1. Camere ascunse în Marea Piramidă din Giza
În 1993, robotul Crawler Upuaut 2 a descoperit o ușă mică în arborele sudic al piramidei, în spatele căreia s-a găsit un spațiu gol și o altă ușă.
În 2010, robotul modernizat Djedi a făcut fotografii dincolo de prima ușă care arăta mânere de cupru și picturi de un ocru roșiatic.Mai mult decât atât, în ciuda faptului că nimeni nu a intrat în piramidă timp de 9 ani, pe pereții și tavanul său au apărut zgârieturi proaspete.
2. Care este vârsta reală a Marii Piramide?
Documentul găsit în Giza în secolul al XIX-lea spune că Khufu a ordonat refacerea Sfinxului, nu a fost construită. Aceasta, împreună cu cicatricile de pe corpul Sfinxului care sunt rezultatul eroziunii ce a durat aproximativ 8.000 de ani, pune la îndoială vârsta Marii Piramide: Sfinxul este considerat un monument mai tânăr.
3. Misterul termal al Marii Piramide
Cercetarea termografică în infraroșu din 2016 a arătat goluri inexplicabile sub Marea Piramida. Golurile inferioare ar trebui să fie o cameră încă nefondată, fie un pasaj subteran. Ministerul egiptean al antichităților nu a comentat încă.
4. Tehnologia construcției piramidelor
Chimistul Joseph Davidovits afirmă că blocurile au fost făcute chiar unul peste celălalt, ceea ce ar explica greutatea lor și lipsa de lacune între ele. Cu toate acestea, geologii și paleontologii susțin că blocurile sunt procesate de roci sedimentare, refuzând astfel teoria lui Davidovits. Nu există încă nicio ipoteză.
5. Blestemul mormântului lui Tutankhamun
Studiind mormântul din 1922, Howard Carter și expediția sa au găsit o placă cu text despre o pedeapsă grozavă care urma să deschidă mormântul închis. Carter nu credea nici el însuși, dar în 1930 au existat rapoarte a 22 de decese printre cei care fuseseră prezenți la deschiderea mormântului, precum și membrii familiilor lor.
Nu există încă o explicație confirmată a "blestemului", singura teorie fiind cea a otrăvii de pe pereții mormântului și a sarcofagului.
CITEȘTI
Povesti De Groaza Reale
KorkuGenul horror este o parte legitima a unui film. Pentru mine horror nu este un stil independent, izolat de restul lumii cinematografice. Guillermo del Toro