Tim, copilul vecinului meu, nu era deloc ca tatal sau. Traiau singuri in casa de alaturi, si intotdeauna auzeam lovituri si sunete din pivnita lor. Cand l-am intrebat pe tatal lui, mi-a spus ca ii construieste o camera de joaca lui Tim, si de atunci nu a mai vorbit cu mine.Tim era mult mai deschis fata de mine. Ii placeau robotii si dinozaurii, dar in special magia. Isi impartea jucariile cu fiul meu cand il mai invitam pe la noi si asa au devenit prieteni destul de repede. Atunci cand am inchiriat un magician pentru ziua de nastere a fiului meu, m-am asigurat ca l-am invitat si pe Tim.
N-am sa stiu niciodata cum o fac magicienii. Ma uitam la Tim cum radea si batea din plame de fericire impreuna cu restul copiilor, in timp ce magicianul le arata trucurile cu pachetul de carti. L-am vazut cum a ramas surprins atunci cand magicianul a scos un iepure de plus dintr-o palarie goala si cum s-a bucurat atunci cand un iepure viu a sarit din a doua palarie. Dar imediat dupa aceea, Tim parea ca e plictisit. Dupa terminare show-ului, m-am dus la el.
“Totul a fost in regula?” Am intrebat, putin ingrijorat. Ochii lui s-au luminat si a inceput sa sara in sus si in jos.
“Totul a fost fantastic! Multumesc ca m-ai invitat, domnule Wong!” Mai fericit si mai politicos ca niciodata.
“Intotdeauna suntem fericiti sa te avem la noi, Tim. Ti-au placut trucurile de carti?” A dat din cap viguros.
“Ti-a placut iepurele?” A dat din cap din nou, cu un zambet pana la urechi. M-am lasat in jos si am vorbit mai incet.
“Ti-a placut partea unde a taiat femeia in doua si a pus-o inapoi la loc?” Zambetului lui a disparut si a dat din cap.
“Nu” a zis, incruntat. “Pentru ca nu asa arata.”
CITEȘTI
Povesti De Groaza Reale
HorreurGenul horror este o parte legitima a unui film. Pentru mine horror nu este un stil independent, izolat de restul lumii cinematografice. Guillermo del Toro