MİNNETTARIM ❤

4K 186 37
                                    


Benim en büyük heveslerimden biri kendime ait bir kitap yazmak olmuştur.

İlk defa hevesimi, sırf kitap yazma merakımı sürdürmek için aldığım küçük not kağıdı ile başlamıştı.

Biraz Daha olgunlaştım, daha geniş açılı konuya bakmaya başladım.

Neden kendi yazdıklarımı, kurguladıklarımı sizlerle paylaşmıyordum ki?

Yıllar yıllar önce keşfettiğim bu platforma ilk hikayemi yazmıştım. Hiçbir okuyucu, oy, yorum hiçbir şeyden iz yoktu.

Sabırsız bir insanım, biliyorum ama sırt hayallerimdeki kitabı sizlere göstermek için çok sabrettim.

Okunmayan bütün kitapları silip, gerçekten de ciddi bir şekilde Keskin Koleji kitabımı büyük bir sabır ile yazacağıma, asla pes etmeyeceğime söz verdim.

Arka arka bölümler attım. Ve yavaş yavaş sizin içinizden biri gibi olmaya başladım.
Kitabımı her okuyup yeni bölüm diye diretiyorsunuz ya işte ben o yazan parmaklarınızı ısırırım!

Neredeyse 3000 okuyucuya ulaşacağız ve bu bende deli gibi mutluluk yaratıyor.
Umarım her zaman yanımda olduğunuzu hissettirirsiniz çünkü ben sizin için daima yanınızda olucam.

Keskin ailemiz büyüyor. UNUTMAYIN!

SİZ VAR OLDUKÇA, KESKİN KOLEJİ DE VAR OLACAKTIR.

YORUMA DİLEDİĞİNİZ KADAR EMOJİ ATIN. ATIN Kİ KİMLER AİLEMİZ İCİN VAR GÖRMEK İSTİYORUM.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Keskin Koleji (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin