Angel
Kicsit megint lemaradtam.Így mikor felértem csak azt láttam,hogy egy szőszi srác néz farkasszemet vigyorogva a nővéremmel...aztán meglátom azt a zöldszemű srcát....magyon helyes nem vitatkozom.
-Anyám megint te!-néz rám lesajnálóan.
-Találkoztatok már?-kérdi a nővérem.
-Persze!A béna hugocskád majdnem rám esett!-forgatja szemét a göndi.
-Baby igaz ez?-néz rám Sky.
-De én...véletlen volt...-hajtom le a fejem.
-Niall vagyok!-nyújtja kedvesen a szöszi a kezét.
-Angel....de mindenki Babynek hív...rég óta...-motyogom.
-Nekem tetszik!-mosolyog.
-Khm...te?-nézek a göndörre.
-Harry vagyok!-Biccent.-Baby nos és ezt mikor mondják?Szex után vagy előtt?-nevet fel gúnyosan.
-Haroldkám hagyd a hugom!Olyan szűz mint a fürtjeid!-nevet fel a nővérem ami kissé rosszul esik de szeretem és nem tudok rá haragudni!
Bepakolunk a szobába.
-Helyes pasi ez a Niall!-rúzsozza a száját.
-Ja egész édes!-ülök az ágyamra.Sötét van és tuti a kedvenc sorozatom a Modern családot fogom nézni.
-Harry is elég jó pali!-kacsint.
-Egy igazi fasz fej...-morgom.
-Azért örülnél ha az a faszfej megdugna!-húzogatja a szemöldökét.-Skye!-dobok neki egy párnát.
-Na húzok bulizni!-puszilja meg az arcom így ott marad a rúzsa nyoma.De ekkor kopogtatnak.
-Nyitom!-megy és teszi amit mondd.Niall és Harry jönnek be.
Sóhajtok majd a képernyőre szegezem tekintetem.
-Nah indulhatunk Sky?-kérdik tőle.
-Jah!
-Szűzike marad sorozatozni?Jó progi Ba...by...-kacsint és nagyon hangsúlyoz....
-Baby nem jöhet?-néz Harryékre a nővérem.
-De!-mosolyog Niall.
-Neeem!!Hülye vagy?Stréber ne jöjjön...-morogja a göndör.
-Nem vagyok stréber!Nem tudom miért gondoltok olyan ötösnek de nem vagyok az!És nem megyek bulizni!!Dehogynem....Sky elrángatott.Szó szerint.
Harryék persze a hátsó kertben valamit csinálnak én meg a konyhában üldögélek egyedül.
-Ahhh....-hallom meg Harry hangját és ahogy terhelten sóhajt.-Egyedül?
-Jahh...-válaszolok az italom kevergetve egy szívószállal.
-Bő beszédű vagy!-mosolyodik el....istenem hát ennek gödröcskéi is vannak?
-Harry menj valami lányt dugni aki a lábaid előtt kúszik mert ehez nincs kedvem...-indulok meg.
-Hová mész?-ránt vissza így erős mellkasának ütközök mire elpirulok.
-Kolesz...-suttogom.
-Öm....ok...
-Ok....-indulok el.
Hideg van nem kicsit én meg még a lenge hosszú ujjúm alá pólót sem vettem.
Lassan kullogok mikor egy motor áll meg mellettem.
-Elviszlek!-veszi le Harry a sisakot...ez nem lehet már ennél dögösebb de tényleg.
-Mi lesz a barátaiddal?-forgatom a szemem.
-Ráérnek!Vedd fel!-adja oda a pulcsiját.Felveszem majd egy sisakot is ad és elindulunk.Skyler szemszöge:
Szememmel Niallt keresem.
-Kit keresel?- hallom a hátam mögött Niall hangját.
-Téged!- röhögök.
-Jöhet még egy kör?- kérdi vigyorogva.
-Ari vagy, de köszi, nem iszok többet. Nem nagyon lenne szabad sokat innom.- mosolygok.
-Miért?-
-Kiskoromba volt egy balhém az Ice teával...- kuncogok.
-Mivan?- röhög.
-Hát az van,hogy tizenhárom évesen elpusztítottam két nap alatt egy karton két és fél literes ice teat és hát majdnem kilyukadt a gyomrom. Azóta nem tudok enni paradicsomosat, nem ihatok sok üdítőt, sem alkoholt.- húzom el a szám. (True story)
-Menci kiscsaj lehettél!- nevet.
-Niall, nagy gáz lenne,ha én haza indulnék? Fáradt vagyok és nem igazán érzem jól magam!- motyogom.
-Dehogy! Én is megyek!- mosolyog és a kezemet megfogva húz ki.
Kivisz az utcára, én meg elkezdek sétálni a kolesz irányába.
-Hová mész Sky?- hallom a szöszi hangját.
-Öhm.. a koliba?-
-Gyere! Elviszlek!- fog a kezébe egy sisakot. Ez most komolyan motorral akar hazavinni? Én fel nem ülök arra a halálgépre!
-Öhm.. muszáj felülni rá?- motyogom kínosan.
-Mi baj van vele?-
-Félek a motorozástól! Egy unokatestvérem súlyos balesetet szenvedett vele és egy hónapig kómában volt...-
-Emiatt ne aggódj! Ha velem vagy, akkor nem eshet bajod!- mosolyog.
-Niall, ha egy hajam szála is görbül, én esküszöm,hogy kiheréllek!- rázom a mutató ujjam.
-Na, gyere!- adja a kezembe a sisakot.
-Nem fázol?- simít végig a felkaromon.
-Hát ami azt illeti egy kicsit.- motyogom kínosan, mert ugyebár egy ujjatlanba vagyok. Odanyújtja nekem a kockás ingjét, amit mosolyogva elfogadok.
-Akkor meg te fogsz fázni!- nézek rosszallóan.
-Velem ne törődj! Na menjünk!- mosolyog. Istenem, ez mindig mosolyog...
YOU ARE READING
I Got You [H.S and N.H ff]
FanfictionBy MiaStoran and SinatraStyles01 -Félek tőlük... -Mert ők...olyanok mint a démonok...