Yıldızları süpürürsün farkında olmadan, Günеş kucağındadır, bilеmеzsin.Bir çocuk gözlеrinе bakar, arkan dönüktür.
Ciğеrindе kuruludur orkеstra, duymazsın.
Koca bir sеvdadır yaşamakta olduğun, anlamazsın.Uçar gidеr, koşsan da tutamazsın...
_______________________
Zaman asla ters çeviremeyeceğimiz,çeşitli labirentleri olan bir kum saati gibiydi. Kum taneleri durmaksızın akıyordu.
Belleğimde canlanan daha dün gibi hatırladığım birçok anı vardı,ister 5 yıllık ister 10 yıllık ama hepsi aynıydı;geçmiş.
Hiçbir zaman geçmişe takık biri olmamıştım ancak anlaşılan Bay Gabriel benim aksime geçmişin pençelerine kendini kaptırmıştı.
Şu an Bay Gabriel'in çalışma odasına gizlice sızıp,şahsi bilgisayarından şifresiz oturumunu açarak arama motoruna adının harflerini yazmamın tek bir sebebi vardı; dün gece geçirdiği kriz.
Beni korkutmuştu,onu bu denli etkileyen kişiyi öğrenme ihtiyacıyla doldum. Sorunu, kaynağını bularak çözmeye çalışmak istedim ve buradaydım.
'Gabriel Khaligian' yazdım arama motoruna,enter tuşuna basıp çıkan sonuçları beklerken parmak uçlarımın ceviz oyması çalışma masasında dingin bir ritm tutmasına izin verdim.
Hakkında beklediğim haberleri hızla es geçtim.
...CEO, yıldızı parlayan yazılım mühendisinin Zirve'ye tırmanış öyküsü,davetler,kadınlar,oteller...
İşime yarar bir sonuç yoktu.
'Gabriel Khaligian & Mary' olarak yaptım bu sefer sorgumu.
Ancak bu seferde aradığım kanı bulamadım. Çıkan haberler çok alakasız şeylerdi.
Bay Gabriel, geceleri kendisine haram edecek kadar içine işleyen kadını gizlemeyi de güzel başarmıştı.
Bu kadının 10 yıl önce ona,tüm varlığını bırakan patronu olduğundan neredeyse şüphem yoktu.
Mary ve Gabriel arasında çok derin bir şeyler yaşanmıştı,bunlar belki kirli sırlardı ancak eşelemek için büyük bir istek duyuyordum.
'Gabriel Khaligian 2008' bu aramamdan artık sonuç bulmayı umuyordum.
Çıkan sonuçları dikkatle inceledim.
'Genç mühendisin geliştirdiği antivirüs yazılımı Microsoft'a satıldı.'
'Gabriel Khaligian başarıya doymuyor, bilişim sektörü onun peşinde!'
Yeni yetme Gabriel'e baktım ve ister istemez gülümsedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAREZZA
RomantizmElif Mary'nin ölümünden sonra ardında bıraktığı vasiyetle fantezi otelinin sahibi olan Gabriel bu oteli büyütüp farklı konseptlerde,farklı ülkelere taşımıştır. Sevgilisinin ihanetinin de yüzünden kendini aşka kapamıştır. Artık karanlığa bürünen Gab...