9. Bölüm "Değişim"

6K 352 47
                                    


Arkadaşlar kusura bakmayın yazamadım. Bende haftadan haftaya atıyorum ve pazar günleri olacak. Bu bölümü de inşallah beğenirsiniz! Diğer bölüm için 4 oy 5 yorum istiyorum şimdiden teşekkür ❤

EN ÖNEMLİSİ! Vote ve yorumları kesinlikle unutmayın!
Sizleri seviyorum...

Tatil bitmiş, üzgün, umutsuz bir şekilde yataktan kalkmıştım. Yine iğrençlik hissi yaratan okul formalarımı giydikten sonra saçlarımı dağınık bir topuzla tamamlamıştım.

Sabah sabah baş ağrısı ile uyandığım için gözlerim kısıktı.

Kahvaltıya oturup birkaç zeytin ve peynir gömdüm. "Duru kızım? Ne oldu keyfin yok gibi" annemin meraklı ses tonu ile gülümsedim.

"Bugün pazartesi anne. Lütfen. Milli öğrencinin milli hayvanat bahçesine geri döndüğü gün. Lütfen, saygı." Çınar kafasıyla onaylayıp yumruğunu uzattığında tokuştururarak gülümsedik.

"Kız haklı şimdi. Mesela okula yarın gidebilir-(iz)" diyemeden annem kaşlarını çatıp hemen karşılık vermişti.

"Yok ya! Sus bakim! Sizinle daha fazla uğraşmak istemiyorum! Okula gidilecek! Büyük adam olunacak!" Dediğinde gözlerimi devirdim.

"Anne ben kızım?" Dediğimde ikiside bana döndü. "Ne?! Bilmediğim birşey mi var?" Dedim

"Kızmış..." dedi. Çınara bakarak kaşlarımı çattım. Annemde gülerken önüne döndü.

"Pisliksiniz!" Dediğimde Çınar bana sıkıca sarıldı. "Şaka yapıyorum sarçan" dediğinde kollarından ittirerek sırıttım.

👇👇👇👇👇👌

Okula geldiğimde basketbol oynayanları gördüm. Bir ara yürürken önüme düşen topla gözlerimi kırpıştırdım. Kim attığını bakmak için başımı kaldırdım ve atletik bir çocuk ile karşılaştım.
Gülümseyerek topu elime aldım ve ittirerek topu ona fırlattım. Oda dişlerini göstererek göz kırptığını da yüzümde ki ifadeyi sildim ve ilerleyerek okula girdim.

Koridorda ilerken büyük bir kalabalık ile karşılaştım. Herkes dikkatlice panoda yazanları okuyordu.

Bir anda yanımda Yağmuru görünce sırıttım. "Ne bu böyle?" Diye sorduğum da omuz silkerek "Okulda motorsiklet yarışması düzenleniyormuş" Duydum şey ile gözlerim yerinden pörtledi.

Bir çırpıda, zorla olsa da ön sıralara girdim ve panoyu okudum.

'Sevgili Öğrenciler;

Okulumuz da dikkat, ciddiyet ve en önemliside düşmanlık bağlanmayancak bir eğlence, motorsiklet yarışması düzenliyoruz. Sadece son sınıfların bu yarışa katılacağı ve gerekli ekipmanlar olması şartı ile yarışmaya dahil olunacaktır.

Kız veya erkek ayrımı olmadan yapılacak bir yarışmada bol bol eğlenmenizi ve enerjinizi atmanızı istiyoruz.

Daha detaylı bilgi için Metin Keskin Müdürünüzü bulmanız yeterlidir.'

İçime dolan heyecan ile olduğum yerden sıçradım. Kalabalıktan çıkıp beni bekleyen Yağmurun yanına gidip boynuna atıldım. "Kızım bi sakin ölücem!"

İçimde coşan enerji ile havada sıçradım. "Ben. Buna. Kesin. Katılıyorum!" Yağmur gülerek bana baktı "Sen motorsiklet sürebiliyor musun?" Gülerek kafamı salladım.

Oda gülümsemek yerine suratını asınca duraksadım. "Noldu lan?" Derken arkamı işaret edince döndüm.

Dudaklarımız rüzgar ile birlikte teğet geçince panikle geriledim. O ise şeklini bozmadan bana bakmaya devam edince kaşlarımı çattım. "Gerizekalı!"

Keskin Koleji (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin