Selam bal okuyucularım 🍯
Medyada yeni photoshop çalışmam var,bence git gide kendimi geliştiriyorum 😂😂Fazla uzatmak istemediğim için 2.100 kelime civarı oldu bölüm. Devamı haftaya bir aksilik olmazsa,umarım bölümü seversiniz. Sevgiler ❤️❤️
____________________
Bay Gabriel, önce iki kelime bile laf etmeye tenezzül etmeyip arkasını dönerek ilerlemeye başladı.
Hemen ayaklandım ama bacaklarım titremekten harekete geçemedi.
Bir adım attı,sonra iki,sonra üç... ve öyle bir hışımla döndü ki o rüzgarla uzun saçlarım savrulup,yüzümü kapattı. Ben saçlarımı düzeltmeye Bay Gabriel çoktan Sertaç'ın boğazına yapışmıştı.
Güçlü bir çığlık attım.
-'Tanrım!
Bay Gabriel bir şey yapmayın lütfen. Bırakın onu,gitsin.' Dediğimde beni dinlemeyerek Sertaç'ın gözüne yumruğunu geçirdi.-'Bay Gabriel! Yapmayın dedim size,o ailemle aramdaki irtibatı sağlayan tek kişi başına bir şey gelirse zor duruma düşeceğim.' Diye bağırdım bu sefer.
Sertaç'ın tek yumrukla pelteye dönmüş,bedenini çöp poşeti gibi tiksintiyle yere attıktan sonra birkaç tekme savurdu ve yanıma geldi,Sertaç'ın kanına bulanmış eliyle koluma yapışıp beni geriye çekti.
Gözlerim istemsizce kollarıma bulaşan kan lekelerine kaydı,midem bulanmıştı.
-'Bu adam alelade bir hırsız değil,değil mi Adeline?
Söyle aşığın mı yoksa?' Diye sordu,sesi kulağıma fısıldarcasına konuşmasına rağmen,söylediği ağır ithamların dayanağıyla oldukça güçlü gelmişti.
-'Tabiki de aşığım falan değil...'Ben devam edemeden araya girerek 'Bebeğinin babası o mu yoksa,bunca zamandan sonra senden para koparmak için mi ortaya çıktı?
Yoksa hep görüşüyor muydunuz?
Bana oyun mu oynadın?' Bay Gabriel'in öfkeyle irileşmiş yıkıcı lacivertlerine bakmaya çekinerek,başımı yana çevirdim.
-'Bebeğimin babası falan değil Bay Gabriel,sakin olun lütfen. Sadece aileme verdiğim parayı ulaştıran biri, ayrıca da ağabeyimin bir ahbabı.' Bay Gabriel homurtulu,rahatsız edici gülüşüyle tüylerimi ürpertirken.
Hala kolumda olan Sertaç'ın kanının mide bulandırıcı etkisinden kurtulamamıştım.
-'Niye bana bakmıyorsun o zaman? Para ailen içindi demek!'Dedi,bu sefer fısıltıyla konuşmamıştı,sesi gürdü.
-'Evet Bay Gabriel ailem içindi. Bana istediğim şey için harcama yapabileceğimi söylemiştiniz yanılmıyorsam ve bu haliniz beni korkutuyor. Lütfen kendinize gelin!' Derken nasıl sakin kaldığıma bende şaşırıyordum. Çünkü az önce öfkeyle beni suçladığı ithamlar oldukça ağırdı.
Babam beni olgun kızım diye severdi küçükken, ben evin dengesiydim. Annemle babam, benim yüzümden ya da başka bir nedenden ötürü tartıştıklarında ikisini de sakince dinler,taraf tutmaz ve barışmaları için nasihat verirdim.
Sanırım yine öyle dengeleyici hissediyordum,kavga çıkaracağıma Bay Gabriel'i yatıştırmak için sakin kalıyordum.
Ama neden?
Bilinçaltım aile huzurumuzun ve birliğimizin bozulmaması için otomatikman devreye girerdi,yine devreye girmişti ama asıl sorun bana tamamen yabancı olan Bay Gabriel'i ne ile bağdaştırıp,önemsiyor oluşumdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAREZZA
RomanceElif Mary'nin ölümünden sonra ardında bıraktığı vasiyetle fantezi otelinin sahibi olan Gabriel bu oteli büyütüp farklı konseptlerde,farklı ülkelere taşımıştır. Sevgilisinin ihanetinin de yüzünden kendini aşka kapamıştır. Artık karanlığa bürünen Gab...