8.

200 12 7
                                    

Angel

Átöltözve frissen kijövök a fürdőböl.
Kopogás nélkül jön be H.
-Szia!-sóhajt.
-Baj van?-kérdem miközben lábam közé mászik majd rámfekszik.-Mi vagyok párna?
-Az vagy!-hunyja be szemeit.-Ha a nővéred majd elkezdi mondani mekkora faszkalap vagyok az azért van mert meghallotta Niallel a veszekedésünk ahol mondom a csókot...de aztán letagadtam,hogy ne tudják meg!-néz rám.
-Oks!-simogatom göndör fürtjeit.
-Nem zavar?
-Mi?
-Hogy letagadtam?
-Nyem!Miért zavarjon?A nővérem megölt volna.
Csak puszikat kezdett adni a számra amit elmélyítettem.Lassan mozognak ajkai az enyémen de a telefonom csörögni kezd.
Harry oda adja mert ő van hozzá közelebb.
-Szia!-veszem fel.
-Majd Niallel későn érünk haza mert vacsizunk,puszi!
És már le is tette....oks.
-Álmos vagyok!-ölel tovább Harry.
-Én is,most nem is vagy olyan kemény csávó!-nevetek.
-Fáradt vagyok hozzá de ne aggódj holnap agyon szívatlak!-motyogja.
-Ugyan nem!
-Jól van Ang aludjunk!
-Itt nem mert a nővérem észre venne...-húzom a szám.Feláll majd engem felkapva indul át a szobájukba.Ott lerak az ágyra és ugyanolyan pózba fekszik rám....ennyi és már horkol is.
Niall

Kicsit ittunk Sky-val, de no para.
-Segítek!-jutatom be a szobájába mire csak nevetve az ágyra vágódik.Leoltom neki a villanyt.
-Jó éjt Ír Herceg!-kuncog.-Jó éjt húgi!-
-Nektek is!-nevetek majd kilépek.
Átmegyek a szobámba.
Levetkőzök majd a nagyon halvány fényű lámpát feloltom...ekkor meglátom ahogy Harry és Angel egymást ölelve alszanak miközben szakad az eső.

-Akkor játsszunk így!- gondolom magamban és visszemegyek Skyhoz aki már nagyban az igazak álmát alussza

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Akkor játsszunk így!- gondolom magamban és visszemegyek Skyhoz aki már nagyban az igazak álmát alussza. Becsukom kulcsra az ajtót és befekszek mellé az ágyába. Sky azonnal hozzám bújik. A tettét mosolyogva fogadom. Elkezd tapogatózni végig a testemen.
-Te nem Angel vagy!- motyog.
-Niall vagyok, Sky!- kuncogok.
-Uhum...- ásít és vissza is alszik.
Hirtelen Sky egy kisebb sikítást eresztett.
-Baj van?-
-Dörgött...-motyogja majd mégjobban hozzám bújik.
-Csak vihar, ne aggódj!-Puszilom meg a homlokát.
-Niall...
-Hm?
-Angel?
-Alszik!-hazudok mondjuk igaz hiszen alszik...az már mindegy,hogy Harry karjai között.
-Oks!- motyog és a mellkasomba temeti a fejét.
Hátát kezdem simogatni. Felnéz rám és adok az arcára egy puszit. Elmosolyodik és elpirulva lehajtja a fejét. Ugrik egyet, mert mégegyet dörög. Nevetni kezdek, mire mellkason csap. Kisfiúsan felháborodok, mire ő kezd nevetni. Mélyen belenézek a szemeibe. Arcom közelítem az övéhez és óvatosan megcsókolom, de ő eltol magától.
-Niall, ezt nem szabadna...- sóhajt.
-Miért?-kérdem.
-Mert!-bújik arrébb majd behunyja szemeit....bezzeg hülye Styles ha tudná Sky éppen ezek együtt alszanak....na meg tuti,hogy megcsókolta.Láttam a szemébe.

Kérlek komizz!❤️

I Got You [H.S and N.H ff]Where stories live. Discover now