7.

235 13 9
                                    

Angel

Leszállok a motorról.
-Kösz...jól éreztem magam...-suttogom.
-Máskor is elmehetnénk!-mosolyodik el.
-Az klassz lenne...-vigyorgok.
-Csinos vagy Angel!-kacsint majd elhajt.
Styles...beléd fogok esni!
Már reggel van szóval szaladok a Koleszba.
Átöltözök,fogat mosok stb.
Már az órámra is tuti becsengettek.
Megindulok a terem felé.
-Mr.Styles csoda,hogy bejött!-mondja rám sem figyelve a tanár...de mikor nem jön a bunkó válasz rám néz.-Ohh...Carter!Azt hittem Styles jött....de furcsa,hogy a kedves nővére azt mondta rosszul volt maga és nem jön!-sétál felém.
Ekkor hirtelen nyílik mögöttem az ajtó.
-Ohhh....Styles...és Carter....mi jót csináltak maguk?-vonja fel a szemöldökét a tanár.
-S-semmit asszonyom...-suttogok.
-Nyugi már Angel,amúgy semmi köze!Inkább írkáljon a táblára és észre se vegyen!-megy a helyére Harry mire én is fel megyek a helyemre.
A tanárnő ideges arca mindent elárul rólam....
***
A szünet nem telik sehogy sem.Harry a bandájával lóg én meg tisztes távolságból nézem őt.
-Hol a francba voltál?-száguld mellém Sky.
-Bocs....csak sétáltam!-ásítok.
-Sétáltál??-kérdi hisztisen.-Basszus haza se jöttél!
-Jól van már Sky!18 vagyok baszki csak tudok magamra vigyázni....-hagyom őt ott.Harryék előtt megyek el aki viselkedésem csak egy kaján vigyorral díjazza. Aszem...tetszik neki ha kicsit goromba vagyok másokkal....rendben játszunk.

Sky

Ezt nem hiszem el! Angel már megint nincs a koliba... hívnám fel, de ki van kapcsolva. Eközben az eső is elered. Sóhajtva dőlök be az ágyamba és gondolkodni kezdek,hogy hol lehet a húgom. Amióta elmentünk a sulikezdési buliba azóta nagyon furcsa... elmélkedésemet halk kopogás zavarja meg. Boldogan megyek az ajtóhoz, hátha a húgom az, és elfelejtette a kulcsát. Mosolyogva nyitom ki az ajtót, de ahogy meglátom, hogy nem Angel, lehervadt mosollyal engedem be Niallt.
-Hali Sky!- mosolyog.
-Szia Niall!- sóhajtok.
-Mi a baj?- néz rám.
-Már megint nincs itthon a húgom. Niall én ki fogok készülni, ha mindig eltűnik!- szomorodom el.
-Nem értem! De reggel is láttam!- rázza a fejét.
-Egy óra óta nem láttam. Amióta megismerkedett Harryvel azóta flegma, bunkó, eltűnik, aztán hazajön!- könnyezek be.
-Na, gyere ide! Ne sírj!- ölel magához. Azonnal visszaölelek és a nyakhajlatába temetem a fejem. Simogatni kezdi a hajam meg a hátam és kezdek megnyugodni.
-Niall legalább mondd,hogy Harry ott van a szobátokba!-motyogom
-Nem akarlak felidegesíteni, de az a helyzet,hogy ő sincs a koleszba...-húzza el a száját.
-Mi?????És ha ezek éppen valahol dugnak??????-akadok ki teljesen.
-Nyugi, Angel nagy lány már és tudja,hogy mit csinál!- néz rám.
-Uhum...-bólintok.-Nem!Beszélj most Harryvel,hogy szépen tolja a seggét a szobátokba! És te beszélni fogsz vele,hogy szálljon le Angelról!!-morgok.
-Sky, én szívesen megtenném, de Harry makacs... és az sem biztos,hogy együtt vannak valahol!- mosolyog.
-Jó....de ideges vagyok....ő a húgicám....Harry meg egy tök bad guy!Nem szeretném,hogy ők bármilyen formában együtt legyenek!-motyogom majd Niallt átölelem.
Mosolyogva visszaölel.
-Nyugodj meg Sky! Figyelj!- emeli fel az állam, kényszerítve,hogy a szemébe nézzek.
-Amint megtudom,hogy Angel Harryvel volt vagy van, azonnal beszélni fogok vele, de neked is beszélned kell Angellel,hogy mik a szándékai! Érted?- mosolyodik el.
-Uhum!- bólintok és hozzábújok. Esküszöm, úgy viselkedünk, mintha együtt lennénk. Ezen a gondolatomon kuncogok egyet.
-Mi az?- kérdi.
-Semmi, csak teljesen úgy viselkedünk, mintha együtt lennénk!- nevetek, mire elmosolyodik.
-Nem lenne az olyan nagy baj!-kuncog.Nem mondok semmit csak elpirulva nézem a körmömet.
-Van kedved elmenni valahova...csak úgy...-
-De...elmehetünk!-mosolygok.
-Jó.-mosolyog.
Ekkor az ajtó nyítódik és a hugom lép be nagyon vigyorogva.
-Nocsak, az elveszett bárány!-hajtom Niall vállára a fejem.
-Jaj Sky...-forgatja a szemét majd az ágyára fekszik.
-Hol voltál?- kérdem. -Ja bocs, úgy sem mondhatod el!- mosolygok gúnyosan.
-SB-be voltam!-ránt vállat majd kopognak.
Pattan és ki nyitja.
-Szia Harry!-hallom mosolygós hangját.
-Hali Angel!Niall téged kerestelek!-kuncog a barna.
Angel vissza ül az ágyra és mint egy piros ceruza úgy nézi mosolyogva Harryt.
-Itt vagyok! Kellek valamire?- kérdi Niall.
-Aham, beszélnünk kell!- mondja Harry.
-Mindjárt megyek!- mondja Niall majd átölel.
-Próbálj meg vele beszélni, minden oké lesz!- suttogja a fülembe és ad az arcomra egy puszit.
De közben Angelre és Harryre nézek és mintha azok szemmel komunikálnának.
Aztán a srácok kimennek..
-Angel, beszélnünk kell!- nézek rá komolyan és leülök az ágyamra.
-Mondjad...-
-Nem veszekedni akarok, tudod,hogy szeretlek, de mostanában nagyon kezdessz furán viselkedni és rosszul esik,hogy nem mondassz semmit nekem, a nővérednek...- szomorodok el.
-Mit mondjak Sky?-kérdi.-Csak unom,hogy folyton magolnom kellett most élek és elvagyok...- motyogja.
-Féltelek Angel!- ülök mellé.
-Nem kell!Elvagyok...khm...-motyogja de valamit mintha mondani akart volna még.
-Húgi... nekem mindent elmondhatsz!- nézek rá.-A nővéred vagyok és egyben a legjobb barátnőd! Nem szeretném,hogy eltávolodjunk egymástól! Azt szeretném,hogy olyanok legyünk,mint a gimi idején,hogy mindent elmondtunk egymásnak és először inkább a másiknak számoltunk be, mint anyuéknak...-
Lehajtja a fejét majd elmosolyodik....oho ez már rég rosszat jelent,csak beszívja alsó ajkát majd rámnéz.
-Azt hiszem én szerelmes vagyok Harrybe!-kuncog.
-Uhum... értem....-
-öm...én most fürdök...-suttogja majd bemegy.
Kimegyek a folyosóra és Niallék szobaajtaját nyitva találom. Megállok és hallgatózni kezdek.
-Hagyd Angelt....-sóhajt Niall.
-Miért?Te ennyierővel Skyt!Azt csinálok amit akarok!!
-De ki fogod használni!-kiabál vele Niall.
-Anyám azért mert a többi csajjal azt csináltam?Komolyan?Szánalmas vagy!
-Jaj Harry....te vagy az!Csak azt ne mondd,hogy megfektetted már....
-Nem feküdtem le vele....de nincs ellenére ha a szájába vagyok.....-
-Te megcsóko....- kezdené Niall, de közbelépek.
-Harry, te megcsókoltad a húgomat!?!?- nézek rá hitetlenkedve.
-É-én....-kezdi.
-Megcsókoltad????????-kiabálok vele.
-És ha igen?- vigyorodik el.
-Megöllek!!!-akrok neki esni de Niall lefog.
-Nyugi baby!- vigyorog a szöszi.
-Nem vagyok baby és engedj el!- kiabálok és próbálok kiszabadulni Niall karjaiból.
-Annyira hiszékenyek vagytok!Nem csókoltam meg....mindek tettem volna?Amúgy sem Angelel voltam.Angel egy jó tipikus jó kislány!Nekem az ilyenek nem jönnek be!Míg ő nem tudom hol lehetett én éppen egy szőke csini babát húztam!-Motyog Hazz.
-Menj a francba Styles!- sziszegem.
-Niall, beszélnünk kell!- nézek rá.
-Oks! Gyere, menjünk kajálni!- mondja és a kezemet megfogva húz ki a szobából.

Kérlek komizz!❤️❤️

I Got You [H.S and N.H ff]Where stories live. Discover now