3.Bölüm "senden korkmuyorum!"

8.1K 429 59
                                    

Yeni bölüm!! Umarım seversiniz

EN ÖNEMLİSİ! Vote ve yorumları kesinlikle unutmayın!
Sizleri seviyorum...

Akşamı sabah etmiştim resmen! Ne olacak ne bitecek diye kendimi yiyip bitirmiştim adeta. Tırnaklarımı kemirmekten dişlerimin acıdığını fark edince yataktan kalktım.

Saat sabahın 5 idi. Ama ben bir türlü uyuyamıyordum.

Salona indiğimde Çınarı görünce gülümsedim onuda uyku tutmamıştı belli. "Beni mi gözekliyorsun yoksa" diye sırıttım.

Beni görünce şaşırır gibi oldu sonra göz devirerek doğruluğu kanepeye yine yayıldı. "İşim gücüm yok seni gözeklicem he?" Diye bana baktı.

"Eee sen işsizsin? Gücünde yok?" Diye imali şekilde yüzüne baktım. Bana laf yetiştirecek daha anasının karnından doğmadı beeeğ!

Yüzüme bıkkınlıkla bakarak "Bi kere ben okuyorum güzelim" dediğinde dil çıkardım. O da kumandayla kafama vurduğunda yüzümü buruşturdum. "Eee sen niye uyumadın?" Diye sordum

"Bugüne yetişecek proje vardı, rüyamda gördüm. Bende kalkıp yarım kalanı bitirdim" dediğinde gözlerimi devirdim "bir işinde son güne bırakma be!" Diye söylendiğimde omuz silkti.

"Sen neden uyumadın?" Diye sordu. Gözlerimi devirerek arkama yaslandım ve boşta kalan kafamı geriye sarkıttım. "Sana diyordum sarçan?"

"Gerekli bir sebebim var bi kere benim uyuyamam için" diye söylendim. "Gerçi sen gereksiz şeylere de kafanı yorarsın" dediğinde kafamı aniden dikleştirdim. Bi kaşımı kaldırarak "İyi birşey miydi bu? Anlamadım da" dedim. Çınarı bıkkınlıkla "Lafı dolandırıyorsun şuan" dedi ve yalandan kafamı etrafımda döndürerek "Hani? Nerde dolandırıyorum? Ben neden göremiyorum?" Dedim

Çınarı büyük bir oflama patlatarak "Kızım insanı deli etmesene!" Dedi. Bende olduğum yerden doğrularak "iyi be" dedim. Yüzüne bakarak " Şey işte.." derken elimi şıklattım Çınarı bana bakarak 'ne' dercesine kafasını salladı. "Şey işte olum anlasana!" Dedim

"Şimdi yapıştırıcam bi tane! Ne kızım geveleme valla döverim!" Dediğinde gülmemek için kendimi zor tuttum "Hastayım işte" dedim Çınarı bana bakarak "Ne hastası? Noldu" dedi ben ise içimde binlerce yalan Durunun gülüşünden kendimi tutmaya çalıştım.

"Kızsal bisi mal! Nasıl söylim? Sancım var" dediğimde Çınar gözlerini pörtleterek "Hamile misin!?" Diye bağırdı. İçimden bir kahkaha patladığında kendimi tutamayarak güldüm.

"An- annem le ba- babam eksik mi ya- yaptı lan seni" diye gülmeye devam ederken Çınarı kaşlarını çatarak bana baktı "Niye gülüyorsun lan!" Dediğinde " Lan salak..(gülüyorum) nasıl anlatsam. Bu bütün kızlarda olan, 12 yaşında başlayan, vişne su-" diyemeden "Allah belanı versin! Salak! Bende bisi sandım! İğrençsin!" Diyerek yanımdan kalkarak odasına çıktı. Bende saatlerce malak malak gülmeye başladım. Allahım bu yalancılık seviyemin 148067'nci Sen günah yazma.

👇👇👇👇👇👌

Kahvaltımı yaptıktan sonra okula gitmek için kendimi yollara attım. Ne kadar gitmek istemesem de annemin motor gibi çalışan
Bağrışlarına maruz kalmak için vazgeçtim. Anlamıyor abi! Kadın. Empatiden. Anlamıyor!

Okula yaklaştıkça kalbim ağzıma kadar çıkıp iniyordu. 'Acaba bugün nasıl ölsem?' Diye içimden geçirdim. Çünkü eminim ki Timur beni öldürecekti.

Aklımda kötü kötü çin işkenceleri senaryoları geçiyordu. Her zerrem ölümü bekler gibi titrerken okula gelmiştim. Hızla okula girerek sınıfıma çıktım. Sırada Yağmuru görünce sevinçten çığlık atmamak için kendimi zor tuttum.

Keskin Koleji (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin