1.Bölüm "Ah abi!!"

12K 479 224
                                    

Biliyorum kitabı yazalı uzun zaman oldu...
Bunun için bu kitaba ilk defa başlayacaklar TARİH atabilir...

Sizleri seviyorum... Ve lütfen yorum ve votlerinizi eksik etmeyin ve PAYLAŞMAYI UNUTMAYIN! iyiki varsınız!

  Sabahtan beri başımda benimle uğraşan abime döndüm ve kaşlarımı çattım. Benimle uğraşmayı çok seviyorum pis uzaylı sümüğü! Bana el kol hareketleri yaparak kafama vurduğunda artık sinirlerim rayından çıkmıştı. Elimdeki yastığı tuttuğum gibi Çınarın yüzüne fırsattım.

"Ya bi beni rahat bırak arkadaşım! Rahat! Bıktım leyn!" Diye söylediğimde dilini çıkardı bende ciddiyetimi koruyamadan güldüm.

"Napim sarçan! Canım sıkılıyo dedim sana. Kalk bana kek yap" dediğinde gözümü devirdim. Bu arada sarçanı merak edenlere söylüyorum. Sarçan sarı çiyan demekti ve ben bundan nefret ediyordum!

Ciğerlerime hızla nefes doldurup anneme seslenecekken abim elleriyle ağzımı kapatınca bi an afalladım ve nefes veremedim sonra düşündüğümde neden burnumdan vermiyorum ki diye düşünüp gözlerimi devirdim ve nefesimi verdim.

Abim Çınar bana gülerek baktı ve "ters etki" diye fısıldadı bende gülerek yanımdaki son yastığımı Çınarın suratına yapıştırdım ve o da kahkaha atarak yanımdan ayrıldı.

👇👇👇👇👇👌

Anneme yalvar yakar dışarı çıkmak için izin aldığımda hemen ayakkabılarımı giyinmiştim. Çünkü biliyordum ki bir süre sonra fikri değişecek ve ben nah çıkacaktım.

Koşarak evimizin az aşağısında ki bakkala girdim. Böyle bakkal yok abi!! Bildin AWM diyerek içimden geçirdim ve ilerledim.

Sonunda çikolatalı süt reyonuna geldiğimde gözlerim parıldadı. Olduğum yerde zıplayıp dans etmeye başladım.

Götüm başım bir ayrı dans ederken içimdeki çikolatalı süt aşkı durdu ve aniden başımı bir yere vurduğumda yüzümü buruşturdum ve başımı elleyerek yokladım. Vurduğum şeye baktığımda çikolatalı süt reyonun rafi olduğunu gördüğüm de kaşlarımı çattım.

"Öyle olsun lan! Bende çilekli süt alacam gör sen!" Tehdit ederken içim çiz etti. Elimi çilekli süte götürdüğümde çikolatalı süte baktım.

Bunu bana yapamazsın diyormuş gibi bakıyordu. Elimi çilekli sütten çekip çikolatalı sütü aldım. "Şaka yaptım aşkım şaka alınma sen bana. Oyşş agzunu kemçürdüğüm!"

Bendeki bu aşk ne yaa sana karşı!

👇👇👇👇👇👌

Sonunda cam şişede olan çikolatalı sütümü almıştım. Poşetin içinde kendi kendine sallanırken bende yoldaki renkli taşlara basarak oyun oynamaya çalıştım.

Önümdeki eğri büğrü taşa baktım. "Hadi kızım bunu yapabilirsin!" Diye içimden geçirdim.

Zıplayarak taşın üzerine bastığım gibi taş ayağımın altından kaydı ve küçük bir çığlıkla çikolatalı sütü nereye olduğunu bilmediğim bir yöne fırlattım "Aşkım!!" Sütüme seslendigimde karşımdaki kişiyi görünce şok oldum.

Üstü tamamen çikolatalı süt olmuştu. Aniden ayağa kalkarak kısık bir sesle "aşkım! Ne oldu sana? Öldün mü sen?" Diye üzerindeki dökülmüş sütüme baktım.

Gözlerim hafiften dolarken karşımdaki kişiye baktım. Kaşları çatık bir şekilde gözlerini yummuştu. Aniden açılan gözlerine baktığımda irkildim ve içimden sövdüm.

Keskin Koleji (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin