Sky
A kép végén leül mellém Josh és meg akar csókolni, de eltolom magamtól, és elfordítom a fejem.
-Észnél vagy?-állok fel idegesen.
-Igen! Azt hittem,hogy te is akarod!- magyaráz.
-Miért akarnám?Haverok vagyunk!Cameron sem csókolja meg Angelt mert ők is csak barátok!
-Igazad van! Sajnálom...
-Sajnálhatod is!
-Ne hogy már megsértődjél! Baleset volt és kész!- emeli fel a hangját.
Felmegyek a szobába de a paraszt jön utánam.
-Kis hisztis picsa vagy!-motyogja.
-Fejezétek be!-áll közénk Angel mire azt úgy megpofozza,hogy az ágyra esik.
Aztán meg az ajtót kulcsra zárja..
-Mit csinálsz?-kérdem de engem is megüt és a földön lekötöz.
-Most nézd végig ahogy megerőszakolom!-mászik a hugom felé aki kábultan fekszik az ágyon.
Elkezdi kibújtatni a fürdőruhájából én meg kiabálok és sírok,hogy ne tegye ekkor Cameron bevágja az ajtót.
-Te mocsok!-kiabál és leszedi a hugomról.Verekedni kezdenek majd kihajítja őt a szobából engem kiszabadít és a hugomhoz szaladok.Cameron ráadja a pólóját majd felemeli és lemegyünk a kocsijához miután összeszedtük a holmijainkat.
-Cameron örök hálám!-mosolygok rá a kocsiban.
-Semmiség...ha meg merte volna tenni szét szedem!
Angel ébredezni kezd.
Elmondok neki mindent mire azonnal haza akar menni Harryhez.
-Nem mehetünk vissza!-ölelem síró hugomat az ágyon.
-De é-én Harryt akarom...-sír és elbújik ölelésemben.
-Kibírjuk!- motyogom.
-Valahogy muszáj Harryvel beszélnem!- néz rám szipogva, mire sóhajtok egyet.
-Hívd fel Niallt, kérlek!- kezd megint könnyezni.
-Húgi... nem lehet! Tudod,hogy milyen bunkó! Biztos vagy fel sem venné a telefont, vagy felvenné, de lerázna...- motyogom.
Ekkor olyan hangosan kezdett sírni mint oviban amikor elvették a játékát.
-Ssss!!!Felhívom csak nyugodjál le!-
Kimegyek az erkélyre és tárcsázni kezdem Niall számát.
-Háló?- szól bele a telefonba. A hangjára nagyot dobban a szívem.
-Szia...kérlek add meg Harry számát mert a hugom ki van!
-Ohh...minek adnám meg?Instagramon a hugikád nagyon happy!Nekem nem tűnik olyan szomorúnak!-morogja.
-Kérlek...- csuklik el a hangom.
-Mit kérsz?-
-Harry telefonszámát!-
-Mit kapok érte?- hallom a hangját, és ismerem már annyira,hogy tudjam, hogy gonoszan vigyorog.
-Csak add meg a telefonszámot, és hagyál békén a bunkó éneddel! Nagyon idegesítő!- emelem fel a hangom.
-Hm.....Harry megadhatom a számod Skynak?-hallom meg ahogy megkérdi a fürtöst.
-Minek?-hallom Harry hangját...kihangosított.
-Mert a hugom beszélni akar veled!-motyogom.
-Minek?Cameron vagy ki nagyon el van vele...nekem is van más nem kell a mondandója.
-De fontos!-ekkor a húgom jön ki még mindig sírva. Kikapja a kezemből a telefont.
-Niall, légyszives add oda a telefont Harrynek!- szipogja Angel.
-Minek?- kérdi Niall.
-Csak add ide!- kiabál hisztérikusan a húgom.
-Itt van Harry mondd a mondandód hadd halljam én is!-hallom gonosz vigyorgó hangját.
-Majdnem megerőszakoltak te faszkalap add ide Harry számát!-sír fel keservesen a húgom.
-Aham... okés...- mondja Niall és leteszi a telefont. Nem sokkal később SMS-ben megkapom Harry számát. A húgom beírja a telefonba és hívni kezdi.Niall
-Harry, beszélnünk kell!- motyogom, mikor leteszi a telefont.
-Na?- dől hátra az ágyon.
-Ki fogok készülni...
-Mondd el, mi a problem!
-Haver, asszem én beleszerettem Skyba...- temetem az arcom a tenyerembe.
-Na ez csúcs hír!- vigyorog.
-Ja, nagyon... ebbe az a legszebb, hogy elbasztam! Szeretem és elbasztam!-
-Nézd...-mutat egy képet amin valami csávóval van.
-Faszom.... bele fogok őrülni, ha nem lehet az enyém! Ő az enyém! Senki másé!!- ütök bele a falba ököllel.
-Aham!-eszik valami csokit.-Legyen tököd aztán kérjél tőle bocsánatot és mondd meg,hogy szerelmes vagy bele!
-Haver, ezt nem telefonba kéne elmondanom neki... bocsánatot fogok tőle kérni, de elmondani nem tudom még neki...
-Jaj Niall baszd már szájba magad!Akkor hívd vissza és mondd meg baszki!
-Jólvanna!- morgom és tárcsázom Sky számát.
*****
SkyVisszabújunk a meleg ágyba.
-Ugye nem fogdosott?-kérdi.
-De....-hajtom le a fejem.
-Mit csinált velem?-kérdi szipogva.
-H-hát biztosan tudni akarod?
-Uhum...
-F-fogdosta a melled meg vetkőztetni akart...de Cam megakadályozott mindent!
-Jézusom....- hajtja le a fejét.
-Ne haragudj!- ölelem meg könnyezve.
-Nem a te hibád!- kezd sírni, mire én is. A telefonom el kezd csörögni.
-Bocsi, nem baj,ha felveszem?- nézek a húgomra.
-Semmi baj!- mosolyog.
-Mivan Niall?- szólok bele elhalt hangon.
-Sky, te sírtál?-
-És mi van,ha igen? Úgy sem érdekelnek az érzéseim! Főleg azon az éjszakán nem érdekeltek...- fröcsögöm a szavakat. Sky-Niall: 1:0.
-Mit mondott?-kérdi a hugom hozzám bújva miközben valamit pötyög.
-Csak megkérdi sírtam?Én meg erre jól leoltottam a fejét.
-Jól tetted!
-Mit írsz?-nézek a telefonjába.
Éppen egy sziát küldött,gondolom Harrynek mire az ugyanígy írt vissza.
-Szereted?-nézek le rá mert épp a mellkasomon van a feje.
-Nagyon...-motyogja.
-Jaj...- hajtom le a fejem.
-Kimegyek a mosdóba.- mosolygok. Épp egy kis korrektort teszek az agyhalott fejemre, mikor megint csörög a telefonom.
-Mi van már megint?- szólok bele fapofával a telefonba.
-Sajnálom Sky...- hallom Niall meggyötört hangját.
-Mit sajnálsz, Niall?- sóhajtok.
-Azt az estét! Azóta nagyon nagy bűntudatom van...-
-Niall, már mindegy! Ha bűntudatod lett volna, akkor nem oltottál volna be az egész iskola előtt a húgommal együtt!- Sky-Niall: 2:0
-Én csak nem tudtam a helyzetet kezelni...-
-Persze, azért kellett tenned a nagymenőt és lenézni engem, azért, mert majdnem megerőszakoltál, amit én nem akartam megbocsájtani?-
-Nem megerőszakolni akartalak...akkor megtehettem volna bármikor máskor is!Csak egyet szeretnék, hogy tudd,hogy sajnálom...-motyogja.
Lerakja én meg a tükörbe bámulok.
-Mi az?-kérdi a hugom mikor kimegyek.
-Bocsánatot kért mindenért...-hajtom le a fejem.-Nem tudtam neki mondani semmit....
-Angel, vissza kell hívnom Niallt!- nézek a húgomra.
-Te tudod.- mosolyog. Sóhajtok egyet és visszahívom a szöszit.
-Mi az Sky?- sóhajt.
-Szeretnék veled erről beszélgetni!-
-Sky, ez nem telefontéma...-
-Csak beszéljük meg!-
-Ezen nincs mit megbeszélni! Mondtam, sajnálom! De ha hazajössz, ígérem,hogy beszélni fogunk! Ez tényleg nem telefontéma.... valamelyik hétvégén vagy elmegyünk valahová, vagy átmegyek és beszélünk!- hallom szomorú hangját.
-Rendben...-
-Aztán ne búsulj! Sokkal szebb vagy, ha mosolyogsz!-
-Ezt bóknak vettem!- mosolygok.
-Mert annak is szántam. Légy jó Sky!-
-Szia!- teszem le a telefont.Kérlek komizz😍❤️🙏🏻
YOU ARE READING
I Got You [H.S and N.H ff]
FanfictionBy MiaStoran and SinatraStyles01 -Félek tőlük... -Mert ők...olyanok mint a démonok...