Ačkoliv jsem doufala,že už tam ráno nebude....Byl.
Seděl u jídelního stolu,a popíjel kávu.
,,Dobré ráno." Kuňknu. ,,Dobré,uvařil sem si kafe.Snad nevadí." ,,Jistě,že ne.Dáte si snídani?" ,,Rád."Ve velké míse rozmíchám vajíčka,která následně usmažím. ,,Dáte si k tomu slaninu?" Kývne.
,,Dobrou chuť." ,,Děkuji.Dobrou chuť." V tichosti se pustíme do jídla.Až,když uslyším vrznutí prvního schodu shora,připravím tátovi sklenici vody,a prášek.
,,Dobré ráno..." Chytne se za spánky nad vlastními slovy. ,,Dobré." ,,Dobré ráno Denisi."
,,Jéžiš Alexi...Já úplně zapomněl,že tady spíš.Asi jste se už seznámili co?"
,,Tak trochu...."
,,No nevadí. Alexi,tohle je moje dcera Suelita. ,,Su,tohle je Alex.Už jsem ti o něm říkal."Ještě aby ne. Mladý,a velmi úspěšný,Alexandr Rain.Podle novin je mu myslím dvacet čtyři.Taky vlastní několik firem.A je to pěknej bastard.To ne já..To noviny,které říkají i to,že nikdy neměl žádný pořádný vztah.Jen holky na tejden.
Ne-li na noc.,,Dáš si taky snídani tati?" ,,Jo díky."
Začali se bavit o práci.Ničemu jsem nerozuměla,ale to bylo opravdu vedlejší. ,,Už budu muset jít,ovšem byl bych rád,Kdyby jsi zítra dorazil Denisi.Samozřejmě je zvaná i Suelita."
,,Co?Na co?" ,,Firemní večírek.Oslavujeme velký úspěch.Půjdeš taky ne?" Tati...Já nechci..
,,Když ti to udělá radost." ,,Udělá.Velkou." Odpověď ovšem nepřišla od táty,nýbrž od Alexe.*****
,,A co pak?!" Moje nejlepší kamarádka Lusy,že mě už hodinu tahá podrobnosti z mé trapné noci. ,,Lus.Už se o tom nechci bavit."
Loknu si svého kafe. ,,Ale no tak! Vždyť on je ztělesněním Boha!A tobě právě tohle chybí." ,,Co mi chybí?" ,,Sex." ,,Mně sex nechybí." ,,Ne?Pokud vím,tak si naposledy šukala se Shawnem.A s nim si se rozešla před půl rokem." ,,No a co?Nepotřebuju sex." ,,Jasně....Víš co? Zkus si napsat velkou ceduli s větou ,,Sem zoufalá holka,co potřebuje ošukat,a běž s tím do nákupního centra." Víc nahlas by to nešlo?! ,,Sednu si,a buď ticho!",,Stejně tě ošuká!" ,,Lusy!Je to.šéf mého táty!A je šest let starší!"
,,No a?"
Začali by jste si se starším klukem?Myslím podobně věkový rozdíl jako je tady.😀😄
ČTEŠ
Mr.Boss ✔
RomantikNejlepší umístění- 1#Romance Byla jsem prakticky nahá.Měla jsem na sobě krajkové kalhotky,a tátovo tričko. Bylo něco okolo půlnoci,a já narazila v našem obýváku na nevídaného hosta. Šéfa mého táty.Stál tam bez košile jen v kalhotách a díval se na m...