18.

194 16 5
                                    

Angel

Az orvos behívott én meg elmagyaráztam a panaszaimat.
-Megnézem a hasad!-motyogja az 50 év körüli férfi.
Felfekszek az ágyra és felhúzom a pólóm.Nyomkodni kezdi a hasam.Megnézi utána a torkom.
-Semmi bajod!
-Semmi?
-Semmi!-motyogja.-Élsz szexuális életet?
-I-igen...-motyogom zavartan.
-Akkor menj el nőgyógyászatra,Pont kevesen vannak,beírlak és akkor a kolegina fogad!-mosolyog kedvesen.
-Rendben!-mosolygok majd átmegyek a nőgyógyászati osztályra.
Még jó,hogy Kórházba és nem sima rendelőbe mentem.
-Angel Carter!-hívnak be.
Ott is elmondom a panaszaimat.Mondja a nő,hogy öltözzek át és megnéz.Idegsen fekszek fel az ágyra mert életemben nem volt ilyen vizsgálatom.
Elkezdi csinálni ami kicsit sem kellemes és közben a hasamat is nyomogatja...mi a szarnak??Anyám bárcsak Sky itt lenne....
Aztán egy szó nélkül kezet kezd mosni majd ultrahangon vizsgál.
-Nos kislány,látod azt a pici kis gömböt?
-Igen!-motyogom.
-Nos az a magzat!Terhes vagy!-motyogja....
-Nem... nem, nem! Az nem lehet!- akadok ki teljesen.
-Pedig de...
-El fogom vetetni...- motyogom.
-Biztos,hogy ezt szeretnéd?
-Igen! Nem! Nem tudom!- sóhajtok. -Át kell gondolnom...- hajtom le a fejem.
-Csak nyugodtan! Van időd. Kicsi még a magzat.
-Rendben. Köszönöm szépen. Viszontlátásra!
-Szia!
Szomorúan ballagok vissza a koleszhoz.
-Szejaaa húgiiiNem baj, ha Niallel elmegyünk moziba?- vigyorog, miközben nekifutásból megölel.
-Dehogy baj! Kis butus! Menjetek nyugodtan!- kacsintok rá, mire elmosolyodva megölel. Oldalakat kezdek keresni.

Én: Szia!
Tara: Szia! :)
Én:Hallottam a sztoridat...nem zaklatni akarlak de ma kiderült,hogy terhes vagyok...nagyon félek.
Tara: Egyáltalán nem zaklatsz! És megtudhatom a félelmed okát?
Én:18 vagyok egyetemista és a szüleim utálják a fiúmat ,aki egy igazi a suli rosszfiúja és nem tudom mit tegyek😭😭
Tara: Értelek! És el szeretnéd venni a kisbabát?
Én: lehet...
Tara: Hát az a helyzet, hogy ennyi idősen én is elvetettem a magzatot, mert túl fiatalnak tartottam magam. Most 26 éves vagyok és a férjemmel szeretnénk egy közös gyereket. Hát nem lehet...😢
Én: Miért?😮😮
Tara: Az elvetetés miatt...
Én: Oh, sajnálom!
Tara: Hát még én...
Én:Szerinted...menne az egyetem mellett?
Tara: Én a helyedben inkább a tanulás mellett voksolnék. Éld az életed!
Én:Köszi,hogy meghallgattál!
Tara: Nagyon szívesen!❤️

~két nap múlva

A suliban mindig a mosdót járom, mert hányok. Muszáj minél hamarabb döntenem! Én ezt nem bírom sokáig...
-Angel, biztos jól vagy?- jön be a mosdóba Sky. Igen, megint ott vagyok...
-Persze. Semmi baj!- mosolygok rá hamisan.
-Nem szeretnél visszamenni a koliba? Lebeszélem az ofővel!- simítja meg a karom.
-Hát azt megköszönném!- ölelem meg. A koleszba beérve átöltözök valami kényelmesbe és besötétítve a laptopomon Netflixen elindítok valami filmet. Persze félóránként meg kell állítanom, hiszen hív a wc...
két óra múlva megérkezik Hazz is.
-Szia cica! Jobban vagy?- jön ide hozzám. Csak megrázom a fejem és megölelem. Sírni kezdek.
-Mi a baj?
-Nem mondhatom el....-szipogok.
-Bébi nekem mindent elmondhatsz!-fogja meg Harry a kezem. Ekkor két srác jön be.
-Harryke majd ki lelkizitek magatok mennünk kell!-motyogja a haverja a száját tömve.
-Szívem este jövök!
-Megint mibe kevernek ezek a barmok?-kérdem idegesen.
-Semmibe!Angel nem vagy az anyukám!-áll fel.Ja de más anyja leszek...
-Akkor menj a hülye haverjaiddal!
-Megyek is,nem kell a kibaszott hisztid!És ne várj nem fogok sietni!
-Ja mert egy csajt fogsz dugni!Csak me csináld fel mint...-és itt befogtam.-Csak menj!-kiabálok és ő dühösen elmegy.
A kibaszott életbe!csapok a szekrénybe és azonnal felszisszenek.

Sky

Niallel úgy döntöttünk, hogy nem fogjuk túlzásba vinni a piálást. Amúgy sincs most kedvem hozzá. A szöszi az ölébe húz és halkan dúdolgat a fülembe. Mellkasának döntöm a hátam és a karjai közt biztonságot érzek. Hátrafordulok és megcsókolom. Belemosolyog a csókba és a derekamra fonja a karjait. Mikor szétválunk egymástól, visszadőlök az eddigi helyemre és nyakába rejtve a fejem, mélyen beszívom férfias, bódító mentolos illatát. Szorosan hozzábújok.
-Jó a buli?- néz rám félmosollyal.
-Kicsit uncsi, de no para!- motyogom.
-Szeretnéd, hogy hazamenjünk?
-Mehetünk, de ha neked jó a kedved, akkor ne! Nem akarom elrontani a hangulatod...
-De butus vagy! Ha neked nem tetszik a buli, akkor nekem sem!- ad az orrom hegyére egy puha puszit.
-Akkor menjünk!- állok fel és kézenfogva hagyjuk el az épületet. Niall a kocsija felé veszi az irányt.
-Tudsz vezetni?
-Baba, nem ittam, csak alkoholmentes koktélt!- nevet fel.
-Okika!- nyitom ki az anyósülést és ülök be az autóba. Az út csendben telik, de a szöszi töri meg  a csendet.
-Nem vagy éhes?- simítja a combomra a tenyerét.
-Egy kicsit...
-McDrive?- húzogatja a szemöldökét.
-Jöhet!- mosolygok. Niall egész úton a combomon pihenteti a kezét. Feljebb kezdi simítani a tenyerét, mire rácsapok a kézfejére. Felnevet és visszateszi az eredeti helyére a kezét. A McDriveba kikérjük a rendelést és a koleszba átöltözve enni kezdünk.
-Köszönöm szépen, finom volt!- motyogom teli hassal.
-Egészségedre, baba!- mosolyodik el és megcsókol. Eldönt az ágyon és a pólóm aljához nyúl. Óvatosan kibújtat belőle, a csókot megszakítva. Azonnal a felsőtestem elé teszem a kezeimet. Soha nem tetszett az alakom, na meg nagyon szégyenlős típus vagyok.
-Cica, előttem ne szégyeld magad!- ereszt el egy mosolyt és lassan lefejti magamról a karjaimat és a hasamat kezdi apró puszikkal behinteni. Visszatér a fejemhez és újra megcsókol. Ülésbe tornázzuk magunkat és úgy csókolózunk tovább.
-Szabad?- nyúl a melltartóm hátuljához. Bizonytalanul bólintok egyet. Egy mozdulattal kipattintja a kapcsot és eldobja valahová a szobába. Végigmér és perverzen elvigyorodik majd megnyalja a száját. Ijedten nézek rá, amit észre vesz és szóvá is tesz.
-Baba, ugye nem félsz tőlem?- fogja meg a kezem.
-Dehogy, csak... hát izé.... na tudod!- hajtom le a fejem.
-Még szűz vagy. Tudom!- simítja meg az arcom.
-Figyelj Sky!- fogja meg a kezem. -Ha még nem állsz rá készen, akkor én itt és most leállok, csak egy szavadba kerül!
-Tényleg megtennéd értem?- nézek rá szomorúan.
-Rád megéri várni!- mosolyodik el és idenyújtja nekem a pólóját, hogy vegyem fel.
-De én nem szeretném, ha haragudnál rám emiatt...- rázom a fejem, miközben belebújok a pólójába.
-Jaj ne légy buta! Tudod, hogy te vagy a mindenem és soha nem tudnék rád haragudni! Bármiről is legyen szó! És pont emiatt soha, de soha nem haragudnék meg. Megértelek! Tudom,hogy én lennék az első neked és azt is megérteném, hogy a bulin történtek miatt nem nekem szeretnéd magad odaadni, de...-
-Te teljesen meghibbantál!- szakítom félbe. A szüzességemet az igazinak tartogatom, és benned megtaláltam az igazit! Tudom,hogy neked szeretném odaadni magam, de nem tudom, hogy hogyan kezdjek bele... nem állok erre még készen. Ne haragudj rám!- nézek rá könnyes szemekkel. Fejrázva magához ölel, mire szorosan hozzábújok. A hátamat kezdi simogatni.
-Nem erőltetem! Ha kell, akkor egy életen át várok rád, de neked legyen a legjobb! Azt szeretném, ha emlékezetes lenne neked az első, és ennek érdekében mindent meg fogok tenni!- szorít az ölelésünkön.
-Te olyan tökéletes vagy!- nézek fel rá sírva.
-Senki sem tökéletes, baba!- mosolyodik el és letörli a hüvelykujjaival a könnycseppeket az arcomról. A végén megcsókol.
-Tudod, már régóta tartozom neked valamivel!- mosolyodik el kisfiúsan.
Mesélj, hadd halljam!- Ülök törökülésbe.
-Csak egy pillanat. Össze kell szednem a gondolataimat...- Nagyon koncentrál, amin csak mosolyogni tudok.
-Írtam neked egy dalt és abból szeretnék énekelni egy részletet...-
-Na, kíváncsivá tettél!- pörgök fel, mint egy kislány.
-Mennyi el nem mondott szó, mi arra vár,
hogy kimondjam, már százszor kezdtem el talán.
Millió féltve őrzött érzés szomorú szivem legmélyén hever,
mert sosem mondtam el,
Hogy te vagy aki kell, rád vágyom
te vagy, aki kell minden áron,
szorosan ölelj, hogy fájjon,
úgy mint semmi más.
Csak te vagy az életem, halálom,
kiért néha könnyezem, belátom,
de ez az ami tán a legszebb vallomás.- énekli végig a szemembe nézve. A végén csak potyognak a könnyeim.
-Megríkattál te dinka!- mosolyodok el és a karjaiba vetem magam.
-Tetszett?- kérdi türelmetlenül.
-Hogy tetszett-e? Imádtam! Majd megmutatod az egész dalt?
-Persze! Na de aludjunk, mert késő van, és holnap suli van!- tapsol kettőt, mire felveszem az elkínzott arckifejezésemet.
-Nem lehetne kihagyni?- nyöszörgök.
-Baba, nem lehet!- rázza a fejét.
-Kérlek!- vetem be a kiskutyaszemeimet.
-Nem fog meghatni!- vigyorodik el, de nem hagyom abba.
-Na jó, kihagyhatjuk, csak hagyd abba!- nevet fel.
-Ezaz!- dőlök el az ágyon.
-Menni kéne fürödni nem?- fekszik le mellém a szöszi.
-Kéne...
-Te mész előre, vagy én?
-Megyek én.- sóhajtok és feltápászkodok. Csak én lehetek olyan szerencsétlen, hogy pont Niall férfiasságába tenyerelek bele...
-Upsz... bocsi!- kuncogok.
-No para!- vág elkínzott fejet.
-Tényleg ne haragudj!- hajtom le a fejem.
-Tényleg nem haragszom!- simítja meg az arcom.

Reméljük tetszik! Puszi: SinatraStyles01 and Me😋❤️

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 03, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

I Got You [H.S and N.H ff]Where stories live. Discover now