Az igazgatóiba bekopogtunk.
-Jöjjenek!
-Jó napot!
-Miben segíthetek?-kérdi nagyba hátra dölve.
-Szeretnénk Niallel szobát cserélni.-motyogja neki Angel.
-Minek?
-Hát mert....-Angel ránk néz,hogy segítsünk.
-Mert mi Niallel szeretnénk egy szobába lenni!-mosolygok.
-Ezért nem kell lejönni csak szobát cserélni!-nevet fel az igazgató.-Csak halkan csinálják!-kiált utánunk mikor kijövünk, mi meg nevetni kezdünk.
-Összetoljuk az ágyakat?- néz rám Niall bepörögve.
-Nyugi már!- kezdek nevetni. -Összetolhatjuk!- mosolyodok el és felállok. Összetoljuk az ágyakat és Niallnek segítek kipakolni a holmijait. Őszintén vallva egy kicsit hiányozni fog a húgom a szobából.
-Sky, baj van?- legyezi a szemem előtt a kezét.
-Semmi, csak elbambultam.- mosolyodok el és adok az arcára egy puszit.
-Éhes vagyok!- jelenti ki a szöszi.
-Te mindig éhes vagy!- nevetek fel, mire rámnyújtja a nyelvét.
-Elmegyünk a Nando's-ba?
-Igen, de csak egy feltétellel!- rázom a mutatóujjam.
-Mi lenne az?
-Utána átnézzük a pszichológiát!
-A bioszt nem lehetne?- vigyorodik el huncutan és az ágyon eldöntve, felémkerekedve megcsókol. Mikor szétválunk egymástól, elkezd csikizni, de ezt elbaszta, mert nem vagyok csikis.
-Faszom... ez nem jött be!- morgolódik Niall, mire rányújtom a nyelvem.
-Na menjünk!- tapsol kettőt és a kezemet megfogva húz ki a szobából.
A Nando's-ban felzabálta majdnem az összes kaját.Már be is esteledett,a szobába indulva átöltöztem majd gondoltam benézek a húgomhoz.
Bekopogok mire Harry törölközöben és nagyon vízesen nyít ajtót.
-Hali!-mosolyog.
-Rosszkor jövök?
-Ja nem!Csak a drágalátos húgod belökött a kádba!-áll félre,hogy bemehessek.
Az ágyuk össze tolva és Angel hason fekve telefonozik rajta.
-Szia!-ugrok rá.
-Szeeejaa!-kuncog.
-Mizuuuhh??
-Semmi...belöktem Harryt a kádba!-kuncog.
-Miért?-kérdem nevetve.
-Nem tudom,jó ötletnek tűnt!
-Anyám...-csapom fejbe játékosan.
-Ti micsináltok?
-Semmit most jöttünk haza a kajálásból!
-Cool...-ásít.
-Na kész vagyok!-jön ki Harry alsóban.
-Öltözz fel!!-dobok neki egy párnát.
-Hidd el csak neked öltözött fel ugyanis meztelenül alszik!-rázza a fejét a húgom.
-Na sziasztok!-megyek ki amilyen gyorsan csak lehet.~Másnap
Az egyetemről hazaérve Niallel átvettük a pszichológiát és most az ágyon döglünk.
-Mit csináljunk? Unatkozok!- fordítom a fejem Niall felé, aki nagyban az Angry Birdset nyomja.
-Van egy pár ötletem...- húzogatja a szemöldökét huncutan vigyorogva.
-Perverz...- forgatom a szemem. -Inkább lelépek lezuhanyzok!- motyogom és felkelek a szöszi mellől.
-Utána öltözz fel csinosan, elmegyünk Harryékkel Londonba, ha szeretnél jönni!- mosolyodik el, nekem meg kétszeresére tágul a szemem.
-Londonba??
-Aham.
-Ezazzz!- kiáltok fel és a karjaiba vetem magam. Nevetve visszaölel, mire eldőlünk az ágyon.
-Na menj készülődni!- csap a fenekemre.
-Héé!- nézek rá, mire csak kinyújtja a nyelvét. Fejrázva megyek a fürdőbe. Dobok fel egy minimális sminket és felöltözök.-Gyönyörű vagy!- söpör ki az arcomból egy kósza hajtincset.
-Ugyan Niall! Ezek csak ruhák...- hajtom le a fejem elpirulva.
-Attól még csodálatosan nézel ki. Te egy jackpot vagy nekem!- nevet fel és az államat felemebe ad egy puha puszit a számra. És mégegyet meg mégegyet. A következőt elmélyítem és csókot csinálok belőle. A nyakába fonom a karjaimat és az egyik kezemmel a tarkóján lévő haját piszkálom. A derekamra csúsztatja forró tenyerét. Levegőhiány miatt szétválunk és a nyakába rejtem a fejem. Beszívom bóditó, férfias illatát.
-Sky?
-Hm?- nézek fel rá elkábulva.
-Láttam havat májusban, angyalokat az égben, láttam olyan dolgokat, amelyekről mások csak álmodnak... de sose láttam még nálad édesebbet, istenibbet!- mondja mosolyogva, mire meghatódok.
-Mióta készülsz ezt elmondani?- mosolyodok el.
-Az első perctől, mióta megláttalak. Teljesen elvarázsoltál!- hajtja le a fejét.
-Szeretlek!- vigyorgok, mint a vadalma.
-Én is szeretlek, Sky!- tapasztja ajkaimra az övéit.
****
Harryék már lennt vártak minket. A húgomon büszkén végignézek. Nagyon csinos.-Csini vagy!-mosolygok rá.
-Köszi!-ásít.
-Álmos vagy kislányom?-simogatja meg a fejét Harry.
-Nem vagy az apám!-néz rá csúnyán Angel.
-Mert én az apucid vagyok!-vigyorog rá a göndör perverzen,megcsókolják egymás mi meg köhintünk jelezve,hogy el kéne indulni.
Beszállunk a kocsiba és megindulunk Londonba.
Harry vezet,megbízom benne de persze én még nem mentem vele sehova se.
-Na és mizujs?-kérdem.
-Semmi!-motyogja Angel majd a rádiót feljebb veszi mert valami zene szól benne amire azonnal énekelni kezd.
Londonba érve kézen fogva sétálunk Angelék előttünk mi meg mögöttük.Zavar,hogy Niallt megnézik a csajok bár őt ez nem zavarja.
-Niall?
-Hm?- néz rám.
-Téged nem zavar,hogy ennyi lány megnéz?
-Nem, mert tudom,hogy helyes vagyok!- nevet fel. -Téged se zavarjon baba! Téged szeretlek!- mosolyodik el és ad az arcomra egy puszit.
-Én is szeretlek te egokirály!- nevetek.
-Nem ülünk be koktélozni?- kérdi Harry.
-De!- mondjuk egyszerre. Beülünk egy bár szerűség teraszára.
-Jó estét! Mit adhatok?- jön ide hozzánk egy pincér.
-Jó estét!- mondjuk egyszerre.
-Én egy Mojitot kérek szépen!- mondja Angel.
-Szerintem én most Pina coladat iszok!- motyogja Harry.
-Én Margaritát kérek!- mondom felnézve az itallapról.
-Nekem egy Sex on the beach lesz!- jelenti ki Niall, mire mindannyian nevetni kezdünk. A pincér mosolyogva felírja a rendelésünket.
Kihozzák a rendelést és iszogatni kezdjük.
Angel hirtelen befogja az orrát.
-Baj van?-néz rá Harry.
-Semmi csak szerintem meg vagyok fázva!Majdnem hápciztam!-kuncog a húgom mire mi is.
-Fincsa ez!-nyújta italát Niall mire megkostolom.
-Tényleg az!-mosolygok.
-Én nem kérem,Hazz megiszod?-kérdi Angel.
-Persze!Alig ittál belőle...és ma keveset ettél.Jól vagy?-néz aggódva a húgomra.
-Uhum...csak nem kívánom.-ránt vállat.
Még a srácok letolják a koktéljukat és folytatódik a séta.
-Éhes vagyok!-mondja a két bélpoklos.
-Hát egyetek valamit!
-Nialler?
-Jaja!-kacsint rá és már be is mentek az egyik gyors kajáldába.
A húgom a hídnál megáll és neki döl a kő oszlopnak.
-Baj van?
-Nem.-rázza a fejét pedig nekem nagyon úgy tűnik,hogy szarul van.
-Angel ne hazudj,látom,hogy valami nem ok!
-Mert beteg vagyok kicsit!-legyint.
-Ajjj te lány!Mindig elkapsz valami bacit!
-Jah!-kuncog.-Szerintem infulenza....
-Mert?
-Hányok és fáj még a fejem is lázas is voltam meg nem kívánok semmit!
-Holnap elvigyelek dokihoz?
-Majd egyedül elmegyek,te jegyzetelj helyettem a suliba!-kuncog.
-Oksi.-ölelem át.
A fiúk kijönnek és közben kajálnak.
-Kérsz?-tolja Harry szinte Angel szájába a kaját mire az furcsán néz ki és egy kukába okád.
-Jaj szívem mi a baj?-fogja a haját Harry.
-Ahjj menjünk haza!-motyogja Angel miközben sírni kezd.
-Ne sírj húgi!-simogatom a hátát.
-De utálok hányni!!!!-zokog fel.
Tehát az út így telt...hányosan...és sírósan.~Másnap
Reggel az ébresztőmre kelek. Niall szorosan ölel magához. Apró puszikkal kezdem behinteni az arca minden szegletét. Egyre lejjebb haladok. A nyakát kezdem puszilgatni, utána a mellkasát. Mocorogni kezd és egy mozdulattal maga alá gyűr. A nyakamon hagy nedves csókokat és a kulcscsontomat kezdi szívni.
-Jó reggelt baby!- szólal meg a reggeli rekedtes, szexi hangján, huncutan elvigyorodva.
-Neked is. De ugye tudod,hogy most visszakapod a nyakamon lévő foltot?- rázom a mutatóujjam. Egy hirtelen mozdulattal helyet cserélve felékerekedek. Ráülök a csípőjére és az érzékeny pontot megtalálva én is kiszívom a nyakát.
****
Én az alapozómmal lealapoztam és kész.Niall meg nem.Elég szexin fest így.
Harryhez bekopogtunk.
-Sziasztok,menjünk!-jön ki és elindulunk a suliba.
-Angel?-néz Niall.
-Dokihoz ment.-mondja Harry.
-És te meg ilyen fasz vagy,hogy nem kíséred el?-folytatják a pasi csevegést.
-Azt mondta ne menjek vele.-motyogja Hazz.
Az órán semmi sem volt érdekes inkább Niall arcvonásait kezdtem vizslatni.
-Szexi a foltod!-suttogom a fülébe.
Kacsint egyet, majd írni kezdi ami a táblán van. Szünetben Harryvel megyünk a folyosón.
-Jaj elfelejtettem jegyzetelni Angelnek!-csapok a homlokomra.
-De én nem!-mosolyog Harry.
-És magadnak ki jegyzetelt?
-Senki!De Angel fontosabb!-magyarázza.
-Jaj de cuki vagy!-rázom meg a fülét.
-Hazz összejöhetnénk valamikor!-jön ide az egyik rózsaszín hajú kurva.
-Nem,van csajom szóval elhúzhatsz Carol mielőtt még megöllek!-morogja neki Harry.
Niall a derekam köré fonja karjait és a nyakamba puszil.
-Húú de baba vagy!-csap a fenekemre.
-Rossz vagy!-kuncogok.
-Ilyen az élet!-vigyorog.Meghoztuk a részt! Ha tetszik, komizz!😋❤️
YOU ARE READING
I Got You [H.S and N.H ff]
FanfictionBy MiaStoran and SinatraStyles01 -Félek tőlük... -Mert ők...olyanok mint a démonok...