Ceea ce o sa va spun acum multora o sa li se pare necredibil . Eu unu am trait aceasta exeperienta iar de fiecare data cand imi amintesc de aceasta intamplare , piela mi se face de gaina . Daca o sa ma credeti sau nu , ramane la alegerea cititorului . Vreau sa va spun ca ce urmeaza sa va povestesc va fii scrisa intr-un limbaj de cartier , cu injuraturi si cu greselile facute de cei ce spuneau replicile ( 100% adevarat )Eu cu prietenii mei ne petreceam noptiile plimbandu-ne cu masinile si cautand locuri horror pentru a face o caterinca pe baza celor ce se sperie . Intr-o noapte am intrat pe YouTube si am scris ” Top 10 locuri horror din Bucuresti ” iar pe primul loc era Manastirea Chiasna de la periferia Giulestiului . Am zis haideti sa mergem deoarece aveam motorina in Logan .
Ne-am urcat 4 baieti si 1 fata in Logan si am inceput sa mergem spre biserica . Cand aproape ajunsesem , toti am vazut pe gardul din stanga noastra un om caruia ii se vedea doar capul din cauza gardului , ce ne analiza insistent . Nu am bagat de seama si am mers mai departe . La un moment dat am ajuns la capatul asfaltului iar inaintea noastra se forma un Y din drum de pamant .
Ne-am dat jos din masina si am mers prima oara prin stanga unde nu puteam intra cu masina . Dupa 10 minute au inceput sa ne latre niste caini asa ca ne-am intors , ne-am urcat in masina si am mers prin dreapta unde puteam inainta cu masina . Ceata era foarte deasa , dabea putand sa vad la 2-3 metri in fata masinii . La 5 minute de mers am vezut 2 lumini venind foarte rapid spre noi prin ceata . Pana la urma s-a dovedit a fi un tren trecand pe langa sinele de langa drum .
Dupa ce am mai mers cateva minute , brusc , in fata noastra au aparut 2 cruci cam de 2-3 metri . Era intrarea in Manastirea Chiasna . Manastirea a fost abandonata inainte de 2000 , clopotul a fost scos cu tot cu turlele bisericii . Localnicii spun ca din cand in cand clopotul se mai aude batand chiar daca nu mai e acolo . Am coborat toti din masina si am inceput sa taiem ceata cu privirea . Dupa nici 30 de secunde un sunet ca de clopot s-a auzit . Am zis ca mi s-a parut mie asa ca i-am intrebat si pe restu :
– Ba , voi ati auzit ?– Da, spune un prieten , ” Pitic ”
– Hai sa ne intoarcem inapoi , nu imi suna a bine , a spus fricosul grupului ” George ” . Dar nu aveam de ce sa rad de el pentru ca si eu vream sa ma intorc inapoi . Ne-am decis sa plecam si sa nu mai vorbim despre asta .
Dupa 1 an , pe aceasi data , exact aceleasi persoane ne-am strans in parcarea subterana din Sun Plaza . Fiecare venisem cu masinile inafara de prietena lui ” Pitic ” . Dupa o ora de stat si ras in parcare vine ” George ” vorbind la telefon , a dat noroc iar mai apoi s-a departat de grupul nostru pentru a vorbii la telefon . Dupa juma' de ora de vorbit la telefon i-am spus :
– Ba da ce , p**a mea , ai venit afara sa stai la telefon ?
– Stai ma asa , ca m-a sunat una cu necunoscut , fac si eu o caterinca , lasa-ma .
Am zis sa il mai las 10 minute sa vorbeasca asa ca m-am intors la ale mele . Dupa 15 minute iar i-am zis :
– Ba , esti bulangiu , hai d***u aici ca deja ne enervezi .
S-a apropiat de noi si ne-a zis :
– Ba , hai sa facem misto de asta , iar apoi a dat telefonul pe difuzor .
Din cauza telefonului ce il avea nu prea se auzea bine asa ca ne-am bagat toti in Loganu meu si l-am pus la boxele masinii . Era o voce de o fetita cam de 11-12 ani . Tot ce zicea nu era concret , orice o intrebai nu iti zicea concret raspunsu ci il ocolea sau schimba subiectu . La un moment dat fetita de la telefon i-a auzit glasul prietenei lu' '' Pitic '' iar aceasta a inceput sa faca foarte urat facandu-i '' Anei '' blasfemii de tot felu' . La un moment dat a incetat si noi am inceput iar cu caterinca . Peste cateva minute iar a auzit-o pe '' Ana '' incepand iar cu blasfemiile .
Dupa ce am mai vorbit noi cu ea , din vorba in vorba , am intrebat-o unde sta ca poate venim sa o vedem . Aceasta ne-a spus adresa exacta chiar daca mai intainte nu raspunde concret la nici o intrebare . Am decis sa mergem ca si asa nu aveam ce sa facem . Am pus adresa pe GPS si i-am zis ca o sa venim . I-am cerut numarul pentru a o putea suna cand ajungem dar ea ne-a spus ca ne suna ea si noi am spus bine .
Ne-a sunat dupa 10 minute :
– Ati plecat , ne intreaba ea ?
– Inca nu .
– Bine , va mai sun , si a inchis .
Pe drum ne-a mai sunat de cateva ori . Pana nu am ajuns la acelasi om care se uita peste gard , noi nu ne-am dat seama incotro mergeam deoarece ne luam dupa GPS . Am ajuns acolo si deja incepusem sa devin paranoic . Cine e tipa asta ? De ce ne-a chemat fix aici ? . Am mai mers cateva minute si am ajuns undeva unde se facea stanga si dreapta . In stanga era un lan cu porumb si in dreapta era camp . Le-am zis ca eu mai mult de aici nu mai merg , iar ” Pitic ” a spus ca nici nu e nevoie ca aici ne-a dat adresa , fix in acest loc . M-am uitat in dreapta nimic , in stanga nimic . Dintr-o data l-am auzit pe ” Adi ” ca incepe sa strige foarte tare ” Baaaaaaaa , uitati-va in dreapta ” . Toti ne-am intors privirea iar in lumina provenita de la felinar am putut vedea pe cineva cam de 1.70 , imbracata total in negru uitandu-se in jos . Timp de cateva secunde privirile noastre erau tintite spre acel ceva sau cineva . Printr-o miscare foarte lenta si-a ridic capu dar pana si capu il avea negru .
Am bagat in marsalier si am dat cativa metri inapoi apoi intorcand masina pintr-o curba . ” Pitic ” a spus ca el mai vrea sa vada odata asa ca a coborat din masina in timp ce noi il injuram si ii ziceam sa se intoarca d***u in masina ca sa plecam . A ajuns acolo , s-a holbit cam 1 minut pe drumul din dreapta iar apoi a inceput sa fuga spre masina strigand ” Nu mai e acolo , nu mai e acolo ” . A urcat si am plecat toti panicati , iar dupa 2-3 minute de mers ii suna telefonu lui George .
Numar necunoscuut , i-am zis ca daca raspunde il dau jos din masina si acolo il las . Bineinteles ca nu m-a asculatat si a raspuns . Aceasi voce de fetita doar ca de data asta se auzea in ecou spunandu-ne ” De ce nu ati mai stat ” I-am dat cativa pumni in picior si dupa a inchis . Cand ne-am intors inapoi in parcare ca sa puna capac la tot ce se intamplase , am aflat ca ” Pitic ” nu isi aminteste ca a coborat din masina nici pana in ziua de azi .
Acum ramane dreptul vostru de a ma crede sau nu . Have a good night !
CITEȘTI
Povesti De Groaza Reale
HorrorGenul horror este o parte legitima a unui film. Pentru mine horror nu este un stil independent, izolat de restul lumii cinematografice. Guillermo del Toro