" Sayılar ! Sayıların ne anlama geldiğini buldum ! "
'' Ne demeye çalışıyorsun Taeil ? ''
Derin bir nefes alıp ne demek istediğini kavramaya çalıştım.
'' Bana hesap numarası olarak verdiğiniz sayılar, koordinatmış. Bir metro istasyonunun koordinatı. Paldal-gu, Suwon'da Hwaseo İstasyonu var. Orada ne olduğunu bilmiyorum ama sanırım bakmanızda bir fayda var. Tam konumu telefonunuza yolluyorum. ''
Sonunda gerçek bir ipucu bulmuştuk. Rahat bir nefes verdim.
'' İyi işti Taeil. Eline sağlık. ''
Telefonu kapatıp diğerlerine döndüm.
'' Paldal-gu'ya gidiyoruz çocuklar.''
*
Metro her zamanki kalabalıklı. Üstelik ne aradığımızı bile bilmezken bu daha da tuhaf oluyordu.
'' Acaba aradığımız şey şuradaki emanet dolaplarının birinde olabilir mi ? ''
Sung Kyung konuştuğunda gösterdiği yere baktım. Bu metroda emanet dolapları vardı. İnsanlar buradaki okul dolabı gibi küçük dolapları kiralıyor ve içine bir şeyler koyuyorlardı. Eğer Kim Won Pil bu dolaplardan birine bir şey sakladıysa bile nereden bulacaktık ki ?
'' Kayıt defterini soruşturabilirim. Kim Won Pil adına bir dolap kiralanmış mı bakarım. ''
Seungyoon konuştuğunda ona döndüm. Bu iyi bir fikirdi.
'' Tamam Minho ve sen defterleri soruştur. Ben de Sung Kyung'la etrafı gezeceğim. Ne kadar büyük olduğunu bilmiyoruz. Bir şey bulursanız haber verin. ''
Konuşmamı bitirdiğimde Minho ve Seungyoon başlarıyla onaylayarak gittiler. Bende Sung Kyung'a kısa bir bakış attım.
'' Nereden başlayacağız ? ''
Duvara yapıştırılmış metro haritasına baktım. burası gerçekten büyüktü. Dolaplar 500'e kadar numaralandırılmıştı.
'' Sanırım ayrılmamız gerekecek. Sen sol taraftaki dolaplara bak. üzerlerinde isim yazıyor mu kontrol et. Ben de sağ taraftakileri kontrol edeceğim. ''
Sung Kyung sol tarafa doğru ilerlemeye başlarken ben de sağ tarafa doğru gittim. Tamamen dolaplara odaklansam da üzerinde isim yazmayan onlarca dolap vardı. Üzerinde isim yazanlara göz gezdirdim. Yarım saat sonra telsizden ses geldiğini duydum.
'' Biz bir şey bulamadık. Ne dört sene önce ne de ondan öncesine ait Kim Won Pil adına kiralanmış bir dolap yok. Ne yapalım ? ''
Telsizi elimde çevirdim. Bu kötüydü. Elimizde bir delil vardı fakat yetersizdi ve biz onu nasıl kullanacağımızı bile bilmiyorduk. Eğer o isimle biri dolap kiralamadıysa dolabın üzerinde isim aramak mantıksızdı.
'' Hepimiz ortada buluşalım. Bir yolu olmalı. ''
Telsizi kapatıp dağıldığımız yere geri döndük. Bu gerçekten mantıksız. Mantıksız hareket ediyorduk.
'' Elimizde anahtar bile yok. Dolabı bulsak bile nasıl açacağız ? ''
Seungyoon eliyle saçlarını karıştırdı. Gerçekten hepsi başarılı insanlardı. Onlara kötü bir liderlik mi ediyordum ?
'' Günlüğün sayfasının yırtık yerini hatırlıyor musunuz ? Orada bir sayı yazılıydı, son hanesi yırtık olan. 47-. Tabii ya 470-480 arasını kontrol etmeliyiz. ''
Minho sessizliği bozup konuştuğunda onun gerçekten ne kadar harika biri olduğunu tekrar ettim içimden. Bu benim aklıma neden gelmemişti ki ? sanırım bugün formumda değildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERMUDA TRIANGLE
Misterio / SuspensoEtrafında ki herkese güvenebilir misin ? Yoksa başından beri güvenmen gereken gördüğün tuhaf rüyalar mıdır ? Aslında kendine bile güvenemeyeceğin bir üçgenin tam ortasındasın. BERMUDA ÜÇGENİ " Yatmadan önce yatacağın yere iyi bak. "