*22.08.2017 12.12 Jung Jaeyeon*
Ölümü dört gözle beklediğiniz zaman sizi hayatta tutacak bir şeyler olması her zaman başınıza gelecek iyi şeylerin habercisi olmaz. Beni hayata tutunduran şey gibi. Yaşamak istiyorum çünkü kim olduğumu bilmediğim bu olağanüstü gerçeklikte anlamak istediğim şeyler bir hayli fazla. Yaşamak istiyorum çünkü rüyanın sonuna geldim ve uyanmak üzereyim.
Loş ışık yüzünden düzgün göremediğim odanın içinde dolanan kısa adam ve koptuğunu düşündüğüm ayağımın sızlayan acısı. Gözlerimi sürekli kırpıştırıp görmeye çalıştığım adam bir şırıngaya bakıyor. Anlamlandıramadığım garip sesler çıkartıyor. Elimi kaldırmaya çalışıyorum ama geri düşüyor, oldukça güçsüzüm. Sormak istediğim şeyler var ve ben dudaklarımı aralayamıyorum. Hatta düşünmek için bile büyük çabalar sarf ediyorum. Gözlerime çöken ağırlığa karşı koymaya çalışıyorum. Adam bana doğru yaklaşıyor. Oh, hayır. Gözlerim kapanmak üzere. Şırıngayı görüyorum. Vücuduma yaklaşıyor,tıpkı adamın bir ayıyı andıran solukları gibi. Gözümü zorlukla kırpıyorum, lütfen kapanma. Adama bakıyorum tekrar. Maskesi var. Şırıngayı kenara koyduktan sonra maskeyi çıkartıyor. Eminim. Bu kez zihnim bana oyun oynamıyor. Eminim. Bu adam. Lee Taeil. Nedenini sorgulayamadan gözlerim tekrar kapanıyor. Umarım, bu kez sonsuzluğa kapanır. Artık bilmek istemiyorum. Eminim. Ölmek istiyorum.
*22.08.2017 12.12 Suwon Merkez karakolu*
Song Minho matem kokan karakola girdi. Artık nasıl hissetmesi gerektiğini bile bilmiyordu. Sadece öğrenmek istiyordu. Neden? Bütün bunlar neden olmuştu? Tam olarak ne olduğunu bile bilmese de öğrenmek istiyordu işte. Bütün bunlara bir an önce son vermek istiyordu. Seungyoon ondan önce varmıştı karakola. Diğer polis memurlarıyla hararetle bir şeyler konuşuyordu. O video Suwon'daki bütün karakollara gönderilmişti. Jung Jayme'yi aramak isteyen kim varsa o videoyu görmüştü. Ve herkes deliye dönmüştü. Videoda her şey netti. Yine de sorulması gereken sorular vardı. Videoyu kim çekmişti? Videonun başlangıç ve bitişi belli değildi. Olayın ortasında başlamış ve olayın sonuna doğru kesilmişti. Videoyu Jung Jayme çekmemiş gibiydi. Ama belki de videoyu kesmişti? Artık her şeyin olma ihtimalini göz önünde bulunduruyorlardı. Bu onları daha fazla çıldırtsa bile.
Song Minho oturdu ve önündeki dosyaya bakmıştı. Jung Jayme'nin dosyasıydı bu. Nasıl olurdu da bu noktaya gelmişlerdi? Ondan şüphelenmiş olsa bile bu kadarını o bile tahmin edemezdi. Dosyayı açtı ve baktı. İçinde onun bilmediği bir çok şey vardı. Ailesinin ölümü, akıl hastanesi macerası, üniversite için yurt dışına çıkması, ekip kurmak istemesi, araştırdığı vakalar... Muhtemelen bunun yüzünden ekiptekiler de sorguya çekilecekti. Song Minho öylece durup dosyaya bakarken yarım saat geçmişti, hatta belki bir saat. Odaya Taeil girdi. Odadaki tuhaflığı sezdiği için sesini çıkarmadan yerine oturdu. Şef Han da onu beklermişçesine sandalyesinden fırladı. Projeksiyonu açtığı gibi Jayme Jung'un dosyasıyla ilgili bulgular belirmişti. Bütün bunları ne zaman hazırlamışlardı cidden?
'' İsmi ; Jayme Jung asıl adı ; Jung Jaeyeon. Bugün itibari ile 25 yaşında. Babası Jung Minjun, Seven Seasons ulaşım şirketinin dört ortağından biriydi. Fakat biri onu ve eşini korkunç bir şekilde katletti. Bunun bir tür suikast olduğu öne sürüldü ve dava kapandı. Seven Seasons'ın diğer ortakları bu konu hakkında tek kelime etmedi. Asıl hikaye burada başlıyor. O sırada üniversite öğrencisi olan Jayme yani Jaeyeon tatil için Seoul'e gelmişti. Ailesinin o halini görünce zihinsel çöküntü yaşayan Jayme Jung psikolojik tedavi almaya başladı. Peşinde birileri olduğunu söylüyor ve sürekli ailesini öldürenlerin 'bermuda' adı altında yaşayan üç manyak olduğunu iddia ediyordu. Ha bir de çocukluğundan beri gördüğünü söylediği rüyalar var. Bu rüyalar kimi zaman geçmişi kimi zaman geleceği işaret eden rüyalarmış. Jayme Jung tedavisini başarılı bir şekilde bitirdiğinde üniversiteden mezun olmak için Amerika'ya döndü. Kısa sürede başarıyla üniversiteden mezun olduğunda yeniden Kore'ye döndü. O artık bir Suç Psikoloğuydu. Karakollarda işe girdi ve her girdiği karakolda büyük bir davayı halletti. Son olarak burada, yani Suwon karakolunda çalışmaya başladı. Kendi ekibini kurup zaman aşımına uğramış davaları araştırmak istediğini söyleyerek bir ekip kurdu. Davaları çözmede başarılıydı. Kim bilebilirdi ki bu cinayetleri onun işlediğini ? ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERMUDA TRIANGLE
Mystery / ThrillerEtrafında ki herkese güvenebilir misin ? Yoksa başından beri güvenmen gereken gördüğün tuhaf rüyalar mıdır ? Aslında kendine bile güvenemeyeceğin bir üçgenin tam ortasındasın. BERMUDA ÜÇGENİ " Yatmadan önce yatacağın yere iyi bak. "