6.

257 12 0
                                    

Sky

~Másnap

Az egyetemre beérve haladunk a szokásos folyosón, egészen a termünkig. Leültünk a szokásos helyünkre. Pár perc múlva bejöttek Niallék a haverjaikkal.  A szöszi megint ugyanazt a ribancot ölelgeti... tudtam,hogy nem kellett volna ennyire közel kerülnöm hozzá! A fenébe is! Utálom magam... felállok a helyemről és könnyes szemekkel megyek el mellettük. Niall mikor látja,hogy könnyes a szemem, azonnal elengedi a ribancát és utánam jön.
-Hé! Mi a baj?- fogja meg a csuklómat. Csak lehajtom a fejem és nem válaszolok. Nem akarok megint ugyanabba a hibába beleesni,hogy belenézek a kék íriszébe és azonnal elvarázsol. Nem! Komolynak kell lennem!
-Semmi!- válaszolom flegmán.
-Már megint miért vagy ilyen?- engedi el a csuklóm,mire azonnal hátat fordítok és elmennék, de a szöszi megint megfogja az alkaromat és olyan erővel húz vissza,hogy a mellkasának csapódok.
-Kérdeztem valamit!- morogja.
-Hagyjál békén!- rántanám ki a kezem az övéből, de megszorítja. Felszisszenek,mire lazít a szorításon.
-Azt mondtam, hogy hagyjál békén! Menj vissza a miss lufimell kurvádhoz!- pofozom fel,mire a többiek füttyögni kezdenek. Indulnék ki,de a tanár megállít.
-Ms. Carter! Kérem menjen vissza a terembe, mert egy perc múlva kezdődik az óra!- mutat a terem felé.

Angel

Csak néztem.
-Leszarom,hogy kezdődik az óra!-indul ki....basszus amióta az a hülye Niall...fhuuu.Felállok.
-Angel Carter!Tán maga is ki szeretne viharozni mint a kedves nővére?-kérdi a tanár.
-Dehogy megy!Túlságosan stréber az ilyenekhez!-kezd Harry nevetni mire a többiek is.Leszarva őt összepakolok és Sky után megyek.
A lépcsőn ül.Mellé ülök.
-Olyan szemét!-hajtja fejét a vállamra.
-Semmi baj!-karolom át.
-Ő egy faszkalap!Ahogy Harry is...-morgom.-Megmutatjuk nekik!-áll fel.
Elindul én meg meg indulok vele.
A foci pályára megyünk ahol helyes fiúk edzenek.
-Tomlinson,Payne!-kiabál Sky.
-Mizu Carter?-biccent a két helyes pasi.
-Este elvinnétek a motoros buliba minket?-mosolyog rájuk.
-Persze!-mosolyognak.
-Ő a hugom,Angel!-mutat rám.
-Nem csodálom látom,hogy egy Angyal!-kacsint a kék szemű.
-Liam vagyok!Ő meg Louis!-mutat a mellette lévő srácra.
Este készülődni kezdünk.
Sky ruhát választ egy magassarkúval

Én pedig rövidgatyás szettet választok

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Én pedig rövidgatyás szettet választok.

-Minek kellett ezt a fehérneműt felvennem?Nem fogok dugni!-motyogom

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Minek kellett ezt a fehérneműt felvennem?Nem fogok dugni!-motyogom.
-Nem tök mindegy?Mindig csipkét hordok!-nevet.
Kopognak,Sky ajtót nyit és Louisék lépnek be.
-Ma játszátok el a pasinkat!-mondja neki könnyedén.
-Felőlem.-rántanak vállat.
-Sky remélem jó vagyok neked!-kacsint rá Liam.
-Meglátjuk.-kacsint a nővérem is majd elindulunk.
-Mocival megyünk pattanj!-biccent Tomlinson.
Félek, de felülök mögé.
***
Hangos motor és dörömbölő zene.Leszállunk a mociról és körbe nézünk.
-Na most szépen oda megyünk!-biccent Sky.
Louisék átkarolnak minket majd arra megyünk ahol Niallél vannak....az izgalom úgy érzem a fejembe száll.
-Sky?-látom Niall szemében a meglepedtséget.
-Ohh Hali srácok!-
-Mit kerestek itt?-kérdi Harry engem méregetve.
-Mit ne keressünk Styles?-bunkózik Tomlinson.
-Szerintem....vedd le a kezed Babyről!-löki meg Harry Louist.
Sky elhúz a két sráctól.
-Na mi van Styles?Fáj ha más dugja a prédád?-ennyi kellett Harry Louisnak esett Niall pedig Liammel nézett farkas szemet.
-Harry hagyd már!-szedem le Louisról.Mindkettőnek vérzik a szája és az orra is.
-Menjetek el!-löki meg Niall Liamet.
-Nem!-löki vissza.
-Niall, maradj már!!!-morog Sky.
De hiába mert a szöszi leüti Liamet az meg vissza üt.
-Angel!-húz el valaki.
-Eressz!!-kiabálom mikor meglátom,hogy Harry az.
Hirtelen a hátára kap és elhurcol......

Sky

Kezd eldurvulni a helyzet, ezért a két fiú közé lépek.
-Fiúk, mostmár elég legyen!- nézek rosszallóan felváltva Liamre és Niallre.
-Ember, mindkettőtöknek fel van repedve a szája és vérzik az orrotok!- rázom a fejem.
-Gyertek, a koliba lefertőtlenítem.- nézek rájuk és a karjuktól fogva elhúzom őket a koleszig. Leültetem őket az ágyamra és a fürdőbe indulok az elsősegélydobozért.
Először Niallt veszem kezelésbe. Megfogom az állát és betadinos zsepivel elkezdem lefertőtleníteni a száját. Felszisszen, mire elhúzom a kezem.
-Bocsánat, de muszáj lefertőtlenítenem!- mondom és folytatom a cselekedetemet. Mikor a szöszivel végzek, Liammel is megcsinálom ugyanezt, majd visszaviszem a dobozt a fürdőbe.
-Köszi Sky!- mondják egyszerre,mire megrázom a fejem.
-Nincsmit, de legközelebb ne csináljatok ilyet! Niall kérj bocsánatot Liamtől!- mondom, mire magamban nagyot mosolygok, mert úgy hangzik, mint ha óvodásokkal beszélnék. Férfiasan megölelik egymást.
-Sky visszajössz a buliba?- kérdi Liam.
-Hát az őszintét megvallva inkább nem. Nem tetszik az a hely...- húzom el a szám
-Én itt maradok veled!- néz rám Niall.
-Kösz, nem!- nézek rá. -Baszki...- kiáltok fel.
-Mi a baj?- kérdik egyszerre
-Hol van a húgom?-
-Biztos a buliban. Majd ha visszamegyek, akkor írok,hogy ott van-e okés?- kérdi Liam.
-Oké! Ezer hálám!- mosolygok és megölelem,amit Niall összeszorított állkapcsal néz végig. Liam elmegy én meg kiveszek a szekrényből egy leggingset meg egy xxl-es pulcsit és elmegyek a fürdőbe átöltözni. Mikor kimegyek, Niall még mindig ott ül az ágyamon.
-Hát te? Még mindig itt? Mit szeretnél?- kérdem fapofával és a konyhába vezet az utam.
-Mi volt az a pofon? Hm?- jön mellém.
-Hát a szőke herceg megszorította a karom, ami nem mellesleg még mindig piros, na mindegy.- mondom fintorogva a szőke herceg nevet.
-Hadd nézzem.- fogja meg óvatosan a karom, mire felszisszenek.
-Sajnálom...- hajtja le a fejét.
-Nincs szükségem a sajnálatodra!- mondom bunkón, majd csinálok egy teát.
Niall szomorúan elmegy én meg a teámmal az ágyra ülök.
Azért talán nem kellett volna felpofoznom....vagy...
-Sky...
-Megint?-kuncogok hátra nézve,Niall visszajött.
-Sajnálom....A bandából van a szőke csaj....és csak kéztartó...te több vagy....sajnálom...-
-Ahhh....-hajtom le a fejem.
-Adsz még egy esélyt?-kérdi Niall szomorúan.
-Adok!De ha mégegyszer az a kurva a közeledbe lesz....-morgom.
-Nem lesz!Helyette te gyere mellém!-ül le hozzám és átkarol.
-Helyette legyek én a kéztartód?- nevetek.
-Jaj! Nem úgy gondoltam!- nevet ő is.
Kopogtat valaki.
Kinyitom és Liam jön be.
-Angel nincs a buliban!-rázza a fejét.
-Mi??????-adom ki a magas C-t.
-Biztos semmi baja!Lehet épp ide tart!-nyugtat Niall.
-Ne akadj ki Sky....de Harry is eltűnt....-húzza a száját Liam.
Azonnal elindultunk a buliba és kérdezni kezdtünk mindenkit.
-Nem látták!Se Harryt,se Angelt...-motyogja Li.
-Baszki....és ki is van kapcsolva!
-Harry mivel jött?-kérdem.
-Kocsival,de az itt van!-biccent Niall.És akkor eltátja a száját.-De a motorom nincs itt!!-nyel nagyot.
-Hát ez kész.....

Angel

Harry tök simán maga elé ültetett és lefogott....így motoroztunk végig nem tudom hány órán keresztül.
-Nyugodj már le!-száll le és engem is lerángat a motorról.
Ismét felkap a hátára és elindulunk egy mólón.
Mikor megáll csak nézek. Csak ámulok milyen szép ez a hely.
-Tetszik?-kérdi mosolyogva.Már nincs olyan sötét mivel hajnali 5 óra van.
-Gyönyörű!Hol vagyunk?
-Clevedon Pier.-mosolyog.
-Minek hoztál ide?Megfagyok....-suttogom.Rámadja kockás ingjét ami azonnal össze is húzok magamon.
-Csak....mert nem akarom,hogy mással legyél!-hajtja le a fejét.
-Miért?Mindig bántasz....-emelem fel állát,hogy a szemembe nézzen.
Úgy néz rám mint egy kisfiú....olyan édesen.
Kezeim nyaka köré fonom,derekamra csúsztatja kezeit és úgy ölel  magához.
-Ne szokd ezt meg!-motyogja a fülembe.
-Szopd le magad!-ütöm meg.
-Na!-vigyorodik el.
Sétálni kezdünk és meg is feledkezek arról,hogy Harry milyen bunkó...mert most nem az.
Csak ülünk és nézzük a nap felkeltét.Talán akartam volna,hogy megcsókoljon de talán nem....egyszerűen nem tudom mit akar tőlem....
Azután motorra pattantunk és vissza felé indultunk....olyan jó ilyenkor csak ölelem őt.

Kérlek komizz!❤️🙏🏻

I Got You [H.S and N.H ff]Where stories live. Discover now