknu trochu dětinsky.
,,O kom nejdřív?" ,,Su."

,,Suelita...Bla bla bla.Tady.
Věk 17.Naro-" Zastavím ho. ,,Tohle já vím." ,,Matka Charlotte,zemřela.Otec Denis.
Je to jedináček.Jako malá měla nehodu.Ztratila paměť.Což jak hádkám víš taky." Kývnu.

,,Další máme Denise.
Takže....Tohle nás nezajímá..Tohle taky,ale tohle je zajímavý.
Metka a otec zemřeli na stáří.
Právní žena nějaká Jane.Rozvedla se sním po třech letech.
Druhá žena Charlotte..
Vdovec.
A-" Zastavil se v půlce slova. ,,A co?"
,,Žádný děti." Kurva....

,,Cameron?"
,,Moment.." Dívá se fo nějakých papíru. ,,Rozvedenej.Hádek kdo byla jeho žena." ,,Charlotte?" ,,Jo.A víš co ještě? Dítě....." Všechno mi to začínalo zapadat do sebe. ,,Suelita Charlot Cold."

Hodil papíry na stůl. ,,Ty si teda umíš vybrat holku ty vole." ,,Ona o tom neví ty blbečku." Hvízdne. ,,No....Sem zvědavej jak jí tohle rekneš." ,,Mám jí to říct?" ,,To já nevim vole." ,,Kdyby si byl holka.A někdo ti řekl,že chlap kterýmu říká tati,vlastně její táta neni.Jak by si reagoval?" ,,Asi bych ti nevěřil." ,,Musím nad tím popřemýšlet."

,,Dělej jak uznáš za vhodný.Tohle pak prosimtě spal.Nerad bych do basi."

Mr.Boss ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat