13

193 10 2
                                    

-Miért?-nevet fel.-Elugrok a könyvtárba vissza vinni a projekthez kellő könyvet,vissza felé meg beurgok a boltba és jövök!Ha csak nem zavarok mert akkor valahol elleszek.-ránt vállat és elcsorja az üditőm, szokásához híven.
-Jaj, dehogy zavarsz. Ha csak nem zavarna az, ha esetleg Niall itt aludna...- hajtom le a fejem mosolyogva.
-Nem zavar!Cameron úgy is Londonba ment és hétvégén ide jön még egy kicsit aztán hétfőn megy haza!-mondja.
-De khm....én egy barátnőmnél alszom...átnézem vele a tananyagot!-köszörüli torkát a húgom. Tuti Harryvel lesz!
-Oki!- mosolygok sejtelmesen. -Na, menj! Ne várjon rád a könyvtár!- kezdek nevetni, és töltök még egy pohár narancslevet, mostmár tényleg magamnak.
-Kérsz?- nézek Niallre, aki csak megrázza a fejét.
-Jahh...-néz furán a hugom majd megindul.
-Szóval!-nézek Niallre.
-Csináljunk valamit!Menjünk moziba!-ajánlja.
-Ahhoz túl lusta vagyok!- kezdek nevetni és bedőlök az ágyamba.
-Akkor megnézünk egy filmet együtt!-ad apró puszikat a hasamra.Hirtelen valaki bejön.
A göndör az, Danonet eszegetve.
-Te?-néz rá Niall.
-Unatkozok!-tömi a szájába a joghurtot.
-Azt hittem Angellel vagy!-motyogom.
-Miért lennék vele?-ráncolja a szemöldökét.-Mindegy csá!-megy is ki.
-Harry olyan, mint egy képregény!-húz magához nevetve a szöszi.
-Szerintem is!- kezdek nevetni én is. -Na de milyen filmet nézzünk?- csapom össze a tenyeremet.
-Nem tudom.- húzza el a száját.
-Vígjáték? Mondjuk Vakáció?
-Az szerintem jó lesz!- mosolyodik el, mire felállok és beteszem a választott filmet.
Mellkasára hajtom a fejemet ő meg szorosan öleli magához testemet.Furi...most már van egy barátom!Egy hercegem...aki értem jön...megvígasztal és feltétel nélkül szeret!
Ad a hajamba Niall egy puszit. Ez után már csak annyit veszek észre,hogy elnyel az álomvilág.
****
-Hahó...Sky...-hallom Angel halk hangját.Lassan kinyitom a szememet majd meglátom őt.-Csak gondoltam szólok itthon vagyok!De aludj, mert késő van.-motyogja majd leveszi a ruháit és egy nagy pólót felvéve indul meg.
-Hány óra?
-Egy!-suttogja.
-Hova mész?
-Aludni.-zárja le majd kimegy leoltva az összes lámpát.Szöszimre nézek aki halkan szuszog. Visszahajtom mellkasára a fejem, de már nem igazán tudok visszaaludni.
-Mi a baj?- hallom a szöszim hangját.
-Nem tudok aludni, mert Angel felébresztett!- kezdek kuncogni.
-Na, gyere ide!- mosolyodik el és kitárja a karját.- Várj! Előtte nem baj, ha leveszem a pólóm? Jobban szeretek félmeztelen aludni...
-Nyugodtan!- mosolygok. Leveszi a pólóját és megint kitárja a karját.
-Na mostmár jöhetsz!- nevet. Hozzábújok, ő pedig szorosan magához ölel. A nyakhajlatába temetem a fejem, és mámorító illatát belélegezve próbálok elaludni.
-Ez így nem jó! Valami hiányzik!- hallom kisfiús, durcás hangját.
-Na mi a baj?- nézek rá kuncogva. Huncutan elvigyorodik és ajkaimra tapasztja az övéit. Mosolyogva visszacsókolok. Nyelve bejutásért könyörög, amit megadok neki.
-Jó éjt Sky!- suttog, mikor szétválunk egymástól.
-Neked is!- mosolyodok el és a mellkasára hajtom a fejem. Szívverését hallgatva alszom el.
*******
Reggel azonnal kipattannak a szemeim, mert veszekedést hallok. Lehámozom magamról a szöszim ölelő karjait és kimegyek a folyosóra.
-Mi a baj?- hallom a hátam mögül Niall reggeli rekedtes hangját.
-Semmi,csak valakivel veszekszik a húgom.-
-Honnan tudod,hogy Angel?- mondja,majd hátulról átkarol.
-Megismerem a hangját!- nézek hátra.
-Nyugi!- ad egy puszit a számra.
-Mert az a kurva jobb???-hallom Angel hangját mire a szöszire nézek és elismeri,hogy ő az.
-Ne csináld Angel!Csak egy sms!-halljuk meg Harry hangját.
-Elveszed a szűzességem azt hazudod szeretsz utána meg egy másik rinygóval találkozol?????-kezd sírni....
-Most mi a fasz bajod van??-kiabál már Harry is.-Nem fogok mindig egy lánnyal szórakozni ha megtehetem,hogy többel szórakozzak!
-Hát te undorító vagy!Soha többé nem akarok veled szóba állni!Nem is hiszem el,hogy én téged szeretlek!!!!!!-üvölt Angel majd meglátom ahogy kinyitja az ajtót és sírva kijön.Ránk néz majd minket az útból félre lökve minket megy be a szobába.
-Angel....-megyek be.
-Ne szólj hozzám!-kiabál majd elkezd felöltözni.
-Hova mész?-kérdem.
-Cameron változtatott az úton ma megy haza!Vele megyek Washingtonba....leszarok mindent!-pakol gyorsan össze és már indul is.
-Most mit csináljak?- borulok Niall karjaiba.
-Először is nyugodj meg!- simogatja a hátam.
-Hogy nyugodjak meg? Elvette a húgom szüzességét, aztán, meg cserben hagyja!- kezdek sírni.
-Sky...- ad apró puszikat a hajamba.
-Mi az?- nézek rá szipogva.
-Angel nagy lány már! Tudja,hogy mit csinál. Tuti, hogy vissza fog jönni, hiszen tudod,hogy a filozófia az élete!- mosolyog rám.
-Tudom...- hajtom le a fejem.
-Hol van?-jön felénk Harry.
-Semmi közöd hozzá, te seggfej!- morgom.
-Jaj ne kezd te is!Eleget kaptam a kedves hugodtól!
-Mi az,hogy ne kezdjem? Szépen megdugtad a hugomat, aztán meg valami kurvával van dolgod? Most meg idejössz és teszed itt az ártatlant! Ember, engem nem tudsz hülyének nézni!- emelem meg a hangom.
-Ahhhh mit vársz?A csaj rámírt én meg vissza írtam!Csak egy Numera!Angel meg más....Angel a folytonos valamim....-vakargatja a tarkóját.
-Aham... ezt add be annak, aki el is hiszi!- kezdem nézni a körmeimet.
-Jó....nem érdekel!-megy el dühösen.
-Niall, faszom ki van Harryvel!Szállítsd le a húgomról, mert Angel ártatlan!- nézek a szöszimre.
-Baba, mostmár mindegy...
-Miért?- nézek fel rá.
-A húgod odaadta magát neki! Innen már nincs nagyon visszaút. Látszik Angelen,hogy szereti. Ki is mondta... és amúgy is, felnőttek. Tudják,hogy mit csinálnak!- fogja meg az állam.
-Ne izgasd ezen magad!- mosolyog és ad egy puszit az ajkaimra.
-Faszom....a húgom olyan hülye!Őszintén szerinted mit gondolt mikor lefeküdt ezzel??????-idegességemben a földre vágom magam mire Niall felkuncog.
-Na, Sky! Kelj fel baba!- kezd nevetni, mire csak rányújtom a nyelvem.
-Nekem mindegy!- rántja meg a vállát és felkap a földről. Menyasszony pózba visz az ágyamhoz és rak le rá.
-Ne sírj! Hallod, a halálom az,ha valaki sír! Kérlek ne sírj...- bújik hozzám hátulról.
-Szeretlek!-ölelem meg.
-Én is téged!
-De te ugye nem fogod velem ezt tenni?-kérdem szomorúan.
-Dehogy is! Addig élnék! Soha nem csinálnék ilyet egy lánnyal! Érted? Soha!-
-Te jó vagy Niall!-csókolom meg, ő pedig belemosolyog a csókba.
-Köszönöm!-mosolyog.
-Mit köszönsz?- kezdek nevetni.
-Hogy jónak tartasz!Senki sem tart annak...-hajtja le a fejét.
-Ugyan már! Attól mert cigizel...- nézek rá szúrósan- attól még nem vagy rossz! Egy kicsit feljebb kéne tornázni a jegyeidet, és nem kéne ellógnod órákról!- mosolyodok el.
-Régen játszottam a lányokkal...mint most Harry!De aztán rájöttem az a fontos,hogy legyen valaki aki szeret...és aki elfogad!Nem fontos,hogy szuper teste legyen....vagy szuperül nézzen ki!Csak elfogadó és vicces legyen...szeressen feltétel nélkül és ne azon kelljen agyalnom mikor szakít vagy mikor lesz mással...mikor fog fájni és mikor fogok lelkileg meghalni....és tudom,hogy rád van szükségem...
-Szeretlek Niall!- kezdek sírni.
-Én is baba!-könnyezik be majd szorosan karjaiba zár. Mosolyogva megcsókolom.
-Úristen, de nyálasak vagyunk most!- kezd nevetni, mikor szétválunk egymástól.
-Nem baj!-vigyorgok.
-Jó érzés!De menjünk enni!- kuncog.
-Na, megszólalt a haspók!- kezdek nevetni, mire bevágja a szokásos kisfiús durciját.
-Menjünk Nando's-ba!-
-Ezaz!- kezd tapsolni, mint egy hülyegyerek.
-Na menjünk kisfiam!- röhögök és megfogom a kezét. Becsukom az ajtót és elindulunk.
Ott aztán nagyokat eszünk.
De gondolataim még mindig nem terelődnek.
-Hahó, Sky? Velünk vagy?- legyezi a kezét a szemem előtt.
-Ja, persze!- rázom meg a fejem.
-Mi a baj?- fogja meg a kezem az asztalon.
-Csak Angel...- hajtom le a fejem.
-Hm...-húzza el a száját.-Szeretnék erre mondani valamit de nem tudok!Sajnálom a húgod!De hidd el vissza jön.- mosolyog.
-Remélem igazad lesz...- hajtom le a fejem.
****
-Nem fogok vissza menni!!-sír a telefonba.
-De nem akarok nélküled lenni!-sírok én is.
-Gyere te is haza!Itt vannak az igazi barátaink!Itt is van Egyetem...és én bevallom beszéltem anyuékkal akik támogatnak...most jöttünk az egyik jó egyetemről,olyan mint a szürke 50 árnyalatában!-kuncog aztán megint sírni kezd.
-Én biztos,hogy nem fogok visszamenni! Én nem hagyom Niallt!- rázom a fejem.
-Persze... ti legalább jól megvagytok!- kiabál.
-Nem kellett volna odaadni Harrynek magad és te is jól meglennél egy hozzád való fiúval!-
-Köszi,hogy emlékeztetsz!-kezd hangosan sírni majd lerakja.
-Jaj Niall!!!-sírok fel.
-Cica!-ölel magához.
-Nem akartam ezt mondani! Csak idegesített,hogy neki adta oda magát!- bújok el nyakába.
-Semmi baj!Rossz döntést hozott de semmi baj!-
-Nem akartam megbántani...- szipogok.
-Tudom tündérkém!De az a Cameron ha ott van akkor ő vigyáz rá!-mosolyog.
-Remélem...- hajtom le a fejem.
-Hívd fel!- ajánlja.
-Kit?- nézek rá.
-Angelt!
-Fölösleges felhívnom! Úgy sem állna szóba velem...- fekszek le az ágyba.
Ekkor Niall a telefonomat elvéve tárcsázza Angelt....
-Neee!!!-suttogom.Kihangosítja.
-Igen?-szipog Angel.
-Kérlek ne haragudj rám!- kezdek sírni.
-Már nem haragszok!-sír ő is.-Hiányzol!!!!!!Gyere hétvégén ide!!
-Megyek húgi, ígérem!- szipogok.
-Szeretlek!
-Én is...- mosolyodok el.
-Akkor holnap találkozunk!-hallom mosolygós hangját.-Hozzd Niallt is!-kuncog
-Apa biztos megölné!- kezdek nevetni.
-Hát nem hiszem!Harryt szeretné megölni....-kuncog.-Cameron is itt van!És azt mondta a hülye,hogy miért nem vetettem vele el a szűzességem úgy is Bestiek vagyunk!-nevet fel mire én is.
-Hülye az a gyerek!
-Az!
-Hát ha Niall szeretne jönni, akkor szívesen elviszem magammal.- nézek az említettre, aki csak elmosolyodik és bólint egyet.
-Oksi!Öm....majd beszélünk ha holnap jössz...elmehetnénk a parkba!Megmutathatnánk Niallnek a Fehérházat!
-Benne vagyok!- mosolygok.
-Na de most mennem kell, majd még beszélünk!- mondja Angel.
-Rendben! Üdvözlöm anyuékat, meg Cameront!- mosolygok.
-Átadom! Szia Sky!-
-Szia húgi!- mondom és leteszem a telefont.

Kérlek komizz!❤️😍😘

I Got You [H.S and N.H ff]Where stories live. Discover now