Bana İtaat Et

20.6K 421 99
                                    


Düzenlemelerle 3.600 kelimelik bir bölüm oldu. Umarım seversiniz,oy ve yorumlarınızı bekliyorum. Sevgiler 😍😊

_____________________

Kasıklarımdaki tatlı sızıyla tetiklenmiş, buram buram içime dolan huzurla gülümseyerek uyandım yeni güne

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Kasıklarımdaki tatlı sızıyla tetiklenmiş, buram buram içime dolan huzurla gülümseyerek uyandım yeni güne.

Dün gece mükemmel bir rüya gibi geçmişti.

Yavaşça doğrulurken,elim istemsizce çift kişilik yatağın yan tarafına gitti.

Hissettiğim boşluk,duygusal huzurumu içine hapsedip yüzümün düşmesine neden oldu.

Bay Gabriel'in dün geceden sonra yanımda yatacağını düşünürken bomboş ve sopsoğuk bir yatak moralimi alt üst etmişti.

Aramızdaki şehvete dayalı ilişkiyi daha dün gece başlatmışken ve istediklerimizi de birbirimizden aldıktan sonra en azından yanımda yatmasını istemiştim.

Ondan aşk,sevgi gibi bir beklentim asla yoktu ama duygusal boşluğa düşmüştüm. Sevişince insanlar  birlikte uçurumdan aşağı yuvarlanır,sabaha kadar birbirlerine kenetlenerek kendilerine gelirlerdi.

Ve ben kendime gelememiştim.

Şehvetle şaha kalkan duygular insanda orgazm anından sonra büyük bir boşluk,zayıflığa dönüşüyordu.

Bana kalırsa seviştiğin kadının yanında kalmak da anlaşmaya dahil olmalıydı.

Benimle en güzel şekilde sevişip  ortadan kaybolacaksa gidip kendine bir fahişe tutmalıydı.

Sinirle üzerime bir şeyler geçirip ayaklarımı sürüye sürüye aşağıya indim.


Mutfağa girip bir bardak su içtim,yanağımdan süzülen yaşı fark ettiğimde derin bir soluk verdim.

Lanet olası hormonlarım biraz olsun normale dönemez miydi?

Elimin ucuyla gözyaşımı silerken dış kapıdan gelen açılma sesiyle arkamı döndüm.

Bay Gabriel,kontrollü gülümsemesiyle yanıma gelirken sanki az önceki duygusal karmaşama reset atılmış gibi gülümsedim.

-'Günaydın Adeline,tahminimden erken uyanmışsın.'
Bay Gabriel elindeki karton poşeti mutfak masasına bırakıp,sandalyeye oturdu.

-'Günaydın Bay Gabriel,iş için erken kalkmaya alışkınım.' Dedim ve kahve hazırlamak için tezgaha yöneldim.

Bu arada Bay Gabriel'i can kulağıyla dinleyerek takip ediyor,göz ucuyla yan bakışlar atmayı da ihmal etmiyordum.

KAREZZAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin