Alex
,,No tak,Su.Musíš něco jíst." Byla zabalená v dece. Poslední týden do sebe dostala naprosté minimum jídla.V podstatě nevycházela z bytu. ,,Nechci." Zjištění,že člověk jemuž říkala ,,tati" je jen obyčejný hajz muselo být těžké. I mě užíral pocit menší,že jsem měl tomu kreténovi rozbít hubu,a vyhodit ho,než to takhle zařvat.
Jednou se to musela dozvědět.Je lepší teď,než později kdybych jí to vysvětloval zatímco by se ke mně stěhovala.Klidně bych jí koupil byt,ale u toho idiota by nebyla ani minutu. Nemohl bych jí tam nechat.,,Su.No tak.Mám toho dost.Cameron mi volá každou chvíli jak si na tom a mě nebaví mu lhát.Takže vstávat!Jdeme nakupovat." Srhl sem z ní deku. ,,Co nakupovat?" Měla rudé oči.Třásla se v mojí košili.A já myslel že takhle vypadají holky po rozchodu.
Ještě že noviny,,No přece nábytek do našeho bytu." ,,Nikam nejdu. Nepotřebuju vidět další bulvární plátek o tom,že sis našel o několik let mladší přítelkyni,která jde po tvých penězích." Nejspíš noviny četla. ,,Su,mně je úplně jedno co píšou." ,,Stejně tu máš dost nábytku. Nikam nejdu " ,,Nemyslím sem.Myslel sem do našeho bytu." Koukne na mě.V očích má mírný zmatek. ,,Co?" ,,Nebaví mě tady bydlet.Je to prostě až moc velké." ,,Myslela sem,že miluješ luxus." ,,To jo.Jenže tebe víc.Ani tobě se tu nelíbí."
Posadila se,a objala mě kolem krku. ,,To si nemusel." ,,Musel.Budeš to mít blíž ke škole,a i ke mně do firmy.Tak co?Jdeme nakupovat?" Už s mnohem lepší náladou kýval.Upřímně,byť po mém,hodím jí zpět do té pošlete,a jednoduše jí ušukám.Jenže pochybuji,že by na to měla dost energie.Cestou do obchodu s nábytkem,jsme se strávili na jídlo v nejbližším mekáči.Udělal jsem snad to největší klišé co mohko být.Ale tolik toho,Co snědla ona bych já nezvládl.
,,Kam se to do tebe vešlo?" Zasmál jsem se. ,,Sem stále ve vyvinu."Procházeli jsme obchadem ruku v ruce. Nehodlám se přetvařovat jenom protože je mladší. Sem si vědom,že v jejím věku by měla chodit s nějakým klukem v jejím věku. Jenže ona je mnohem vyspělejší než holky v osmnácti.Má mnohem víc rozumu.
,,Takže.Víme na jaké sedačce budeme lenošit.Kam si budeme dávat boty,a na čem budeme jíst. Co takhle vybrat postel,na který budeme šukat?" Mumlám jí do rtů. Tiše šeptá že můžu být víc potichu.Jenže já nechci. ,,Proč?Ať každej ví,že tuhle sexy holku šukám já!" Dá mi ruku před pusu. ,,Alexi..." Je mi fuk, že se za námi otáčejí lidé.Ať se koukají.
,,Tak jdeme vybrat tu postel?"
,,Pojď prosím tě!"Padla otázka jestli bych nechtěla udělat charakter ask. Docela se mi to zalíbilo. Takže,pokud s tím souhlasíte,nemám s tím popravdě žádné zkušenosti.Takže mi asi do soukromých zpráv pište otázky na Su,a Alexe😉😊
ČTEŠ
Mr.Boss ✔
RomanceNejlepší umístění- 1#Romance Byla jsem prakticky nahá.Měla jsem na sobě krajkové kalhotky,a tátovo tričko. Bylo něco okolo půlnoci,a já narazila v našem obýváku na nevídaného hosta. Šéfa mého táty.Stál tam bez košile jen v kalhotách a díval se na m...