16. Bölüm "Söz, sevmeyeceğim"

5.5K 307 116
                                    

Canlarım iyi okumalar ❤❤❤

EN ÖNEMLİSİ! Vote ve yorumları kesinlikle unutmayın!
Sizleri seviyorum...

Lütfennnn! Diğer bölüme 40 civarı oy gelmiş... BU bölüme de 40 oy istiyorum keskinlerim... çok mu istiyorum acaba?
Ama keskin ailesi büyüyor... Ve bunu yapacağınıza inanıyorum! Hadi keskinler bir olalım!!

Timur'dan

Melislerin olduğunu düşündüğüm apartmanın önünde durdum ve aldırmadan arabadan indim. Hızla kapıya yöneldiğimde kilitli olduğunu anladım ve kaşlarımı çatarak geriye doğru adım attım ve 7. Kata bir göz gezdirdim. Gözüme sarmısağa dolanmış olan sağlam bir boru takıldı gözlerime.

"Hadi bakalım oğlum" bileklerimi sıvazladıkdan sonra sağlamlığına bakmak için boruyu sertçe dürttüm. Sırıttım, sağlamdı. Yetişebildiğim kadar yukarı uzandım ve borunun etrafını sarmış sarmaşıka tutundum. Derin bir nefes verecek ayaklarımı yerden kestim ve ayaklarımı sarmaşıka doladım.

Yavaş yavaş yukarı çıkmaya başladığımda sırıtmadan edemedim. İnadım kızım ben, sen olmazsan başka biri de olur. Terim anlımdan damlamaya, ellerimi sarmaşıktan kaymaya başlayınca dilimi ısırdım. "Az... kal aha! Az kaldı"

Sonunda balkonun parmAklarına ulaştıktan sonra serçe nefes verdim. O an arkadan gelen koşar ayak seslerine dikkat kesildim.

Kaçamak bir bakış attığımda Durunun panikle bir şekilde koşusunu görünce gözlerimi devirmeden edemedim.

Sonunda apartmanın önünde durduğunda kapıya doğru yanaştı ve ellerini gözlerine duvar oluşturarak içeri bakmaya başladı.

Gülüp gözlerimi devirmekle yetinmiştim. Amacın neydi baş belası? Geri geri geldiğinde etrafına bir bakış attı ve benden iz bulamayınca kaşlarını çattı. "Naptın yerin dibinden tünel mi kazdın!" Kendi kendine konuşunca istemsizce güldüm. Bu kız gerçekten aptaldı.

Ayağını sertçe yere vurdu ve arabama bakmaya başladı. Kaşlarımı çatarak ne yapacağına bakmak için korkuluklara tutunarak onu izledim.

"Sen görürürsün" bir kaşımı panikle kaldırmıştım ki ayağı ile arabanın ön tamponuna vurması bir olmuştu.

"Ananı satim Duru!" Öyle bir bağırmıştım ki Durunun yerinden sıçraması bir olmuştu. Beyin hücrelerim gerçeği değiştirmek için zorlanırken bir küfür savurdum. O yere sürten tampon muydu?!

Kafasını yukarı kaldıran Duru sırıtınca yüzüne doğru bir küfür mırıldandım. "Timur!" Sinirle ellerimi saçlarıma geçirdim. "Naptın lan sen arabaya!" Bağırışım üzerine yüzü düşen Duru kaçamak bir bakış arabaya attı ve dudaklarını dişledi.

"Zenginsin sen ya... bunu mu halledemeyeceksin" kaşlarımı çatıp sertçe elimi demire vurdum. Bi uslu dur uslu!

Kafamı birşey aracasina etrafıma bakınca yerde çiçekleri suLmak için su bidonu görmem ile sırıtmam bir olmuştu.

"Ya Timur! Tamam özür dilerim" yerinde huysuzca zıplarken ona baktım. "O zaman bir anlaşma yapacağız" yüzündeki hatlar korkar gibi beklediğine sırıttım.

"Ya o tamponun parasını ödersin"

"Ne!?!" Kaşlarımı çatarak ona baktım. Anlamış olacak ki sustu.

"Ya da şu gördüğün su bidonunu başına yersin" gözlerini yerinde büyürken kaşlarını çattı. "Hava kaç derce sen biliyor musun yaa!"

Umursamazca omuz silktim. "Seç Duru vaktim yok" kaşlarını çatarak bir tampona birde elimdeki ağzı dolu su bidonunda baktı.

Keskin Koleji (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin