Keskin ailesi büyüyor! Umarım böyle devam eder... gerçekten hiç beklemediğim zamanlama da okuyucu sayıları arttı. Gerçekten kitabım değer gördüğü için mutluyum. Hep yanımda olmanız umuduyla... ❤ Seviliyorsunuz!
İyi Okumalar...
EN ÖNEMLİSİ! Vote ve yorumları kesinlikle unutmayın!
Sizleri seviyorum...Salonda öylece oturup pofuduk terliklerimi inceliyordum. O sıra yanıma Çınar gelip oturunca dikkatim dağıldı.
"Naber sarçan?" Dediğinde derin bir nefes verdim. "Napim sıkılıyorum işte"
Bana bakıp sırıtınca önüme döndüm. O sıra telefonuma mesaj sesi gelince mutlulukla elime aldım. Ama Öyküden gelmişti.
Bugün parti vardı ve saat 7 8 gibiydi. Onun için mesaj atmıştı. Neyse en azından sıkıntıdan ölmekten kurtulmuştum.
"Ya bi gezelim filan istersen bende sıkıldım evde" sırıtarak Çınara baktım. "Bizim okuldan bir kız parti veriyo. Oraya gidicem" egolu şekilde gülümseyince kaşları çatıldı.
"Ne partisi? Yok öyle bisi" kaşlarımı çatılmıştı "çocuk değilim ben ve bu akşam gidiyorum" bana bakarak derin bir nefes aldı
"O zaman bende geliyorum canım. O takım elbise boşuna durmuyor orda" dediğinde gözlerim pörtlettim
"Sen? Benim arkadaşımın partisine? Hayatta olmaz!" Bana bakarak "O zaman evde kalıyorsun ve akşam menemen yiyoruz"Yüzümü buruşturarak Çınara baktım. Oraya gelip benim gecemi b*k etmesine izin veremezdim. Hem Timur vardı! Gitsin Buse ile oynasın!
"Ya sen gelip napacaksın orda! Hepsi benim yaşıtım olacak?" Bana bakarak çapkınca gülümsedi. "Canım ben büyük kızlardan hoşlanmam
Elini saçlarına geçirerek havalıca döndü. "Yapma" derken gözümü kapattım "Sende etkilendin demi" diye sırıtırken "Hayır. Cool gine savurduğun rüzgar mideme bulandırdı" dedim
Bana bakarak gözlerini devirdi. "Neyse saat 5 olmuş ben üstümü giyinim" diyerek ayağa kaktım. "Tamam bende birazdan giyinirim. Sen anca 1 saate hazırlanırsın"
Göz devirerek odama çıktım. Ne giysem diye düşünürken Melisin bana aldığı elbise aklıma gelince gülümsedim.
Kardeş gibiydik onunla çok özlemiştim.
Toz pembe ve fırfırlı diz üstü bir elbiseydi. Üzerine işlenmiş dantelli desenler ile şık ve güzel durmamı sağlıyordu. Kollarımdan düşen ince askısıda beni fazla çekici kılması için yeterliydi.
Elbiseyi elime alarak gülümsedim. Melis ile almıştık ve benim için çok kıymetliydi. Eğer ona birşey olursa kendimi asla affetmezdim.Sıkıca elbiseye sarılarak saat 6 ya 10 dakika kaldığını gördüğümde hızlanarak üstümdekileri çıkardım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Keskin Koleji (ASKIDA)
Genç Kurgu"Nefret etmeyi dene, daha mutlu olursun" Seven bir kız, henüz nefret etmeyi öğrenmemişti. Eziyet etti, direndi. Öldürdü, küllerinden yine doğdu. Belki nefret etmeyi denedi, ama daha çok aşık oldu kusurlarına. İhanet mi dediniz? En yakınından aldı...