Angel
Másnap iskolába menet nem túlságosan feltűnő akartam lenni, ezért egyszerűbe mentem.Niall vigyorogva velem szembe jön én előre köszönök, ő meg csak nekem jön mire elesek és a cuccaim a földön landolnak velem együtt.
-Jaj hülye Lúzer máskor ne gyere nekem!
-Hé!-löki a falnak Harry majd engem felsegít nehezen de elfogadom,hogy segít.
-Jaj Harry minek segítesz neki?Úgy se dughatod már meg,nem mindegy?-
-Kussolj már szöszke!Jól vagy Baby?-
-Tűnj a haverom közeléből!-lök meg kicsit Niall.
-Hagyd a hugom!-áll elém Sky.
-Jaj itt a másik stréber ribanc!-
-Állj le ember!-kiabál vele Harry és minket elhúz onnan.
-Megcsókoltál tegnap egy másik lányt...-morgom miközben kifelé megyünk az Egyetemről.
-Ő csókolt meg!!Amúgy meg miért?Nem tán féltékeny vagy?-
-Hagyjátok abba....-morogja Sky.~hétvége
Sky
Angel elment a boltba hozni rágcsálni valókat, addig én a kedvenc könyvemet bújom, mikor kopogtatnak. Szemforgatva megyek ajtót nyitni.
-Angel, mi a francért nem tudod elvinni a ku.... ó, sziasztok! Hát ti?- lepődök meg.
-Szia kislányom!- mosolyognak.
-Hol van a húgod?- jönnek be anyuék.
-Boltba. Foglaljatok helyet! Pont nemrég raktam rendet.- mosolygok.
Anyuék leülnek a húgom ágyára, mire én az egyémre.
-Minek köszönhetjük a látogatásotokat?- kérdem.
-Hát van egy meglepink!- mosolyognak sejtelmesen, mire kopogtatnak.
-Biztos Angel!- motyogom és megyek ajtót nyitni.
-Mit akarsz, Horan?- mondom fapofával.
-Neked is szia stréberke!- vigyorog és beinvitálja magát.
-Hogyan hívtad a lányomat? És amúgy kit tisztelhetek a személyedben?- néz szúrósan apa Niallre. Húha...
-Anya, apa, ő itt Niall Horan, az osztálytársam!- motyogom anyuéknak.
-És csak viccelt. Ugye Niall?- sziszegem oda.
-Persze,hogy vicceltem! Csípem a lányukat!- vigyorog és átdobja a vállamon a karját, amit álmosollyal leszedek.
-Ó, rendben! Ezesetben, hány éves vagy?- mosolyog anya.
-19 éves és már menni készült. Ugye Niall?- nézek rá.
-Nem, dehogy! Van időm!- vigyorog gonoszan.
-Akkor az idődet töltsd légyszives a szobádban!- vigyorgok én is és kitolom az ajtón.
-Nem rossz stílus, Carter!- húzogatja a szemöldökét.
-Hagyj békén Horan!- mondom fapofával és rácsukom az ajtót.
Ekkor hangosan rontottak be a húgomék.Harrynek a hátán röhögcsélve mikor meglátja apuékat, leugrik.
-Anya,apa!- öleli meg őket.
Harry meg kínosan álldogál.
-Na és ki a fiú?-biccent apu Harryre.
-Harry Styles vagyok!-fog kezet apuval majd anyunak kezet csókol....hát persze,hogy Niall ilyen fasz,hogy bénán mutatkozzon be! A Styles gyerek meg, mint egy minta diák.
-Örvendek Harry!-
-Most megyek....majd ütközünk Baby!-ad a hugom arcára egy puszit majd kimegy.
-Huuu de helyes fiú Angel!-mosolyog anya...tipik...
-Nem helyes!Ez egy rossz fiú!Sky miért engeded, hogy a húgod közelébe kerüljön egy ilyen?-néz apu idegesen. Jaj mert apa egy gazdag üzletember, akkor már más menjen a francba...
-Hagyd már apa!Nagylány!-
-Mindegy megyünk Calfinorniába!!!Beszéltünk az igazgatóval is!-mosolyog anyu.
-Mi?-nézek.
*****
Mindent összepakoltunk és a cuccunkkal indulunk el a kocsihoz. A kapuban találkozunk Niallel.
-Elnézést! Elrabolhatnám a lányukat pár percre?- mosolyog a szöszi. Faszom... miért nem száll már le rólam?...
-Persze,nyugodtan!- mosolyog anya.
-Mit akarsz Niall? Mi van már megint?- forgatom a szemem, mikor tisztes távolságba kerültünk anyuéktól.
-Remélem vissza sem jössz!- vigyorog Niall, de csak azért,hogy anyuék azt higyjék,hogy minden oké.
-Szopd le magad Horan!- vigyorgok én is.
-Ölelj meg!- motyog.
-Ajj, muszáj?-
-Csak csináld!- mosolyog.
-Hát meg a lófaszt, azt!-
-Hidd el, én sem jókedvből csinálom...- motyog és megölel. Mélyen beszívom bódító illatát, ami teljesen elvarázsol és egy időre elfelejtem a tettét. A derekamra simítja a kezét. Most szívesen elrántanám onnan, de teljesen elkábított a férfias illata. Istenem, amilyen rohadt bunkó, olyan cuki... Sky! Ezt már egyszer megbeszéltük! Nem baj! Annyira jó az illata... mégegyszer belélegzem az illatát és eltemetem a nyakába a fejem.
-Menned kell Carter!- veszi fel újra a bunkó stílust.
-Kapd be Horan! Neked érzéked van elrontani a pillanatokat...- veszem fel én is a bunkó szerepet.
-Ha visszajössz, akkor beszéljünk!- motyog.
-Talán...-suttogom majd intek egyet és vissza megyek anyuékhoz.
-Hol van Ang?-kérdem.
Csak kintre biccentenek én meg kimegyek és meglátom őt meg a göndit.Hallgatózni kezdek.
-Ne várd,hogy hiányoljalak mert nem fogsz hiányozni....-
-Jaj te gondosz,rossz...egoista állat!-nevet fel Angel.
-Nem fogom a párnát ölelni...-suttogja Styles.-Na most menj szépen és utána gyere vissza!-öleli meg a göndi.
-Jaj nehogy valaki meg tudja,hogy ilyen kedves vagy!
-Nem fogják...az első csajt megdugom aki velem szembe jön...
-Ja mert ez rád vall na szállj le rólam!-kezd erre jönni Angel mire gyorsan vissza szaladok anyuékhoz.
Az autóba beszállunk...mindketten csendben bedugjuk a fülhallgatót és meg sem szólalunk.
Niallt látom a kapuba mire nyelv nyújtva mutatok be neki amibe a húgom is csatlakozik mire nevetni kezdek.
De látom Angel a szemébe a szomorúságot....belezúgott abba a gyerekbe az meg azzal áll elő,hogy valakit mindjárt megdug...kedves nagyon!
-Szeretlek hugica!-ölelem magamhoz és kiveszem a füléből a fülest.
-Én is!-puszilja meg a fejem tetejét.-Figyu igazad volt Harryvel kapcsolatban...és mostantól számíthatsz arra,hogy csak tanulni fogok!-mosolyog.
-Örülök neki!-mosolygok.
A reptérre megyünk és elindulunk Californiába.
Megérkezünk és kipakolunk a hotelbe. Elkezdünk átöltözni fürdőruhába.
-Mehetünk?- nézek a húgomra.
-Uhum...- bólint és anyuékat felvéve megyünk le a partra. Bemegyünk a tengerbe és pancsolni kezdünk.
-Ang!-
-Hm?- néz rám.
-Én megyek napozni. Akarok egy kis színt.- kuncogok.
-Same... megyek veled!- mosolyog. Szólunk apuéknak és kifekszünk a partra.
Miután napoztunk és még úsztunk,úgy döntöttünk,hogy elmegyünk vacsorázni így csinosan felöltözve indultunk neki.
Az étel finom volt és mi nagyon jól szórakoztunk.
Másnap leindultunk és a két Washingtonban megismert haverunkkal találkoztunk.Johnnal és Cameronnal.
A hugom nem vágom mit bír benne de ha lehet inkább ezzel legyen mint a gonosz Hazzal.
-John csinálunk ölelős képet?-kérdem.
-Aham!-mosolyog.
-Lefotóztok?-nézek a hugomra aki azonnal ide lép és csinálja a képet-Köszi!-mosolygok rá. Én is csinálok képet róluk
Azután elmegyünk Cameronékhoz medecézni.Azonnal meg is örökítünk egy vicces képet amin mintha megkérném a hugom.
Kérlek komizz!❤️❤️❤️❤️
YOU ARE READING
I Got You [H.S and N.H ff]
FanfictionBy MiaStoran and SinatraStyles01 -Félek tőlük... -Mert ők...olyanok mint a démonok...