10. Bölüm "Tehditkar"

5.7K 341 71
                                    

İyi okumalar keskincilerim... ve lütfen paylaşmayı unutmayalım ❤❤

EN ÖNEMLİSİ! Vote ve yorumları kesinlikle unutmayın!
Sizleri seviyorum...

Sabah hiç ummadığım kadar enerjik uyandım. Yüzümde amaçsızlık olarak adlandırdığım bu mutluluğa söverek kalktım.

Hızla üzerime dolabım dan seçtiğim kıyafetleri giydim ve aşağı indim. Çınar sinirle kahvaltısını ediyordu. Dün ki olayı ona hiç anlatmadığım için bana haklı yere kızgındı.

Gülümseyerek arkasından eğilerek sarıldım ve yanağına öpücük kondurdum. "Günaydın uzaylım"

Tepki vermeden bir peyniri ağzına götürdü. Bende ondan ayrılarak yerime oturdum. "Günaydın anne" diye sırıttım. Bana kızgın gözlerle baktı.

"Ya neden böyle davranıyorsunuz? Benim suçum muş gibi?" Dediğimde Çınar bana hızla döndü"

"Seni aptal! Tabi senin suçun. O çocuk sarkacak ya da sakmayacak. Bana demen gerekirdi" evet biliyorum demem gerekirdi.

"Tamam özür diledim zaten bunun için. Bu durumdan ben çok mu mutluyum sanıyorsunuz?"

Arkama yaslanarak kollarımı göğsümde birleştirdim. "Size afiyet olsun ben kaçtım" gözlerim Çınara takıldı ve bende ayağa kalktım.

"Bekle bende geliyorum" sandalyedeki çantamı alarak hızla kapıya doğru koştum.

👇👇👇👇👇👌

Ahh! Galiba demeyi unuttum. Çınarın okulundayım! Ve burası cehennem gibi. Aslında farkı bile yok.

"Neden! başka okul mu yoktu yani?!" Yürüyerek mızmızlanmak en sevdiğimdi.

"Birgün acaba kafana tencere mi geçirip okula gitsen diyorum? En azından başka insanlara negatif enerji yollamazsın"

Derin bir nefes alıp hızla verdim. Gerçekten çok konuştuğumu sanmıyordum. Çünkü bu okulu sevmiyordum!

Ama kendimi güvene almaktan başka şansım yoktu. Eskileri yine ve yineden unutmak en mantıklısıydı.

Adımlarımızı hızlandırıp okula giriş yapmıştık. Yine kapıda, her okulda olduğu gibi lüks arabalar vardı. Peki okulun yeşil ve limon yeşili olan boyalarına ne demeli?

"Cidden burda eğitim alacağıma hayvanat bahçesinde eğitim alırım daha iyi" diye söylendim. Çınar da sırıtarak bana baktı.

"Ne güzel işte? Ait olduğun yere dönmüş olursun" kaşlarımı çatıp koluna bir şaplak indirdim. "Defol git Çınar! Olabildiğince bu okulda birbirimizden uzak duralım"

Yanımdan amaçsız bir kahkaha fırlattı ve koşarak uzaklaştı. "Salak şey" gülümseyerek müdürün odasına yöneldim.

👇👇👇👇👇👌

Müdürden odasını okulu tur ettikten sonra bulmuştum. Neden her yeni okula başladığımda birisine sormak yerine okulu tur ediyordum bilmiyorum. Galiba kaybolmayı seviyordum.

Tıktıklayarak içeri girdim. Gözleri bana dönen tombiş, şişko yanaklı ve 1.50 boyunda olan bir kadın beni karşıladı.

"Sende kimsin?" Diye söylendiğinde gülümseyerek ilerledim. "Ben Duru. Duru Önver. Okulunuza yeni başlayacak olan kız öğrenciyim"

Bana bakarak kaşlarını çattı ve yerine ağır adımlarla oturdu. "Önver hee. Hiç sevmem abini! Nerede bir sorun varsa hep o çıkıyo altından!" Ben demiştim ama bu okulu sevmiyordum diye!

Keskin Koleji (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin