12. Bölüm "Biraz Daha Yakın"

6.6K 378 140
                                    

İyi okumalar keskincilerim sizin için uzun bir bölüm yazdım umarım beğenirsiniz 💞🍦

(Bu bölüm için en az 20 oy ve 20 yorum istiyorum o zamana kadar maalesef bölüm gelmeye bilir)
EN ÖNEMLİSİ! Vote ve yorumları kesinlikle unutmayın demiştik..
Sizleri seviyorum...

Gördüğüm şey ile nutkum tutulurken küfür etmemek için zor duruyorum.
"Ne işin var benim odam da!" Diye bağırdım yanmaya başlayan gözlerim ile.

"Uyumaya çalışıyorum sessiz ol, şşşt!" Diye söylenince saçlarımı elime geçirdim ve odamın kapısı hemen kitledim.
Odamın önünde tıkırtılar oluşurken Timur diyelmeye çalışıyordu. "Sessiz ol demedim mi ya hı? Şşşt ya Şşşt!" Diye yarı ayık yarı bayık bir şekilde konuşuyordu ve ayağa kalkamaya çalışıyordu.

Sırtından tuttuğum gibi kendime çektim ve elimle ağzını kapatmaya çalıştım. "Tamam sus" diye tısladım.

"Duru? Noluyo lan?" Çınarın sesi gelince bir küfür mırıldandım.

"Yaah şey... BTS yeni klip şey etmiş hiç beklemiyordum varya hahahaha çok şey oldum mutlu, anırdım öyle, yok bisi git sen"

Timur bir türlü sabit durmuyordu ve olduğu yerde çocuk gibi çırpındığını görünce gülmemek eldi değildi.

"Kapıyı niye kitledin kızım arıza mısın?"
"Ya Çınar defol git sanane!"

Karşılık gelmeyince gittiğini sandım ve artık kıpırdamayan yani... uyuya kalan İneğe baktım.

Dizimde uyuya kalmıştı. Şaşkınca gülerek ellerimi saçıma geçirdim. "Allahım! Bütün manyakları bana mı verirsin ya!"
Napacaktim ben bunu şimdi!

Aklımda çılgın sorunlar ile kımıldamadan dizimde uyuya kalan İneğe baktım yeniden. Simdi ben eve erkek atmış olmuyorum demi? Demi lan!!

Parmağım ile Timuru dürtükledim ama uyanmayınca biraz daha kuvvetli sarstım. "Timur... geldik uyan" diye fısildadim ve nedensizce sırıttım.

Hiç beklemediğim bir hareket ile kolunu bacağıma sararak adeta bir yastık olarak kullandı ve en rahat pozisyonu aldı.

İçimden küfürleri sıralayarak kendimi asmak istesemde 2 dakika onun tatlış uykulu halini izleyebilirim, bir zarar gelmezdi.

Gelmezdi tabi! Benim odamda uyuyordu inek!!

"Napcam ben ya! Çınar görse gebertir valla"
Biraz daha kendimi zorlayarak bacağımı Timurdan çekmeye çalıştım ama beceremedim. Bu sefer Timuru biraz ittirerek bacağımı çekmeye çalıştığımda başardım.

Hemen elime telefon alıp Edizi arayacaktım ki, numarası bende olmadığını hatırladım.

Son şans Timurun telefonuydu. Yanına giderek ceplerini yolladığım an uyanarak uykulu gözlerle bana bakmaya başladı.
"Napıyorsun sen?" Diye sarhoş bir şekilde söylenince duraksadim.

"Uyuyorum ben burda. Sen neden uyumuyorsun?" Dehşete düşmüş bir şekilde Timura bakarken beni kendine doğru çekti ve lambayı kapatmaya çalıştı.

"Timur napıyorsun? "Diye sordum.
"Uyuyoruz" diye yarım yamalak konuşunca bu durumdan faydalanmak istedim ve hain gülüşümü takındım.

"Neden burda uyuyorsun peki?"Diye kulağına fısıldadım. Bir kaç saniye sonra "Canım istedi" diye cevap verince acaba taklit mi yapıyor diye kontrol ettim.

"Ama burası benim evim ve benim yatağımda yatıyorsun. Sence bu yanlış değil mi?" Küçük çocuğa akıl verir gibi konuşunca ve karşımdaki Timur olunca fazla garip oluyordu.

Keskin Koleji (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin