-Jól van cica gyere ide!-ölel magához.
-Jaj Cam te vagy a legjobb barátom!-ölelem szorosan mire felkap én meg nevetni kezdek.
Aztán egy sms jön de ez nem Harry száma.Ismeretlen:Szia!Gemma vagyok Harry nővére,Harrynek balesete lett de jól van!
Teljesen kiakadtam és azt hittem elájulok.
-Balesete volt!!!!-kiabálok Cameronak aki úgy tesz mintha kiszaladna a füle.
Én:Mi történt??😱😱
Gemma:Csak leesett a motorról de tényleg nincs gáz csak meg zuzódott a keze,ennyi!❤️
-Cameron!!!
-Hallom ne sikíts!!-kuncog.
-Meg zuzódott az a szép keze!!!!Ajjjj szegény....-bigyesztem le ajkaim.
Én:Mondd meg,hogy...szeretnék vele beszélni holnap reggel telefonon szóval...vegye fel!Köszi!❤️
Gemma:❤️❤️~Reggel
Mikor felkelek, azonnal tárcsázom Harry számát.
-Szia!-szól bele rekedtes hangján.
-Szia Hazz!-mosolyodok el azonnal.
-Min mosolyogsz?-kuncog fel.
-Szeretem a hangod...-birizgálom a hajam végét.
-Miért hívtál?- tér azonnal a lényegre.
-Öm......öm.....huuu.-szívom be alsó ajkam.
-Mondd már! Dolgom van!- emeli fel a hangját.
Lehajtom a fejem kiabáló hangját hallva és csak lerakom.
Sírni kezdek és hirtelen leesek az ágyról.
Nagy koppanással érek földet és mégjobban sírok mert bevágtam a fejemet.
A telefonom megint el kezd csörögni, mire felveszem.
-Mivan?- veszem fel szipogva a telefont.
-Angel... Ne haragudj!- hallom Harry szomorú hangját.
-Én csak meg akarom veled beszélni a dolgokat!-suttogom könnyeimet letörölve.
-Miért sírsz babám?
-Mert leestem az ágyról és bevágtam a fejem!-szipogok de nevetni kezdek,ahogy ő is.-Tudom,hogy a nővéred volt akivel beszéltél...Sky elmodta!
-Értem...-sóhajt.
-Kibékülünk?-motyogom halkan a telefonba.
-Igen!
-Akkor jó,tegnap leestél a motorról?
-Gemma?
-Gemma!-nevetek.
-Egyébként jól vagy?- kérdem.
-Ja, elvagyok. Te?
-Megvagyok...
-És nincs kedved visszajönni?- hallom mosolygós hangját.
-Meglátjuk Styles!-kuncogok.
-Jól van Carter...te akartad!Érted fogok szépen menni!
-Ne!- kiáltok fel hirtelen.
-Miért?
-Apa... inkább megyek, csak nehogy idegyere!
-Miért mi van apáddal?-horkant fel.
-Tegnap velem is veszekedett miattad...szépen szólva utál...sajnálom cukim de ne gyere majd ígérem megyek!
-T-te cukimnak hívtál?- akad meg.
-Igen, baj?
-Dehogyis!- nevet fel. -Csak furi volt...
-Ha zavar, akkor legközelebb nem hívlak így...- hajtom le a fejem.
-Olyan butus vagy cica! Nem zavar!
-Úgy Szeretlek...-pirulok el.
-Én is kicsim!Ahh úgy várom,hogy itt legyél!Szorosan átölellek majd.
-Én meg hozzád bújok.
-Szavadon foglak!
-Fogjál göndi!- nevetek fel.
*****
Hamar haza értünk,és mivel hétfő van mehetünk suliba.
Mosolyogva lépkedek be a Kollégium kapuján
-Sky!-mosolygok.
-Hm?
-Beviszem a cuccom aztán meglepem Hazzt!-kuncogok.
Ő csak nevet miközben a szobába megyünk és lepakolunk.
Leveszem a kabim és beindulok Harryék szobájába.
Hason fekszik és úgy horkol mint még soha.Meztelen hátára ülök és puszikkal kezdem ellepni őt.
-mm...-nyöszörög.
-Na mit nyöszörögsz édes?-simogatom a haját.
-Imádlak!-hallom rekedt hangját.
-Én is téged!Na keljél suli van.
-Nemár!!!Hagyjuk ki!-fordul meg alattam.-Hm de tetszik ez a felállás.-vigyorog kajánul.
-Na akkor a suli is fog!-csókolom meg ajkait amit elmélyít.
*****
Suliba menet Sky és Harry helyet cserél.Örülök,hogy helyet cseréltek,Harryvel majd egész órán egymás kezét fogjuk.
Sky meg Niall végig együtt lógnak. Egyik szünetben a folyosón beszélgetnek és a szöszi lop egy csókot a nővéremtől, mire az egyetem kurvái felszegett állal kimennek. Felröhögök a viselkedésükön, amit Harry is szóvá tesz.
-Mi olyan vicces édes?- vigyorog.
-Semmi, csak Niall megcsókolta a nővéremet, mire a suli kurvái felszegett állal mentek ki az udvarra.- röhögök még mindig.
-Biztos irigyek!- puszilja meg az arcom.
-Szerintem is!- kuncogok.
-Hazzuska jössz ma a versenyre?
-Hazz ne menj megsérültél...-suttogom mellette állva.Rámnéz majd a haverjaira.
-Volt egy balesetem még fáj a karom,szóval most nem megyek!-motyogja.
-kár...-mennek is el.
-Bocs...nem akarom,hogy azt érezd vissza tartalak!
-Csak aggódsz értem,soha senki nem aggódott értem így!-ad hirtelen egy csókot amit nem tudok hová tenni hiszen én stréber vagyok nem akarok ártani Harry hírnevének.Niallék ide jönnek meg a bandájuk is.
Kissé különcnek érzem magam mert azon nevetnek amit nem értek.A nővérem jól beilleszkedett,illik ide...csak én vagyok a Kakukktojás....Sky
-Mr. Horan és Ms. Carter! Kérem jöjjenek ide!- szól az egyik professzor, mire Niallel tesszük amit kér.
-Látom,hogy szépen összemelegedtek, ezért szeretném megkérni Sky kisasszonyt, hogy korrepetálja Mr. Horant pszichológiából, mert nagyon gyengék belőle a jegyei!- néz rám a szemüvege mögül.
-Természetesen!- mosolyodok el.
-Bioszból nem lehetne?- kuncog Niall, mire tarkón csapom. A professzor pedig mosolyogva megrázza a fejét.
****
A szöszimmel összekulcsolt ujjakkal indulunk a kolesz felé.
-Nem rendelünk majd pizzát?- néz rám Niall, mire elnevetem magam.
-Rendeljünk!- puszilom meg az arcát. Hirtelen megállít és a megölel.
-Ezt most miért kaptam?- mosolyodok el.
-Csak úgy...- rántja meg a vállát kisfiúsan és megcsókol. A nyakát ölelve csókolok vissza. Nyelve bejutást kér, de nem adom meg neki, inkább eltolom magamtól.
-Mi a baj? Rosszat tettem?- esik kétségbe a szöszi.
-Nem, dehogyis! Csak szerintem ez nem utcára való...- hajtom le a fejem, mire megemeli az állam, kényszerítve hogy a szemébe nézzek.
-Igazad van!- mosolyodik el és ad egy apró puszit az arcomra. A kezét megfogva indulunk tovább. A koleszba érve ledobom magam az ágyamra, Niall meg leül mellém.
-Sky?- kapja rám hirtelen a fejét.
-Hm?
-Nem lehetne beszélni a dirivel, hogy átköltözzek hozzád, Angel meg Harryhez?- simítja meg az arcom.
-Nem hiszem,hogy belemenne...- húzom el a szám.
-Szerintem belemenne!-mosolyog Niall.
-Sziasztok!-jön be Angel kissé rosszkedvűen.
-Mi a baj?
-Semmi...-kezd görbülni a szája és sírni kezd.
-Cica!-ölelem át.
-Idegennek érzem magam a bandában és én nem illek oda nem értem Harry miért szeret!-sír fel újból.
-Pont azért mert te más vagy,te vagy a hold ő meg a nap!-mosolygok mire ő is.
-Szeretlek Sky!-ölel meg.
-Én is babe,mit szólnál haaaa....te Harryhez költöznél?Niall meg idejönne???-vigyorgok.
-Huuu....-komorodik el mire megijedek aztán csinatalnul elvigyorodik.-Az kalssz lenne!
-Már csak a dirivel kell megbeszélni!- húz az ölébe Niall.
-Szólok Harrynek!- mosolyodik el a húgom és kimegy.
-Na mostmár megcsókolhatlak?- vigyorodik el Niall. Bólintok egyet és lassan ajkaira helyezem az enyéimet. Derekamra csúsztatja a kezét és átdugja a nyelvét a számba. Eldönt az ágyon és úgy csókol tovább. Egy halk köhintést hallunk, mire szétválunk egymástól.
-Bocsi a zavarásért, de le kéne menni az igazgatóhoz!- motyogja kínosan Harry.
-Nem baj. Menjünk!- kelek fel az ágyról és Niall kezét fogva indulunk el az egyetem igazgatójához.Sziasztok! Meg is jött az új rész! Remélem tetszik, ha így van, akkor hagyjatok magatok után nyomot! Szép estét nektek!❤️
Puszi: SinatraStyles01 and jómagam😄😘
YOU ARE READING
I Got You [H.S and N.H ff]
FanfictionBy MiaStoran and SinatraStyles01 -Félek tőlük... -Mert ők...olyanok mint a démonok...