-Holnap utazunk!- nézek vigyorogva Niallre.
-Akkor pakoljunk össze!- tapsol kettőt, mire nevetni kezdek. Közelebb jön hozzám.
-Mondd, Sky! Megcsókolhatlak?- suttogja a számra.
-Ez milyen kérdés volt?- kezdek kuncogni, mire lassan megcsókol. Ekkor kopognak.
Niall kinyitja.
-Mit keresel itt Bryan?
-Stylesnak szóljál,ha esteleg mégegyszer meglátom a mi helyünkön szét szedem a kis kurvájával együtt!-morogja egy pasi.
-Mi?
-Igen!Tegnap ott volt meg vele valami barna fürtike!Ha valami baja van,hogy a növérét dugom akkor neki szóljon!
-Na takarodj!-löki el Niall majd bezárja az ajtót.
-Mi történt?-kérdem.
-Semmi...- sóhajt.
-Naa, mondd el légyszi!- bújok oda hozzá, mire elmosolyodik.
-Harrynek a nővérének a pasija volt itt. Állitólag Harry elvitte a húgodat a helyükre. Valószínű,hogy ott oltotta ki a szüzességét...- néz rám.
-Mindegy... nem érdekel! Az ő dolga!- rántom meg a vállam és a szöszi ölébe hajtom a fejem. Arcomat kezdi simogatni a puha tenyerével az arcomat, végig a szemembe nézve. Elmosolyodok és adok egy puszit a tenyerébe.
Megint kopognak.Harry jön be.
-Itt járt az a fasz?-kérdi.
-Aha!-motyogja Niall.
-Tegnap előtt felhívott Gemma,hogy az a fasz megütötte...én meg oda mentem és bevertem neki!Angelel elhoztuk őt...teljesen ki van...-sóhajt.
-Istenem... Gemma ugyi a nővéred?- nézek fel rá Niall öléből.
-Igen!Ő írt nekem reggel...Angel meg azt hitte valami numerám...aztán kiváncsivá tett,hogy mit gondolna,ha egy sima csaj írna...és ez lett...-sóhajt gondterhelten.Aztán ránézünk és a szeme alatt egy nagy lila karika.
-Harry mi az?
-Jah...verekedtem hagyjuk!-legyint.
-Gyere, lejegelem!- állok fel és a hűtőből kiveszek egy zacskó jeget.
-Ezt szorítsd oda!- adom a kezébe a jeget.
-Ne haragudj!- nézek Harryre, miközben beülök Niall ölébe, aki átkarolja a derekam.
-Semmi...-ül le velünk szembe.-Köszönöm amúgy!
-Semmiség!-legyintek.
-Harry miért verekedtél?-kérdi Niall.
-Mert az a köcsög James tegnap este látta,hogy Angellel jövök haza...mármint látta,hogy mikor leszálltunk a motorrol megcsókoltam...és nem rég beszólt,hogy most már szűz kurvákkal játszok!Én meg megütöttem,hogy mit képzel ne hívja így őt és ő vissza ütött...de én nyertem!-mosolyodik el.
-Hülye az a gyerek! Ne foglalkozz vele!- rázza a fejét Niall.
-Mindegy. Angel hogy van?- kérdi szomorúan Harry.
-Megvan...- hajtom le a fejem.
-Otthon van?
-Uhum. Holnap megyünk mi is Niallel.
-Mondd meg neki,hogy puszilom és,hogy szeretem!- mosolyodik el a fürtös.
-Átadom neki!- mosolygok én is.
-Na nézd meg Styles más...-kuncog Nialler.
Erre hirtelen csörögni kezd a telefonom.
Felveszem.
-Háló?-szólok bele.
-Nem tudom mi van velem Sky!-hallom Angel síró hangját.
-Mi a baj?
-Sétálni indultam és eltévedtem!Nem tudom mi van velem....-sír fel.
-Jaj maci! Mondd meg légyszi az utcanevet!-
-Nem tudom!Egy park...vagy nem tudom!
-Van benne egy kis tó?- kérdem.
-Pont egy kis tó partján ülök.
-Rendben! Menj ki a parkból, és indulj el egyenesen! A harmadik saroknál fordulj balra!-
-Várj, jobbra induljak ki?
-Uhum!
-Oki!-
-Ha lefordultál balra, az után az első saroknál fordulj jobbra és ha egyenesen mész, akkor a harmadik utcában lesz a házunk!- magyarázom.
-Rendben köszi! Majd hívlak,ha elakadok!-
-Oks! Vigyázz magadra!-
-Oké! Szia!
-Szia!-
-Minden oké!- nézek a fiúkra.
-Mi volt a baj?- kérdik.
-Csak eltévedt!- kuncogok.
-De jól van?- esik pánikba Harry.
-Nyugi! Jól van!- mosolyodok el.
-Ahhh akkor jó!-sóhajt.-Miért nem engem hívott?-bigyeszti le ajkait.
-Ismered Washingtont?
-Hát nem annyira...
-Látod?Ezért!-nevetek fel, mire bevágja a durcit.
-Esküszöm, olyan vagy, mint Niall!- kezdek röhögni.
-Héé!- háborodik fel.
-Jólvan Kisfiam!- nézek rá, mire kinyújtja a nyelvét.
-Nem is tudom,hogy titeket hogyan tituláltak be rosszfiúknak!- röhögök még mindig.
-Ez egy hosszú sztori...- sóhajt Niall.
-Van időm!- vigyorgok.
-Majd egyszer elmesélem...- mosolyog és ad az arcomra egy puszit.
-Miért?Most is meg tudhatja!-mondja Harry könnyedén.
-Ne...-rázza a fejét Niall.
-Jaj Niall a barátnőd!Tudnia kell miért vagyunk "rosszak"!
-Igaza van Harrynek! Kérlek!- vetem be a kiskutyaszemeimet, mire sóhat egyet.
-Szóval...- kezd bele
-Harry mondd te!-dobja neki a párnát ijedten...hát látom ki az alfa hím....mármint Niall mintha azt gondolná Harry az apukája.
-Amikor ide jöttünk kötöszködni kezdtek velünk!Nos én amúgy sem vagyok az a hagyom magam srác!-mondja Hazz.-Ezért áldozatul válltak nekem...megszívattuk őket...olyan durván,hogy az egyiknek pszichiáter kellett!Utána meg mindenki félni kezdett...azt hitték,hogy a gyereket megkínoztuk pedig nem!Nos nagy menők lettünk bandánk lett aztán drog,cigi meg stb!Motor verseny...és persze sok csaj!A többiek féltek a banda meg nem.Ez így volt!
-Mi volt a szívatás?
-Az,hogy kibelezem a kutyáját!
-Mivan?!?!- kiáltok fel hisztérikusan és sírni kezdek.
-Kioltottátok egy ártatlan állatnak az életét? Nem így ismertelek meg titeket!- kiabálok.
-Dhogyis!hülye vagy?-kérdi Harry.-Nekem is van kutyám baszki!Plüss állat volt és csirke belsőség meg mű vér!A srác elhitte és a haverjai előtt behugyozott meg sírt!De aztán meg elmondtuk,hogy szívtad seggarc!És odaadtuk neki az életben maradt kiskutyát.
-Jézusom.... Ti annyira hülyék vagytok!- szipogok.
-Nyugi baba! Nem vagyunk állatkínzók,hogy megöljünk egy kutyát!- rázza a fejét Niall majd megcsókol.
-Khm..- halljuk Harry hangját, mire szétválunk egymástól. Elpirulva lehajtom a fejem, Niall meg röhögni kezd.
- Cica, előtte ne szégyeld magad! Gyerekkori legjobb barátom! Mindent elmondunk egymásnak!- mosolyog a szöszi és átkarolja a vállam.
-Király!-motyogom.
-Amúgy Harry csinált már rosszabbat!Ugye haver?
-Niall ezt ne...-rázza a fejét lehajtva.
-Naaaaa, mit csinált?- kérdem kíváncsian, mint egy kislány.
-Mondd el Harry!-kacsint Niall.
-Ja,hogy aztán majd Angelt ne engedje a közelembe?
-Nyugi! Nem tilthatom el tőled, ha szeretitek egymást!- nevetek fel.
Erre elmosolyodik.
-Tudom mit fogsz mondani....biztosan nagyon megrémülsz!
-Jaaaj...mit csináltál?-nevetek fel.
-Izgatott vagyok,ha a lányok szenvednek szex közben...kihozta belőlem az állatot....egyszer majdnem megöltem egyet mert pillangó késsel megszúrtam és vérzett...de ez nekem tetszett....tetszett ahogy szenved és ahogy sír alattam....-suttogja.
-Jézusom Harry...- rázom a fejem. -Ugye a húgommal nem fogod ezt csinálni?- kérdem elhalva.
-N-nem....-nyel nagyot.-D-de félek....
-Mitől, Harry?
-H-hogy újra elő jön bennem ez a démon és el veszítem mert olyat teszek vele ami neki nem jó!Sok rossz dolog történt velem...nincs kedvem erről beszélni se...csak ölelném Angelt...ő mindig el tudja feledtetni velem ezeket!Mindegy most megyek aludni!Jó éjt...-megy ki.
-Miafasz?- nézek Niallre, aki csak lehajtja a fejét.
-Te tudtál erről!?- akadok ki.
-I-igen...- sóhajt.
-Istenem....meg kellett volna néznem a hugomat...és ha tett vele valamit??
-Szerintem nem... akkor Harry sem meg Angel sem így viselkedne!- néz rám.
-Persze...-forgatom a szemem.-Mert te tudod mennyire elmond nekem mindent Angel!Reggel tudtam meg,hogy nem szűz!Nem mondta el...veszekedésből hallottam.
-Jól van Sky!Nem bántaná őt!Tudod...Harrynek a szülei elváltak mert az apja bántotta az anyját...meg Harryéket is.Van néhány olyan tetkója ami csak azért van,hogy el takarjon egy két heget....tudod ő egy nagyon rosszul felnevelt srác...volt már nevelőben is...ő a legjobb haverom...és mikor az anyjától elkerült anyukám magához vette!Nagyon szereti mintha a fia lenne,Harry nekem az egyetlen haverom akiben tényleg megbízok,ne aggódj!
-Jól van, Niall! Én hiszek neked, de ha bántja a húgomat, én Istenemre esküszöm,hogy a saját golyóstollával fogom kiherélni!- rázom a mutatóujjam, mire a szöszi elmosolyodik.
-Miért mosolyogsz?
-Cuki vagy, amikor idegeskedsz!- mosolyog még mindig, mire felnevetek.
-Niall, én egy gyilkosnak születtem. Nem lehetek cuki!- kezdek röhögni, mire lefagy a mosoly az arcáról és ijedten néz rám.
-Jézusom Niall! Olyan vagy, mint egy naív kisfiú!- röhögök még mindig és elkezdem nagymamásan csipkedni az arcát.
-Jaj de szeretlek nagyi!!!-teper le és megcsókol.
-Én is kisfiam!-kuncogok. -De a nagymamádat is meg szoktad csókolni?- röhögök.
-Nem... te egy kivételes nagymama vagy!- nevet fel és mégegyszer megcsókol.
Aztán ettünk és lefeküdtünk aludni....el mondjam Angelnek,hogy Harry mit tett??Egyáltalán mondjak neki bármit is Harryről?Kérlek komizz!❤️❤️❤️
YOU ARE READING
I Got You [H.S and N.H ff]
FanfictionBy MiaStoran and SinatraStyles01 -Félek tőlük... -Mert ők...olyanok mint a démonok...