Chapter 30

11.4K 480 20
                                    

Na věty typu ,,Si teď užíváš co?" nebo ,,Zlatokopka..." ,,Je asi v posteli dobrej co?" Jsem si docela zvykla. Už je to takové ohrané. Ale tak,jedním uchem tam,a druhým ven. Sherry,a Lusy mě uklidňovali se slovy,že jenom závidí. Možná jo. Mně je to,ale úplně jedno. Poslední hodina skončila,a já si to štrádovala ven,kde už čekal Alex v naprosto normálním oblečení. 

Kolem mého zápěstí,se obmotala něčí ruka. ,,Dereku,pusť mě." Derek je kapitán basketbalového týmu. Je jasné,že dostane skoro každou. Furt, to ale není ten zlej kluk.Je to prostě frajírek. ,,Pročpak?" ,,Ráda bych šla domů? Že by?" ,,Jasně,jdeš šukat s tím svým co?" Stisk na mé ruce povolil,a objevil se na druhé ruce. ,,Jo.Přesně tak.Jde šukat se mnou,a věř mi,že budeme šukat na všech možných místech. A ona." Alex ukázal na mě. ,,Bohužel pro tebe,nebude nikdy ječet tvoje jméno.Takže z ní sundej tu ruku,než ti s ní něco udělám.A jestli tě ještě jednou uvidím v její blízkosti,nebo,že na ní dokonce saháš,tak ti garantuju,že neskončíš v nemocnici jenom s jednou zlomeninou." Mluvil naprosto chladně. Jakoby se zase přepnul na toho starého Alexe bez jakéhokoli citu. Přesně z něho jsem měla strach. ,,By si kvůli jedný kurvě obětoval celou svou pověst jo?" nevím kde se to v něm vzalo. Popadl ho za límec,a přitáhl víc než dost pozornosti. ,,Nevím o tom,že bych ti dovolil mi tykat.To za prví.A za druhý.Hochu já mám ty nejlepší právníky z celého NY. Dokážou na tebe vyhrabat cokoliv.Stejně tak dobře to všechno dokážou použít proti tobě. A ve výsledku budeš ty ten hajzl,a já milující přítel." Pustil ho,a obrátil se zpět na mě. Čapl mou ruku,a táhl mě k autu. ,,Zmrd jeden!" Bouchl vztekle do volantu. Prvních deset minut cesty bylo naprosto ticho,až na jeho nadávky. ,,Obtěžoval tě někdy?" ,,Ne." ,,A někdo jiný?" ,,Ne." ,,Řekla bys mi to? Kdyby tě někdo obtěžoval?" ,,Samozřejmě." položím ruku na tu jeho.Má jí úplně ledovou. 

Cesta trvala něco kolem dvou hodin.Tuhle část NY jsem vůbec neznala.Každopádně jeho rodina si žije ve velkém. Hned jak jsem chtěla vejít,se mi do cesty postavila obrovská potvora. Nejspíš to měl být pes. ,,Nazdar Ťapko!" ALex se s tím začal mazlit. ,,On nekouše." ,,Vidíš ten jeho výraz? Chce mě to sežrat." ,,Prosimtě..." Dotáhl tu obludu ke mně. Opatrně to pohladím,a po zjištění,že mi to ruku neukousne jo začnu hladit. ,,Kterej idiot mu dal jméno Ťapka?" ,,Já..." No.To se mi zase jednou něco povedlo. ,,Promiň." Obejmu ho. ,,Za to ti večer naplácám." Jakože..Tady? V domě svých rodičů?  No to si udělají hezký obrázek. 

Mr.Boss ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat